Bestel Turk of pizzo ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik kan hier nu wel een OP van 350 woorden gaan plaatsen, maar het hagelt hier gewoon keihard en dat betekent dat ik binnen moet blijven en dus niet eten kan gaan kopen en dus honger moet lijden.
Klacht: Hagel
Subklacht: Honger
Anti-Klacht: Biologische chocoladekoekjes met hazelnoot!
Eten kopen lukt niet met die hagel.quote:Op maandag 27 april 2009 11:46 schreef Penisbaard het volgende:
Wat doet het weer er nou toe als je toch alleen maar binnen zit
Oh, gut. Na weet ik hoe lang lekker weer zijn er een paar daagjes met wat regenbuitjes en men begint alweer te janken dat het altijd zulks kutweer isquote:
Neuh, Brabantquote:Op maandag 27 april 2009 11:54 schreef RickoKun het volgende:
TS woont in dat gat genaamd limburg + TS eet BIOLOGISCHE chocola =!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Buienradar.nl interpreteren is niet je sterkste punt zeker?quote:Op maandag 27 april 2009 11:54 schreef RickoKun het volgende:
TS woont in dat gat genaamd limburg + TS eet BIOLOGISCHE chocola =!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar staat dat van die chocolade dan? Weer een nieuwe feature van Buienradar? Buienradarquote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Buienradar.nl interpreteren is niet je sterkste punt zeker?
Immersch, ik kijk bij elke post bij buienradar om de precieze X Y Z coördinaten te vinden van een FOK! user!!!!!!quote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Buienradar.nl interpreteren is niet je sterkste punt zeker?
quote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar staat dat van die chocolade dan? Weer een nieuwe feature van Buienradar? Buienradar
Broodje Hagelslagquote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik kan hier nu wel een OP van 350 woorden gaan plaatsen, maar het hagelt hier gewoon keihard en dat betekent dat ik binnen moet blijven en dus niet eten kan gaan kopen en dus honger moet lijden.
Klacht: Hagel
Subklacht: Honger
Anti-Klacht: Biologische chocoladekoekjes met hazelnoot!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |