Ik moest nog één maand en drie weken m'n mond houden, ze belde mij direct nadat ze de test had gedaan maar wilde wachten tot Kerstmis voordat de rest het zou weten. Dat was echt heel moeilijk.quote:Op maandag 27 april 2009 15:00 schreef Phaidra het volgende:
Whehe, DaD, ik moest nog een dag mijn mond houden omdat ze het pas de volgende dag aan mijn moeder zou vertellen (ze wilde langsgaan). Ik heb mijn moeder expres maar niet gebeld die dag, ik was bang dat ik het niet voor me kon houden!
Ha, volgens mij zou mijn zus het me pas na drie maanden vertellenquote:Op maandag 27 april 2009 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moest nog één maand en drie weken m'n mond houden, ze belde mij direct nadat ze de test had gedaan maar wilde wachten tot Kerstmis voordat de rest het zou weten. Dat was echt heel moeilijk..
Ja goed hè!! En toch heb ik het maar een paar weken met hem uitgehouden omdat hij niet zo slim was. En ook niet grappig. Maar eigenlijk gewoon saai. Behalve dan tijdens de sex. Maar ja je moet toch wat te zeggen hebben, ervoor en erna, anders ben je net apies.quote:
En hoe reageerde hij daar verder op, behalve de boel dicht gooien?quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou. Ik liet zien dat als je hotmail.com intikte je dan in je de email kwam. En toen vertelde ik dus aan hem dat verhaal wat ik ook aan jou had verteld.
Zo is het bij ons ook.quote:Op maandag 27 april 2009 14:52 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet de inloggegevens van mijn mister, en andersom ook. Maar we lezen elkaars mail niet, behalve als hij mij via sms vraagt of ik iets voor hem wil checken omdat 'ie zelf geen internetverbinding heeft op dat moment (of andersom natuurlijk).
Is zo. Als peuters waren we zeer closequote:Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef Phaidra het volgende:
@ CF, daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar toch he, het zijn wel de mensen met wie je de langste geschiedenis deelt, ofzo. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen.
OT: ik voel me raar vandaag. Honger uit zich in maagpijn en eigenlijk heb ik nergens trek in. Maar tot nu toe houd ik me wel aan het lijstje. Ik hoop maar dat ik niet ziek word...
Ze is 9 jaar ouder dan ik.quote:Op maandag 27 april 2009 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, volgens mij zou mijn zus het me pas na drie maanden vertellen
Hoeveel scheel je met je zus?
Jij hebt gelijk, heb het ingevoerd... 6 x boterham mager beleg is ongeveer 650 kcal... Dat kan prima inderdaad, thanks voor de reminder... Ik begin soms een beetje vertekent beeld te krijgen van eten. Daar moet ik zelf mee oppassen, daarom zijn lijstjes plaatsen voor mij ook wel belangrijk geworden.quote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind 5 boterhammen niet zo veel hoor Uniekhoorn.
Zelf eet ik 6 boterhammen met mager beleg of Brinta en 4 boterhammen en daar val ik prima mee af.
Je eet sowieso niet veel hoor. Helemaal niet als je zulke lange dagen maakt.quote:Op maandag 27 april 2009 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk, heb het ingevoerd... 6 x boterham mager beleg is ongeveer 650 kcal... Dat kan prima inderdaad, thanks voor de reminder... Ik begin soms een beetje vertekent beeld te krijgen van eten. Daar moet ik zelf mee oppassen, daarom zijn lijstjes plaatsen voor mij ook wel belangrijk geworden.
Mjah, dat weet ik nog niet eens zozeer, maar elke keer als ik rond ga kijken valt me dat op. Vooral omdat ik ze in het Nederlands wil; in het Engels zijn ze op bepaalde sites nog wel goedkoop aan te komen, maar dat durf ik nog niet aan.quote:Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke had je op 't oog?
Oh, ik moet hollenZonnebank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |