Ik zit hier met open mond te lezen, zegquote:Op maandag 27 april 2009 17:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja idd, respectloos vind ik dat... en ik vind dat er best een beetje wederzijds respect mag zijn...
en ik was er dan ook ff goed flauw van...
(en erg geiiriteerd)
http://www.unitednude.com/the-classics-mobius-c-191_192_195.htmlquote:Op maandag 27 april 2009 17:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Over schoenen gesproken, wat voor schoenen draag je op die foto en zitten ze een beetje lekker?
BJ, wat een verhaal!
nou het is dus niet ongelofelijk, want dit gebeurt steeds meer.... jammer genoeg.quote:Op maandag 27 april 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit hier met open mond te lezen, zegOngelooflijk!
Nou dan mag jij mij verplegen de volgende keer dat ik geopereerd moet (hopelijk is dat nooit.)quote:Op maandag 27 april 2009 17:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou het is dus niet ongelofelijk, want dit gebeurt steeds meer.... jammer genoeg.
*schijnt in de randstad nog wel ff veel erger te zijn...*
owwww als dat al het ergste isquote:Op maandag 27 april 2009 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou dan mag jij mij verplegen de volgende keer dat ik geopereerd moet (hopelijk is dat nooit.)
Ik ben een schatje en op de laatste dag deel ik gebak uit.
Enige nadeel is dat ik veel kots, sorry
Vallen ze wijd of smal?quote:Op maandag 27 april 2009 17:46 schreef conleche het volgende:
[..]
http://www.unitednude.com/the-classics-mobius-c-191_192_195.html
Gekocht bij Shoebaloo destijds, maar dat was in 2004 of 2005 denk ik, geen idee of je ze daar nog kan krijgen.....en ze zitten echt prima!!
thanx, het went uiteindelijk wel... maar na die poging tot spugen was ik lichterlijk verbijsterd...quote:Op maandag 27 april 2009 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje... dat zijn wel de laatste dingen die je verwacht als je mensen probeert te helpen/verzorgen![]()
Respect dat je er zo goed mee omgaat BJ
quote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
Co, kan je nog lopen van al die 'veren in je reet'?
quote:Op maandag 27 april 2009 17:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat viel nu wel mee. Nee ze kan net zo klaaglijk miauwen.
Hihihihi!quote:Op maandag 27 april 2009 17:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihihi, nou die veren, dat ging nog, maar ik struikelde wel telkens.....wat bleek?? Was ik náást m'n schoenen aan het lopen ipv erin.![]()
Da's ook een fijn schoonmaakliedje van CA!!
Nee zeg he dit meen jequote:Op maandag 27 april 2009 17:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ach het valt wel mee, het is vooral vermoeiend, omdat sommige dingen wel echt ff moeten gebeuren...
maar als je dan bloed aan het afnemen bent ofzo en vervolgens krijg je een mep, dan is dat niet echt grappig...
maar er zijn grenzen hoor, als pten gaan spugen enzo, dan hebben ze toch echt ff pech...
Ik denk dat ze smal vallen, want ze zitten mij precies goed en ik heb vrij smalle voeten. Ik vind ze wel echt leuk. Ach en wat is nu nodig hebben!!quote:Op maandag 27 april 2009 17:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Vallen ze wijd of smal?
Op eBay staan ze nog te koop, moet mezelf dus even inhouden en nadenken of ik ze echt nodig heb.
Woooooow tofquote:Op maandag 27 april 2009 18:37 schreef AKnynke het volgende:
IBTL!
Ik heb een definitieve 'ja' gekregen voor Zimbabwe! Vanaf jullie zit ik in warm Afrika!![]()
![]()
![]()
WHOEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 april 2009 18:37 schreef AKnynke het volgende:
IBTL!
Ik heb een definitieve 'ja' gekregen voor Zimbabwe! Vanaf jullie zit ik in warm Afrika!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 18:37 schreef AKnynke het volgende:
IBTL!
![]()
![]()
Vanaf wanneer?quote:Op maandag 27 april 2009 18:37 schreef AKnynke het volgende:
IBTL!
![]()
![]()
Super! Een abonnement nemen is het halve werkquote:Op maandag 27 april 2009 19:04 schreef Ewelina het volgende:
En ik heb mezelf een sportschoolabbo cadeau gedaan. Sportschool zit onder mijn huis, dus nu heb ik geen excuus meer om niet te gaan sporten. Van de zomer heb ik een fabulous lijf.
Hoop ik.
Hihi, je hebt me IRL gezien, maar er is nog een beetje buik wat ervan af moet.quote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Super! Een abonnement nemen is het halve werkVolgensmij hoeft er bij jou ook helemaal niet zoveel af, dus het is alleen nog maar een beetje shapen
wat gaaf!!!! Gefeliciteerd babe!quote:Op maandag 27 april 2009 18:37 schreef AKnynke het volgende:
IBTL!
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]Ik heb het gezien! Leuk, een zwarte kat die het donker weer inloopt ook!
Maar inderdaad, dat geluid. Die moeten echt nooit verkering krijgen, da's niet uit te houden als die de liefde aan elkaar gaan verklaren. Hardop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, genoeg poezenspam van mij. Mn beest was gewoon leuk vandaag.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Wat spannend! En geweldig dat je gewoon voor je dromen gaat.quote:Op maandag 27 april 2009 18:37 schreef AKnynke het volgende:
IBTL!
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet van Greysie weg uit het topic
Vaarwel lieve kinders!
ach man, hou op. Niet overdrijven zeg!quote:Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Nynke is zo ongeveer alles waarvan ik denk 'was ik dat maar'
ijverig, georganiseerd, gedreven en zelfstandig.. echt![]()
is er een LOI -cursus 'hoe word ik een Nynke? '
Ik heb dit paspoort al 3 jaar, maar er staat nog geen stempel in. De oude wel, van de VS en Australie en de Verenigde Arabische Emiratenquote:Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef neen het volgende:
Nynke zal wel veel stempels en visums in haar paspoort hebben
* Muis006 kakelt er lustig op losquote:Op maandag 27 april 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]Truttebol!
* Greys trekt Muis aan oor
Agossie!quote:Op maandag 27 april 2009 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG, ik krijg me een mail van mijn ex-man... waarom ik niet meer van hem hou en wat hij beter kan doen voor een toekomstige relatie.. en ik weet het niet te omschrijven...
Gewoon, en niks want hij is een fantastische vent maar niet voor mij... zoiets
Dattem!quote:Op maandag 27 april 2009 19:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik lees dat een "OMG gefeliciteerd stoere Nynke!" wel op z'n plaats is! Kick-aaaaass!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |