Oh jawel hoor. Een of andere Turk of iets. Die heeft het geprobeerd maar het is hem niet gelukt. Nu moeten ze waarschijnlijk vanuit HQ komen. Werkorder aanmaken, wachten... etc.quote:
Zou wel mooi zijn, dan zou ik godverdomme zelf wel eentje uit het magazijn trekken en vastschroeven.quote:Op maandag 27 april 2009 07:14 schreef tisauch het volgende:
Mag hopen dat jullie geen toiletpotten verkopen Ts?
Lijkt me redelijk nood aan de man zou ik zeggen. Bel je toch zelf de toko die moet komen?quote:Op maandag 27 april 2009 07:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Een of andere Turk of iets. Die heeft het geprobeerd maar het is hem niet gelukt. Nu moeten ze waarschijnlijk vanuit HQ komen. Werkorder aanmaken, wachten... etc.
Moet via 'de lijn'. Anders krijgen we weer dat gezeik, dan voelt men zich weer gepasseerd.quote:Op maandag 27 april 2009 07:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk nood aan de man zou ik zeggen. Bel je toch zelf de toko die moet komen?
Heb ik allang gedaan, wat dacht je. Ik ben de pro-actiefste hier. Maar meer kan ik ook niet doen...quote:Op maandag 27 april 2009 07:47 schreef De_Jostiband het volgende:
Waarom stel je het daar niet even voor i.p.v. hier te vragen om het te fixen?
wat is er dan kapot van die pot?quote:Op maandag 27 april 2009 07:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Een of andere Turk of iets. Die heeft het geprobeerd maar het is hem niet gelukt. Nu moeten ze waarschijnlijk vanuit HQ komen. Werkorder aanmaken, wachten... etc.
quote:Op maandag 27 april 2009 08:27 schreef the_jestert het volgende:
dan ga je toch lekker op het damestoilet
Iets met de stortbak denk ik.quote:
Dat heeft de TD turk dan ook gedaan en toen werkte het twee uur en daarna was het weer kaduuk. Hij kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 27 april 2009 08:52 schreef murp het volgende:
[..]
daar heb je toch hele binnenwerken van die je kan vervangen?
dan zet je er toch een hele nieuwe bak op?quote:Op maandag 27 april 2009 09:09 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat heeft de TD turk dan ook gedaan en toen werkte het twee uur en daarna was het weer kaduuk. Hij kan er niet mee omgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |