of van blue band? Dat witte brood dat eigenlijk volkoren is of zo.quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Loop ik weer eens achter? Wist niet dat dat ook al bestond. Als je echt gezond brood wilt kopen kun je het beter in de natuurwinkel halen dan in de supermarkt.
Ik ook.. Mijn broertje belt mij sowieso nooit.. En hij groet vaak niet eens terug. En de laatste keer dat we iets samen hebben gedaan was toen ik 12 was of zo.quote:Op maandag 27 april 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op dat soort relaties ben ik altijd een beetje jaloers, hoorHet moet wel echt goed klikken tussen twee zussen, ofzo.
Mijn zus is vandaag jarig. Zo maar even bellen danHeb haar al tijden niet gesproken.
Misschien bracht jij het onbedoeld als "Ja ik kan er niets aan doen maar ik kwam zomaar per ongeluk in jouw mail, dat wilde ik helemaal niet!" en heeft hij - om jou een lol te doen - dat uitgeschakeldquote:Op maandag 27 april 2009 14:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee oke maar hij moet het niet meteen veranderen nadat ik dat verteld heb. Dan lijkt het alsof je wat te verbergen hebt. Niet dat ik zijn email WIL lezen. Maar z'n msn heeft maanden gewoon aangemeld gestaan.
Dat is Blue Band Goede Start. Liep als een trein toen het nog in de winkels werd afgebakken, maar sinds het voorgebakken en voorgesneden in zak wordt aangeleverd is de omzet wat gedaald.quote:Op maandag 27 april 2009 14:51 schreef P.F het volgende:
[..]
of van blue band? Dat witte brood dat eigenlijk volkoren is of zo.
Gister heb ik met enorme honger, naast de friettent gestaan. Die tent toen toegevoegd aan mijn favorieten @ google maps. En toen ben ik naar de albert heyn to go gegaan om witbrood met kaas te halenquote:Op maandag 27 april 2009 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
En: oh disciplineIk liep op Antwerpen Centraal met een lege maag en het rook er zoooo lekker naar frieten
Hoewel het qua kcal best had gekund, heb ik er geen genomen. Omdat ik weet dat ik buikpijn krijg van friet op een lege maag.
Wat word ik toch verstandig
Nou. Ik liet zien dat als je hotmail.com intikte je dan in je de email kwam. En toen vertelde ik dus aan hem dat verhaal wat ik ook aan jou had verteld.quote:Op maandag 27 april 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien bracht jij het onbedoeld als "Ja ik kan er niets aan doen maar ik kwam zomaar per ongeluk in jouw mail, dat wilde ik helemaal niet!" en heeft hij - om jou een lol te doen - dat uitgeschakeld
Maar ik snap je wel. Eigenlijk is dat óók weer niet goed, want nu kan je er niet meer per ongeluk in lezen
Ja, ik ook!quote:Op maandag 27 april 2009 14:52 schreef Phaidra het volgende:
Wij zijn met z'n allen ook heel close als familie. Ik heb al ontelbare keren op het huis en hond van mijn ene zus gepast (en ik was de eerste aan wie ze vertelde dat ze zwanger is- afgezien van haar lief uiteraard) en ook een keer bij mijn andere zus. Ik kan me idd moeilijk voorstellen dat het bij sommige mensen zo anders gaat. Ik zou er denk ik slecht tegen kunnen als ik niet zo vertrouwd kon zijn met mijn familie.
En vik: volgens mij kon je ook tijdens de ontwikkeling van fotorolletjes al bewerkingen uitvoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vet! Oke ik ben ook niet de meest geweldige zus (vond het prima dat broertje bleef slapen tijdens m'n feestje, maar dan wel op de slaapbank in de keuken. Niet zo heel sociaal maar hij had wel een prima bed)quote:Op maandag 27 april 2009 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik ook!. Ik kreeg zelfs de eer om het aan onze ouders te vertellen.
.
Met m'n broer ben ik wel minder close hoor. We kunnen heel goed met elkaar opschieten, maar we spreken elkaar soms ook weken niet. Wel gaan we altijd samen naar concerten want we hebben dezelfde muzieksmaak, dus dat is heel tof!
Oh, ik ben alweer thuis; ik had vanmorgen een afspraak voor mijn onderzoek in de buurt van ANtwerpen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ben je eigenlijk aan het doen in Antwerpen, CF?
quote:Op maandag 27 april 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
Even in een spoiler, wegens schaamteloze spam, om te bewijzen dat ik niet zo dun ben als SS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moooooi zeg! Slanke taille, slanke benen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |