Ik wil het voor nu kort houden. Eigenlijk alleen de (voor mij) enige echte mayonaise onder de aandacht brengen. Zeker in het weekend wanneer er patat en diverse snacks geconsumeerd worden is het onmisbaar.quote:Ingrediënten
Plantaardige oliën (80%), Azijn, Eigeel (6%), Water, Suiker, Zout, Mosterd, Specerijen, Voedingszuren (E270, E330), Conserveermiddel (E202), Aroma's (bevat Soja-eiwit, Mais), Kleurstof (E160a), Antioxydant (E385)
Is er dan zoiets als snackbar-mayonaise? Is toch compleet afhankelijk welk merk ze zelf inkopen in die prachtige emmersquote:Op maandag 27 april 2009 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind die niet heel chill. Beste blijft de echte snackbar-mayonaise. Of is dat meer fritessaus?
Klopt ja, maar het smaakt vaak wel hetzelfde. Ik ben in de supermarkt nog weinig dingen tegen gekomen die hierbij in de buurt komen.quote:Op maandag 27 april 2009 02:09 schreef Twerk het volgende:
[..]
Is er dan zoiets als snackbar-mayonaise? Is toch compleet afhankelijk welk merk ze zelf inkopen in die prachtige emmers
die is niet nodig in dit geval.quote:
Hehe. Ik zie het nu ja.. Had in CUL moeten staan.. Maar ach, dan verplaatsen ze het maar (=quote:
Weet je wat dan maken we er klacht van.quote:Op maandag 27 april 2009 02:24 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hehe. Ik zie het nu ja.. Had in CUL moeten staan.. Maar ach, dan verplaatsen ze het maar (=
Al gedaanquote:Op maandag 27 april 2009 02:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Weet je wat dan maken we er klacht van.
Is dat van die Belgische shit? Zo ja dan mag die pot ook meedoen.quote:
Ben je erg eenzaam?quote:Op maandag 27 april 2009 03:26 schreef SerieJunk het volgende:
Heb je dioe vatsige vetvlek weer met zn smerige sausjes . Ga een leven zoeken ranzige proletarische obesitatshond![]()
Niemand is geinteresseerd in je humor of die gore sausjes van je kneus
Waarom kun jij je schreeuwerige muil dan niet houden als het jou toch niets interesseert?quote:Op maandag 27 april 2009 03:26 schreef SerieJunk het volgende:
Heb je dioe vatsige vetvlek weer met zn smerige sausjes . Ga een leven zoeken ranzige proletarische obesitatshond![]()
Niemand is geinteresseerd in je humor of die gore sausjes van je kneus
Rustig maar hoor vriend het gaat slechts over mayonaise maar goed dat kan ook best belangrijk zijn eigenlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |