Dus we hoeven niet te komenquote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Kreeg net mail van m'n zus dat ik op haar huis mag passen, eind juli, maar wel op de voorwaarde dat alleen ik (en evt Mark) in haar huis verblijf. Damn, daar gaan m'n plannen voor een orgie....
Nee, het was me nog niet opgevallenquote:Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
O en even heel oneerbiedig,maar valt het jullie ook op dat als je een passer op het puntje van de neus van Danny zou zetten en eens in de rondte draait, dat zijn hoofd dan een perfecte cirkel is???
Kind toch, hoe kom je eropquote:Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
O en even heel oneerbiedig,maar valt het jullie ook op dat als je een passer op het puntje van de neus van Danny zou zetten en eens in de rondte draait, dat zijn hoofd dan een perfecte cirkel is???
Nee, lang gereisd.quote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef Mini_rulez het volgende:
VMW: wat heb jij weinig gegeten, vooral zondag! Heb je zo lang geslapen ofzo?
Dat heb ik gemist denk ik.quote:Op maandag 27 april 2009 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had er ff helemaal de balen van, mede door de situatie met mn niet-doorgaande reis.
Was jij nou ook zwanger?quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef Syrena het volgende:
Tieviepie!
Ik las koffie en normaal vind ik dat echt goor, maar nu dacht ik: Oh! Koffie!![]()
Dus ga ik mijn koffiekaart eindelijk eens gebruiken en koffie halen. Beneden. Trappen ftw!
damn had me er zo op verheugd. Dan maar uitwijken naar het kralingse bos mensenquote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Kreeg net mail van m'n zus dat ik op haar huis mag passen, eind juli, maar wel op de voorwaarde dat alleen ik (en evt Mark) in haar huis verblijf. Damn, daar gaan m'n plannen voor een orgie....
Neequote:
Klinkt goed...quote:Op maandag 27 april 2009 11:25 schreef Syrena het volgende:
CoZul je nu zien dat ik alleen lammetjes in m'n banners zie de hele tijd
![]()
Ik heb een hele grote mok gepakt, 1x Wiener Melange erin *slokje* Urgh *slok* Ha, nu heb ik nog genoeg ruimte over om er nog een kop Choco-de-Luxe bij te doenEn toen nog een creamer erin en 1 suikerklontje.
Was ook meteen de laaste kop van vandaag, want ik ken mezelf.
Een dak boven m'n hoofdquote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat voor soort woning zoek je eigenlijk, Viking?
quote:Op maandag 27 april 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Het is een gek wief, maar ze kan wél zingen in het eggie!
Gister was ze bij Paul de Leeuw, ons aller Lady Gaga
vooral sinds je niet meer mag lachenquote:Op maandag 27 april 2009 11:33 schreef mspoez het volgende:
Paspoortfoto's zijn niet leukHeb van schrik drie rolootjes genomen bij de koffie.
quote:Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vooral sinds je niet meer mag lachen![]()
je ziet er altijd uit alsof ze je zo op zo'n WANTED poster kunnen plakken
Haar wimpers zijn zo lang dat ze haar ogen niet helemaal open kan doen omdat ze dan tegen haar pony botst!quote:Op maandag 27 april 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Het is een gek wief, maar ze kan wél zingen in het eggie!
Gister was ze bij Paul de Leeuw, ons aller Lady Gaga
Ik moest laatst nieuwe laten maken, ik ga zitten met mijn mond dicht. Die man: Uh. Je mag wel een beetje glimlachen... Ik ben namelijk hardstikke scheef als ik mijn mond dichthebquote:Op maandag 27 april 2009 11:33 schreef mspoez het volgende:
Paspoortfoto's zijn niet leukHeb van schrik drie rolootjes genomen bij de koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
maar wel als je bij een universiteit/school/bank werkt volgens mij... mini's stage is volgens mij bij de uni toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |