abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2009 @ 15:01:46 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68424080
Co. 't Is dat ik op mannen val, maar jij hebt echt mijn droomfiguur. Je hebt iig meer (echte) borst dan SS. Of je ook zo hoekig en knokig bent zie ik niet zo. De foto van SS was van voren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68424141
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:00 schreef Phaidra het volgende:
Whehe, DaD, ik moest nog een dag mijn mond houden omdat ze het pas de volgende dag aan mijn moeder zou vertellen (ze wilde langsgaan). Ik heb mijn moeder expres maar niet gebeld die dag, ik was bang dat ik het niet voor me kon houden!
Ik moest nog één maand en drie weken m'n mond houden, ze belde mij direct nadat ze de test had gedaan maar wilde wachten tot Kerstmis voordat de rest het zou weten. Dat was echt heel moeilijk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68424225
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik moest nog één maand en drie weken m'n mond houden, ze belde mij direct nadat ze de test had gedaan maar wilde wachten tot Kerstmis voordat de rest het zou weten. Dat was echt heel moeilijk. .
Ha, volgens mij zou mijn zus het me pas na drie maanden vertellen
Hoeveel scheel je met je zus?
pi_68424231
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:59 schreef P.F het volgende:
Dat vriendje! *hubba hubba*
Ja goed hè!! En toch heb ik het maar een paar weken met hem uitgehouden omdat hij niet zo slim was. En ook niet grappig. Maar eigenlijk gewoon saai. Behalve dan tijdens de sex. Maar ja je moet toch wat te zeggen hebben, ervoor en erna, anders ben je net apies.
  Vis een optie? maandag 27 april 2009 @ 15:06:19 #205
70532 loveli
N
pi_68424240
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:01 schreef mspoez het volgende:
*omval*
Jeminee Co wat een prachtig lijf!
crap in = crap out
pi_68424257
@ CF, daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar toch he, het zijn wel de mensen met wie je de langste geschiedenis deelt, ofzo. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen.

OT: ik voel me raar vandaag. Honger uit zich in maagpijn en eigenlijk heb ik nergens trek in. Maar tot nu toe houd ik me wel aan het lijstje. Ik hoop maar dat ik niet ziek word...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68424345
Ik ga er vandeur
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 15:09:03 #208
163650 Greys
pi_68424357
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou. Ik liet zien dat als je hotmail.com intikte je dan in je de email kwam. En toen vertelde ik dus aan hem dat verhaal wat ik ook aan jou had verteld.
En hoe reageerde hij daar verder op, behalve de boel dicht gooien?

Co, dat rokje!
En jij bent kleiner en hebt goeie tieten en mooi haar, maar qua slank/dunheid vind ik je wel SS-achtig.
En da's niet verkeerd, ik zou zo met je ruilen! Ik bedoelde dan ook jullie benen, middel, armen. Die zijn bij jou net zo slank/dun als SS.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68424411
Goeie, het lijstje!
O: stukje tarte tatin, yoghurtje
T: amandelen
T: meer amandelen
L: leftover salade met puy-linzen, geroosterde kip en feta
S: buikspieroefeningen, opdrukken
T: iets van een broodje
S: spinnen
D: sperziebonen met chilimayo
T: whisky
pi_68424430
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:52 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet de inloggegevens van mijn mister, en andersom ook. Maar we lezen elkaars mail niet, behalve als hij mij via sms vraagt of ik iets voor hem wil checken omdat 'ie zelf geen internetverbinding heeft op dat moment (of andersom natuurlijk).
Zo is het bij ons ook. We lezen elkaars mail niet, maar het mag/kan wel.

Wat heb je een mooi figuur Co!

Als ik jullie hoor ben ik ook heel blij dat ik een goede band met m'n familie heb, er zijn (tenminste bij mij) toch niet zoveel andere mensen waarvan je weet dat ze altijd in je leven zullen zijn. Het is ook gewoon heel gezellig als we met z'n allen bij elkaar zijn, en iedereen is geïnteresseerd in wat de anderen meemaken. Pas toen ik m'n vriendje's ouders leerde kennen kwam ik erachter dat dat helemaal niet vanzelfsprekend is.
M'n zusje woont op kamers in een andere stad en we zien elkaar niet zo vaak, maar we spreken toch wel regelmatig af om te gaan winkelen ofzo en dan praten we wel over alles. Dat is wel pas zo sinds zij ook op zichzelf woont, nu we weer een beetje hetzelfde soort leven hebben. Ik vind het toch wel heel fijn om dingen met haar te doen. Je kent elkaar zoveel beter dan mensen die je bijvoorbeeld tijdens je studententijd leert kennen, en je kunt helemaal jezelf zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68424532
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef Phaidra het volgende:
@ CF, daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar toch he, het zijn wel de mensen met wie je de langste geschiedenis deelt, ofzo. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen.

OT: ik voel me raar vandaag. Honger uit zich in maagpijn en eigenlijk heb ik nergens trek in. Maar tot nu toe houd ik me wel aan het lijstje. Ik hoop maar dat ik niet ziek word...
Is zo. Als peuters waren we zeer close

Mijn oudste vriendin van 't VWO ken ik al 14 jaar. Wij deden alles samen: sporten, muziekles, bij het zwembad hangen... We logeerden zowat ieder weekend bij elkaar en belden elke avond (ookal woonden we op 5 minuten fietsafstand). We fietsten samen naar school, zaten in dezelfde klassen, gingen samen op excursie...

Nou ja. Dat is een beetje mijn surrogaatzus, denk ik
pi_68424601
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ha, volgens mij zou mijn zus het me pas na drie maanden vertellen
Hoeveel scheel je met je zus?
Ze is 9 jaar ouder dan ik. . Dat zal ook vast meespelen hoor, we hebben nooit van die puberruzies gehad. Toen ik ging puberen, wat ik nauwelijks heb gedaan ook nog, was zij het huis al uit.
pi_68424650
Co, ik kan je foto hier niet zien, maar ik twijfel er niet aan dat je er fab uitziet hoor!

CF, surrogaatzussen zijn natuurlijk ook heel fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 april 2009 @ 15:17:46 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68424726
Con!!!
Wow, wat ben jij mooi!!!

Lijst:
O: volkorenboterham kalkoenfilet en een peer
T's: appel, sinaasappel, 5 cherrytomaatjes, halve komkommer
L: 3 volkorenboterham mager beleg, kom kerriesoep
T: blokje pure chocolade, kaal kapje volkorenboterham
D: roergebakken witlof met tartaar en ijsbergsla.

5 x brood, da's veel maar ik weet anders echt niet hoe ik van 5 uur 's ochtends tot 18 uur vol moet houden. voordeel is wel dat ik vroeg naar bed ga dus geen avondhapjes neem.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_68424782
Ik vind 5 boterhammen niet zo veel hoor Uniekhoorn.
Zelf eet ik 6 boterhammen met mager beleg of Brinta en 4 boterhammen en daar val ik prima mee af.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68424837
DaD, mijn zus is ook 9 jaar ouder! (en mijn andere 13 jaar ouder) Maar wij hadden juist heel vaak ruzies, toen zij aan het puberen was. Ik kon echt het bloed onder haar nagels vandaan halen. Toen ik ouder werd hadden we nooit echt ruzies meer idd.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 april 2009 @ 15:31:05 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68425212
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind 5 boterhammen niet zo veel hoor Uniekhoorn.
Zelf eet ik 6 boterhammen met mager beleg of Brinta en 4 boterhammen en daar val ik prima mee af.
Jij hebt gelijk, heb het ingevoerd... 6 x boterham mager beleg is ongeveer 650 kcal... Dat kan prima inderdaad, thanks voor de reminder... Ik begin soms een beetje vertekent beeld te krijgen van eten. Daar moet ik zelf mee oppassen, daarom zijn lijstjes plaatsen voor mij ook wel belangrijk geworden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_68425583
Waarom zijn kookboeken zo duur? .
  maandag 27 april 2009 @ 15:42:15 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68425604
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk, heb het ingevoerd... 6 x boterham mager beleg is ongeveer 650 kcal... Dat kan prima inderdaad, thanks voor de reminder... Ik begin soms een beetje vertekent beeld te krijgen van eten. Daar moet ik zelf mee oppassen, daarom zijn lijstjes plaatsen voor mij ook wel belangrijk geworden.
Je eet sowieso niet veel hoor. Helemaal niet als je zulke lange dagen maakt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68425726
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom zijn kookboeken zo duur? .
Welke had je op 't oog?

Oh, ik moet hollen Zonnebank
pi_68426064
Sia zat vroeger in Zero 7. Dit is ook echt heel mooi vind ik en ook dat clipje=

en:

[ Bericht 25% gewijzigd door conleche op 27-04-2009 16:20:19 ]
pi_68426234
En wat ik nu luister tijdens het schoonmaken:
  maandag 27 april 2009 @ 16:00:07 #223
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68426327
Co, ik zie nix rondigs aan je (behalve je bollen dan natuurlijk, maar dat hoort)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68426497
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Welke had je op 't oog?

Oh, ik moet hollen Zonnebank
Mjah, dat weet ik nog niet eens zozeer, maar elke keer als ik rond ga kijken valt me dat op. Vooral omdat ik ze in het Nederlands wil; in het Engels zijn ze op bepaalde sites nog wel goedkoop aan te komen, maar dat durf ik nog niet aan.

Ik wil er wel sowieso nog eentje van Ainsley, ik ben echt blij met Koken voor familie en vrienden. Dat komt voor een groot gedeelte ook omdat ik de kleuren in het boek zo mooi en rustig vind. . .
pi_68428237
Oh wat een mooi figuurtje Co . Ik denk dat menig vrouwmens (ongeacht leeftijd) daar jaloers op is.

Vroeger maakte ik altijd ruzie met mn broertjes. Schreeuwden elkaar het huis door. Echte pubers. Toen mijn oudste broertje naar de middelbare school ging (was ik 16) ging het opeens een stuk beter, nu gaan we ook samen naar de stad of gewoon leuke dingen doen. Mn jongste broertje is nog wat lastiger, die is nu een echte puber en heeft wat gedragsproblemen. Maar toch he, ik ben blij dat ik iig met mn oudste broertje goed op kan schieten. Al helemaal als we samen alleen thuis zijn en zelf moeten koken, lekker receptje opzoeken, filmpje huren, samen koken en relaxen.

Oh er wordt Chinees gehaald vandaag. Babi Pangang met rijst. En ik heb echt geen honger , want ik baalde vreselijk en heb toen alsnog wat koekje en stukje chocolade gegeten (en mn dag was net zo mooi ).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')