abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68801598
quote:
Walcott blijft langer bij Arsenal

Arsenal en Theo Walcott hebben elkaar gevonden in een nieuw contract. De net twintigjarige aanvaller ontwikkelt zich dit seizoen uitstekend onder de warme mantel van coach Arsène Wenger, en heeft die progressie omgezet zien worden in een nieuwe verbintenis. Opmerkelijk genoeg maken de Londenaren echter (nog) niet bekend tot wanneer het kersverse dienstverband zal lopen.

Met het langer vastleggen van de razendsnelle vleugelaanvaller hebben The Gunners zich verzekerd van de speler die in zijn prille carrière al diverse records op zijn naam heeft staan. Zo was hij met een leeftijd van zestien jaar en 143 dagen de jongste speler ooit die debuteerde voor Southampton, en mag hij met zeventien jaar en 75 dagen dezelfde titel dragen als international van Engeland.

Op dat moment was Walcott al in dienst van Arsenal, dat hem in 2006 vlak na zijn doorbraak bij Southampton overnam. Wenger heeft hem sindsdien uit zien groeien tot één van de meest gevreesde buitenspelers van de Premier League, en is dan ook bijzonder tevreden met het goed nieuws. “We zijn verguld met het feit dat Theo zich langer aan de club heeft verbonden. Hij is een intelligente speler, en zijn extreme ontwikkeling dit seizoen stelt mij zeer tevreden”, aldus de Fransman op de website van Arsenal.

“Ik ben blij met mijn nieuwe contract”, sprak de speler zelf. “Ik ben erg tevreden hier, en ik wil iedereen bedanken die mij heeft geholpen zo ver te komen. Samen met het geloof van mijn ploeggenoten, de trainer en de staf heb ik het zo ver kunnen schoppen. Het is geweldig om met de beste manager ter wereld te werken, en om te spelen in het Emirates Stadium. Ik wil hier blijven spelen, en veel successen beleven.”

Walcott, inmiddels goed voor zes interlands in het shirt van zijn land, speelde sinds zijn komst naar Londen zestig Premier League-duels voor Arsenal, en scoorde daarin zes maal. Dit seizoen stond hij lange tijd buitenspel met een schouderblessure, maar sinds zijn terugkeer geniet hij wederom het vertrouwen van Wenger. Onlangs was hij nog een uur actief in de halve finale-wedstrijd in de Champions League tegen Manchester United.
pi_68802299
Speelt dit seizoen naar mijn mening wat onder de maat/verwachtingen. Maar heeft heel veel potentie imo.
pi_68802344
hij is bang voor een echte actie, je kunt het vaak genoeg zien. een tackle en hij is weer op die schouder waar hij last van had, waardoor hij vaak de actie ontwijkt. komt goed na de zomer. is jong.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68875938
iemand een line-up?
pi_68876359
quote:
Arsenal: Fabianski, Sagna, Toure, Silvestre, Gibbs, Walcott, Nasri, Song Billong, Diaby, Fabregas, Van Persie.
Geen Arshavin dus.
pi_68876391
zit er klaar voor. heb wel zin in topvoetbal.

zeker nu ik net feyenoord heb zien spelen
pi_68876489
quote:
Teams
Arsenal: Fabianski, Sagna, Toure, Silvestre, Gibbs, Walcott, Nasri, Song, Diaby, Fabregas, Van Persie
Substitutes: Mannone, Denilson, Ramsey, Djourou, Adebayor, Bendtner, Eboue

Chelsea: Cech, Bosingwa, Alex, Terry, Ashley Cole, Essien, Mikel, Lampard, Anelka, Drogba, Malouda
Substitutes: Hilario, Ivanovic, Di Santo, Ballack, Kalou, Belletti, Mancienne
Vreemd dat ze fabianski laten keepen.
pi_68876926
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Voor eerherstel na zijn blunders tijdens de Fa Cup

En Usmanov had gezegd dat Wenger een bredere selectie nodig heeft dus misschien extra transfergeld?
pi_68876942
iemand een goede stream?
pi_68877012
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Die staat er al weken in
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68877879
wat gaat het toch lekker
pi_68877942
Als er een ploeg op voorsprong moest komen was Arsenal het wel.
pi_68879733
pi_68881731
Enige lichtpuntje was, zowaar, Bendtner.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68882553
Nasri vond ik ook wel aardig spelen. Balvast en liet bij tijd en wijlen technische hoogstandjes zien.
  zondag 10 mei 2009 @ 20:55:08 #216
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_68883563
Allemachtig. Ik ze nu pas het resultaat. Wat een miserie

Was het zo slecht of....?

Wenger vows to strengthen squad
quote:
Arsenal boss Arsene Wenger has pledged to spend in the summer after admitting he needs to bring new players in to strengthen the Gunners' squad.
Ziet hij eindelijk dat we zo niet mee kunnen met Chelsea en United? Eindelijk ziet ie wat de rest al jaren ziet.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_68884282
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef Gunner het volgende:

De overwinning is behoorlijk geflatteerd als je het mij vraagt. Eerste 20/25 minuten begon Arsenal zeer overtuigend en had je wat meer scherpte al op voorsprong kunnen (misschien wel moeten als we over de kans van Song praten) staan. Op dat moment was dat ook dik verdiend geweest, Chelsea liet toen ook helemaal niets zien.

Daarna kwam Chelsea enigszins aan een goedkope vrije trap waaruit ze de 1-0 maakte en vanaf toen begonnen ze het spel wat naar hun toe te trekken. Goed bij het schot van Anelka (de 0-2) zou je misschien kunnen zeggen dat Fabianski er niet lekker uit zag.

Vervolgens bij het knullige eigen doelpunt van Touré was de wedstrijd zo wel beslist. Al had Arsenal na de aansluitingstreffer toch weer een sterke fase. Mogelijkheden om de aansluitingstreffer te maken waren er wel degelijk en had je met een beetje meer geluk misschien nog de 3-3 kunnen maken.

Zie je dat Malouda de 1-4 maakt en ja dan is die hoop direct vervlogen.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:12:15 #218
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_68886672
Toch nog wat te vieren

Pos Team P W D L F A +/- Pts
1 Arsenal Ladies 22 20 1 1 89 14 75 61
2 Everton Ladies 22 20 1 1 68 10 58 6

Een must win op de laatste dag uit bij Everton, 0-1.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_68894980
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef Gunner het volgende:

Wenger vows to strengthen squad
[..]

Ziet hij eindelijk dat we zo niet mee kunnen met Chelsea en United? Eindelijk ziet ie wat de rest al jaren ziet.
Vraag me alleen af wie er dan komt, want hij wil alleen zijn prijs betalen en niet marktconform... Ben echt heel erg benieuwd waarmee ze zich gaan versterken.
pi_68895449
De naam van Dzeko wordt genoemd voor Arsenal.
quote:
Arsenal jagt "Wölfe"-Talent
Dass in Wolfsburg ein Stürmer-Juwel heranreift, ist offensichtlich auch Arsene Wenger nicht entgangen. Der für seinen Faible für junge Talente bekannte Team-Manager von Arsenal London soll an Edin Dzeko interessiert sein - und steht damit nicht allein: Wie der "kicker" berichtet, sollen Top-Klubs aus ganz Europa an dem Bosnier interessiert sein.
"Das ehrt mich, aber ich bleibe in Wolfsburg", stellt der 22-Jährige in dem Fach-Magazin klar.
http://www.sport1.de/de/f(...)/newspage_66053.html
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68895596
Seizoen is weer voorbij voor ons. Inderdaad benieuwd naar de versterkingen, verwacht niet echt grote namen maar dat hoeft ook niet persé. Als het maar niet weer een talentje is.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_68897757
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef DutchGooner het volgende:
Toch nog wat te vieren

Pos Team P W D L F A +/- Pts
1 Arsenal Ladies 22 20 1 1 89 14 75 61
2 Everton Ladies 22 20 1 1 68 10 58 6

Een must win op de laatste dag uit bij Everton, 0-1.
Yeeeeeeeeeeeeeeeeahh!!!
Hebben ze geen leuke CMF?
pi_68898412
http://www.goal.com/en/ne(...)s-emmanuel-adebayor-

Adebayor--->Exit
ik zou zeggen wanner milan met een bod van 30 miljoen pond of meer komt gelijk doen.

Vervanger :
Heb al verschillende namne voorbij zien komen maar de naam Villa, Negredo en Tevez sta ik het meest bij still.

En over ervaren spelers gesproken
quote:
Patrick Vieira vertrekt naar alle waarschijnlijkheid aan het einde van het seizoen bij Internazionale. In Milaan is trainer José Mourinho niet geheel overtuigd van de fysieke gesteldheid van de middenvelder, die nu al wil weten of zijn volgend jaar zomer aflopende contract zal worden verlengd. Zowel Olympique Marseille als Paris Saint-Germain heeft namelijk belangstelling voor de Frans international. (L'Equipe)
The return of the captain ?
pi_68963875
die gast is over the hill. lijkt me sterk dat wenger hem terughaalt.
quote:
Tegen Sky Sports geeft Van Persie aan dat Arsenal de strijd met de concurrentie aankan, zolang niemand Londen verlaat. “In mijn ogen is het belangrijkste dat we bijeen blijven. Als we ieder jaar drie, vier spelers kwijtraken is het moeilijk om de spirit erin te houden. Hopelijk kan het zoals nu blijven en kunnen we ervoor gaan.”

“Wanneer we net zo kunnen spelen als we dit jaar hebben laten zien, is er ruimte voor verbetering. Als je naar ons middenveld kijkt, zie je dat daar mensen spelen tussen de 20 en 22 jaar.” Van Persie vindt dat zijn trainer, Arsène Wenger, een compliment verdient voor dat wapenfeit. “Kijk naar ons team en dat van anderen, bijvoorbeeld Chelsea, Manchester United en Liverpool. Als je vergelijkt wat die spelers hebben gekost en wat wij kostten, en dat heeft ook invloed op de prestaties, mogen we trots zijn op onszelf.”
(van voetbalzone)

ze moeten verdedigende versterkingen halen, inclusief een vmv. song vind ik eigenlijk een beetje te traag.

konden ze flamini niet gewoon een hoger salaris aanbieden zodat hij zou blijven... de klik tussen hem en cesc was perfect en de laatste speelde er ook beter door
pi_68981386
Wel mooi om te zien dat v. Persie echt de intentie heeft om ook voor de langere termijn aanwezig blijkt te zijn. Hopelijk wordt zijn en ook ons geduld volgend jaar beloont.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')