quote:Walcott blijft langer bij Arsenal
Arsenal en Theo Walcott hebben elkaar gevonden in een nieuw contract. De net twintigjarige aanvaller ontwikkelt zich dit seizoen uitstekend onder de warme mantel van coach Arsène Wenger, en heeft die progressie omgezet zien worden in een nieuwe verbintenis. Opmerkelijk genoeg maken de Londenaren echter (nog) niet bekend tot wanneer het kersverse dienstverband zal lopen.
Met het langer vastleggen van de razendsnelle vleugelaanvaller hebben The Gunners zich verzekerd van de speler die in zijn prille carrière al diverse records op zijn naam heeft staan. Zo was hij met een leeftijd van zestien jaar en 143 dagen de jongste speler ooit die debuteerde voor Southampton, en mag hij met zeventien jaar en 75 dagen dezelfde titel dragen als international van Engeland.
Op dat moment was Walcott al in dienst van Arsenal, dat hem in 2006 vlak na zijn doorbraak bij Southampton overnam. Wenger heeft hem sindsdien uit zien groeien tot één van de meest gevreesde buitenspelers van de Premier League, en is dan ook bijzonder tevreden met het goed nieuws. “We zijn verguld met het feit dat Theo zich langer aan de club heeft verbonden. Hij is een intelligente speler, en zijn extreme ontwikkeling dit seizoen stelt mij zeer tevreden”, aldus de Fransman op de website van Arsenal.
“Ik ben blij met mijn nieuwe contract”, sprak de speler zelf. “Ik ben erg tevreden hier, en ik wil iedereen bedanken die mij heeft geholpen zo ver te komen. Samen met het geloof van mijn ploeggenoten, de trainer en de staf heb ik het zo ver kunnen schoppen. Het is geweldig om met de beste manager ter wereld te werken, en om te spelen in het Emirates Stadium. Ik wil hier blijven spelen, en veel successen beleven.”
Walcott, inmiddels goed voor zes interlands in het shirt van zijn land, speelde sinds zijn komst naar Londen zestig Premier League-duels voor Arsenal, en scoorde daarin zes maal. Dit seizoen stond hij lange tijd buitenspel met een schouderblessure, maar sinds zijn terugkeer geniet hij wederom het vertrouwen van Wenger. Onlangs was hij nog een uur actief in de halve finale-wedstrijd in de Champions League tegen Manchester United.
Geen Arshavin dus.quote:Arsenal: Fabianski, Sagna, Toure, Silvestre, Gibbs, Walcott, Nasri, Song Billong, Diaby, Fabregas, Van Persie.
Vreemd dat ze fabianski laten keepen.quote:Teams
Arsenal: Fabianski, Sagna, Toure, Silvestre, Gibbs, Walcott, Nasri, Song, Diaby, Fabregas, Van Persie
Substitutes: Mannone, Denilson, Ramsey, Djourou, Adebayor, Bendtner, Eboue
Chelsea: Cech, Bosingwa, Alex, Terry, Ashley Cole, Essien, Mikel, Lampard, Anelka, Drogba, Malouda
Substitutes: Hilario, Ivanovic, Di Santo, Ballack, Kalou, Belletti, Mancienne
Voor eerherstel na zijn blunders tijdens de Fa Cupquote:Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Vreemd dat ze fabianski laten keepen.
Die staat er al weken inquote:Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Vreemd dat ze fabianski laten keepen.
Ziet hij eindelijk dat we zo niet mee kunnen met Chelsea en United? Eindelijk ziet ie wat de rest al jaren ziet.quote:Arsenal boss Arsene Wenger has pledged to spend in the summer after admitting he needs to bring new players in to strengthen the Gunners' squad.
De overwinning is behoorlijk geflatteerd als je het mij vraagt. Eerste 20/25 minuten begon Arsenal zeer overtuigend en had je wat meer scherpte al op voorsprong kunnen (misschien wel moeten als we over de kans van Song praten) staan. Op dat moment was dat ook dik verdiend geweest, Chelsea liet toen ook helemaal niets zien.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef Gunner het volgende:
Allemachtig. Ik ze nu pas het resultaat. Wat een miserie
Was het zo slecht of....?
Vraag me alleen af wie er dan komt, want hij wil alleen zijn prijs betalen en niet marktconform... Ben echt heel erg benieuwd waarmee ze zich gaan versterken.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:55 schreef Gunner het volgende:
Allemachtig. Ik ze nu pas het resultaat. Wat een miserie
Was het zo slecht of....?
Wenger vows to strengthen squad
[..]
Ziet hij eindelijk dat we zo niet mee kunnen met Chelsea en United? Eindelijk ziet ie wat de rest al jaren ziet.
http://www.sport1.de/de/f(...)/newspage_66053.htmlquote:Arsenal jagt "Wölfe"-Talent
Dass in Wolfsburg ein Stürmer-Juwel heranreift, ist offensichtlich auch Arsene Wenger nicht entgangen. Der für seinen Faible für junge Talente bekannte Team-Manager von Arsenal London soll an Edin Dzeko interessiert sein - und steht damit nicht allein: Wie der "kicker" berichtet, sollen Top-Klubs aus ganz Europa an dem Bosnier interessiert sein.
"Das ehrt mich, aber ich bleibe in Wolfsburg", stellt der 22-Jährige in dem Fach-Magazin klar.
Yeeeeeeeeeeeeeeeeahh!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef DutchGooner het volgende:
Toch nog wat te vieren
Pos Team P W D L F A +/- Pts
1 Arsenal Ladies 22 20 1 1 89 14 75 61
2 Everton Ladies 22 20 1 1 68 10 58 6
Een must win op de laatste dag uit bij Everton, 0-1.
The return of the captain ?quote:Patrick Vieira vertrekt naar alle waarschijnlijkheid aan het einde van het seizoen bij Internazionale. In Milaan is trainer José Mourinho niet geheel overtuigd van de fysieke gesteldheid van de middenvelder, die nu al wil weten of zijn volgend jaar zomer aflopende contract zal worden verlengd. Zowel Olympique Marseille als Paris Saint-Germain heeft namelijk belangstelling voor de Frans international. (L'Equipe)
(van voetbalzone)quote:Tegen Sky Sports geeft Van Persie aan dat Arsenal de strijd met de concurrentie aankan, zolang niemand Londen verlaat. “In mijn ogen is het belangrijkste dat we bijeen blijven. Als we ieder jaar drie, vier spelers kwijtraken is het moeilijk om de spirit erin te houden. Hopelijk kan het zoals nu blijven en kunnen we ervoor gaan.”
“Wanneer we net zo kunnen spelen als we dit jaar hebben laten zien, is er ruimte voor verbetering. Als je naar ons middenveld kijkt, zie je dat daar mensen spelen tussen de 20 en 22 jaar.” Van Persie vindt dat zijn trainer, Arsène Wenger, een compliment verdient voor dat wapenfeit. “Kijk naar ons team en dat van anderen, bijvoorbeeld Chelsea, Manchester United en Liverpool. Als je vergelijkt wat die spelers hebben gekost en wat wij kostten, en dat heeft ook invloed op de prestaties, mogen we trots zijn op onszelf.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |