Ik moest nog één maand en drie weken m'n mond houden, ze belde mij direct nadat ze de test had gedaan maar wilde wachten tot Kerstmis voordat de rest het zou weten. Dat was echt heel moeilijk.quote:Op maandag 27 april 2009 15:00 schreef Phaidra het volgende:
Whehe, DaD, ik moest nog een dag mijn mond houden omdat ze het pas de volgende dag aan mijn moeder zou vertellen (ze wilde langsgaan). Ik heb mijn moeder expres maar niet gebeld die dag, ik was bang dat ik het niet voor me kon houden!
Ha, volgens mij zou mijn zus het me pas na drie maanden vertellenquote:Op maandag 27 april 2009 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moest nog één maand en drie weken m'n mond houden, ze belde mij direct nadat ze de test had gedaan maar wilde wachten tot Kerstmis voordat de rest het zou weten. Dat was echt heel moeilijk..
Ja goed hè!! En toch heb ik het maar een paar weken met hem uitgehouden omdat hij niet zo slim was. En ook niet grappig. Maar eigenlijk gewoon saai. Behalve dan tijdens de sex. Maar ja je moet toch wat te zeggen hebben, ervoor en erna, anders ben je net apies.quote:
En hoe reageerde hij daar verder op, behalve de boel dicht gooien?quote:Op maandag 27 april 2009 14:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou. Ik liet zien dat als je hotmail.com intikte je dan in je de email kwam. En toen vertelde ik dus aan hem dat verhaal wat ik ook aan jou had verteld.
Zo is het bij ons ook.quote:Op maandag 27 april 2009 14:52 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet de inloggegevens van mijn mister, en andersom ook. Maar we lezen elkaars mail niet, behalve als hij mij via sms vraagt of ik iets voor hem wil checken omdat 'ie zelf geen internetverbinding heeft op dat moment (of andersom natuurlijk).
Is zo. Als peuters waren we zeer closequote:Op maandag 27 april 2009 15:06 schreef Phaidra het volgende:
@ CF, daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar toch he, het zijn wel de mensen met wie je de langste geschiedenis deelt, ofzo. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen.
OT: ik voel me raar vandaag. Honger uit zich in maagpijn en eigenlijk heb ik nergens trek in. Maar tot nu toe houd ik me wel aan het lijstje. Ik hoop maar dat ik niet ziek word...
Ze is 9 jaar ouder dan ik.quote:Op maandag 27 april 2009 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, volgens mij zou mijn zus het me pas na drie maanden vertellen
Hoeveel scheel je met je zus?
Jij hebt gelijk, heb het ingevoerd... 6 x boterham mager beleg is ongeveer 650 kcal... Dat kan prima inderdaad, thanks voor de reminder... Ik begin soms een beetje vertekent beeld te krijgen van eten. Daar moet ik zelf mee oppassen, daarom zijn lijstjes plaatsen voor mij ook wel belangrijk geworden.quote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind 5 boterhammen niet zo veel hoor Uniekhoorn.
Zelf eet ik 6 boterhammen met mager beleg of Brinta en 4 boterhammen en daar val ik prima mee af.
Je eet sowieso niet veel hoor. Helemaal niet als je zulke lange dagen maakt.quote:Op maandag 27 april 2009 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk, heb het ingevoerd... 6 x boterham mager beleg is ongeveer 650 kcal... Dat kan prima inderdaad, thanks voor de reminder... Ik begin soms een beetje vertekent beeld te krijgen van eten. Daar moet ik zelf mee oppassen, daarom zijn lijstjes plaatsen voor mij ook wel belangrijk geworden.
Mjah, dat weet ik nog niet eens zozeer, maar elke keer als ik rond ga kijken valt me dat op. Vooral omdat ik ze in het Nederlands wil; in het Engels zijn ze op bepaalde sites nog wel goedkoop aan te komen, maar dat durf ik nog niet aan.quote:Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke had je op 't oog?
Oh, ik moet hollenZonnebank
Oh ik ben benieuwd!quote:Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef Chicolate het volgende:
Greys! Ik heb een vriendinnetje voor Boris. Ben filmpje al aan het uploaden.
Oh ja, maar dat viel nu wel mee. Nee ze kan net zo klaaglijk miauwenquote:Op maandag 27 april 2009 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ben benieuwd!
Als ik zo even niet reageer ben ik op weg naar huis, maar dan zie ik hem strakjes!
Die "" doet me vermoeden dat het vriendinnetje net zo clumsy is?
awquote:Op maandag 27 april 2009 17:18 schreef Viking84 het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis. De arts heeft geen verklaring voor mijn duizeligheid, want normaal treedt duizeligheid juist op bij inspanning en ik heb er vooral in rusttoestand last van. Hij gaat de boeken induiken, maar hij heeft er nog nooit van gehoord, dus ik vrees dat ik er maar mee zal moeten leren leven. Heb net al even een flink potje gejankt tijdens het koken. Het is niet zo heel erg allemaal (gelukkig heb ik er overdag vrijwel geen last van) en ik kan het wel redelijk goed omzeilen, maar om de rest van m'n leven op te moeten letten hoe ik ga liggen en steeds alert te zijn... bluuuhhhh...
Anders ga ik én in jouw huis in juni én in het huis van m'n zus in juliquote:Op maandag 27 april 2009 15:00 schreef conleche het volgende:
Thanx!!![]()
O en Vik, anders mag je wel in mijn huis in juni!
Echt?quote:Op maandag 27 april 2009 17:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn werkdag zit er weer op... zal me niets verbazen als ik morgen een paar blauwe plekken heb..
(agressieve patienten)...
quote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
Co, kan je nog lopen van al die 'veren in je reet'?
Terechte veren, dat wel!
We hebben hier op kantoor net even keihard deze gedraaid
ach het valt wel mee, het is vooral vermoeiend, omdat sommige dingen wel echt ff moeten gebeuren...quote:Op maandag 27 april 2009 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt?Dat lijkt me best heftig! Of went het?
Wat doe je dan? Oei, dat zou ik slecht trekken dat spugen.....wat een vreemde mensen heb je toch! Of past het dan in het ziektebeeld?quote:Op maandag 27 april 2009 17:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ach het valt wel mee, het is vooral vermoeiend, omdat sommige dingen wel echt ff moeten gebeuren...
maar als je dan bloed aan het afnemen bent ofzo en vervolgens krijg je een mep, dan is dat niet echt grappig...
maar er zijn grenzen hoor, als pten gaan spugen enzo, dan hebben ze toch echt ff pech...
ja idd, respectloos vind ik dat... en ik vind dat er best een beetje wederzijds respect mag zijn...quote:Op maandag 27 april 2009 17:33 schreef Muis006 het volgende:
BJ!!! Spugende patiënten?
Dat slaat echt álles
Ja dat kan ik me héél goed voorstellen! Vooral als het patiënten zijn die gewoon bij hun gezonde verstand zijn. Ik weet nog hoe blij ik juist was met alle hulp en lieve aandacht die ik van het verplegend personeel kreeg toen ik in het ziekenhuis lag. Hoe oneerbiedig moet je zijn om de verpleging aan te vallen, of het nou fysiek of verbaal is. Echt belachelijkquote:Op maandag 27 april 2009 17:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja idd, respectloos vind ik dat... en ik vind dat er best een beetje wederzijds respect mag zijn...
en ik was er dan ook ff goed flauw van...
(en erg geiiriteerd)
Ja, want het is pas een topic als neen heeft gepost.quote:Op maandag 27 april 2009 17:37 schreef neen het volgende:
Is het nog de moeite waar om in dit topic een tvp te plaatsen
en wat doe ik dan..quote:Op maandag 27 april 2009 17:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Oei, dat zou ik slecht trekken dat spugen.....wat een vreemde mensen heb je toch! Of past het dan in het ziektebeeld?
Over schoenen gesproken, wat voor schoenen draag je op die foto en zitten ze een beetje lekker?quote:Op maandag 27 april 2009 17:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihihi, nou die veren, dat ging nog, maar ik struikelde wel telkens.....wat bleek?? Was ik náást m'n schoenen aan het lopen ipv erin.![]()
Oke, dan is het vanaf nu een topic.quote:Op maandag 27 april 2009 17:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, want het is pas een topic als neen heeft gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |