Ik wil het voor nu kort houden. Eigenlijk alleen de (voor mij) enige echte mayonaise onder de aandacht brengen. Zeker in het weekend wanneer er patat en diverse snacks geconsumeerd worden is het onmisbaar.quote:Ingrediënten
Plantaardige oliën (80%), Azijn, Eigeel (6%), Water, Suiker, Zout, Mosterd, Specerijen, Voedingszuren (E270, E330), Conserveermiddel (E202), Aroma's (bevat Soja-eiwit, Mais), Kleurstof (E160a), Antioxydant (E385)
Is er dan zoiets als snackbar-mayonaise? Is toch compleet afhankelijk welk merk ze zelf inkopen in die prachtige emmersquote:Op maandag 27 april 2009 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind die niet heel chill. Beste blijft de echte snackbar-mayonaise. Of is dat meer fritessaus?
Klopt ja, maar het smaakt vaak wel hetzelfde. Ik ben in de supermarkt nog weinig dingen tegen gekomen die hierbij in de buurt komen.quote:Op maandag 27 april 2009 02:09 schreef Twerk het volgende:
[..]
Is er dan zoiets als snackbar-mayonaise? Is toch compleet afhankelijk welk merk ze zelf inkopen in die prachtige emmers
die is niet nodig in dit geval.quote:
Hehe. Ik zie het nu ja.. Had in CUL moeten staan.. Maar ach, dan verplaatsen ze het maar (=quote:
Weet je wat dan maken we er klacht van.quote:Op maandag 27 april 2009 02:24 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hehe. Ik zie het nu ja.. Had in CUL moeten staan.. Maar ach, dan verplaatsen ze het maar (=
Al gedaanquote:Op maandag 27 april 2009 02:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Weet je wat dan maken we er klacht van.
Is dat van die Belgische shit? Zo ja dan mag die pot ook meedoen.quote:
Ben je erg eenzaam?quote:Op maandag 27 april 2009 03:26 schreef SerieJunk het volgende:
Heb je dioe vatsige vetvlek weer met zn smerige sausjes . Ga een leven zoeken ranzige proletarische obesitatshond![]()
Niemand is geinteresseerd in je humor of die gore sausjes van je kneus
Waarom kun jij je schreeuwerige muil dan niet houden als het jou toch niets interesseert?quote:Op maandag 27 april 2009 03:26 schreef SerieJunk het volgende:
Heb je dioe vatsige vetvlek weer met zn smerige sausjes . Ga een leven zoeken ranzige proletarische obesitatshond![]()
Niemand is geinteresseerd in je humor of die gore sausjes van je kneus
Rustig maar hoor vriend het gaat slechts over mayonaise maar goed dat kan ook best belangrijk zijn eigenlijk.quote:
Mayonaise smeert goed..quote:Op maandag 27 april 2009 03:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rustig maar hoor vriend het gaat slechts over mayonaise maar goed dat kan ook best belangrijk zijn eigenlijk.
Dom? Je leven wijden aan vette smerige sausjes en dan iemand dom noemen? Wanneer ben je voor het laatst buiten geweest?quote:Op maandag 27 april 2009 03:30 schreef Twerk het volgende:
[..]
Waarom kun jij je schreeuwerige muil dan niet houden als het jou toch niets interesseert?
Je bent wel de laatste trouwens die voor anderen moet spreken, aangezien jij jezelf dagelijks een brevet van onvermogen opspelt door slecht en selectief te lezen.. En vervolgens schreeuwerig en dom te reageren.
Zoals zojuist.
Ah is het weer seriejunk-doet-loze-aannames-en-niemand-lacht-of- is geboeid uurtje?quote:Op maandag 27 april 2009 03:34 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Dom? Je leven wijden aan vette smerige sausjes en dan iemand dom noemen? Wanneer ben je voor het laatst buiten geweest?
Krijg toch gewoon aderverkalking en kruip je kist in . Levenloze lamlul met je smerige sausjes
Gast ik kom alleen in supermarkten om wc papier , vuilniszakken en andere non food artikelen te kopen. Alle andere spullen komen van speciaal zaken waar jij met je vatsige vetkwabbengezwel niet eens naar binnen zou mogen.quote:Op maandag 27 april 2009 03:34 schreef Twerk het volgende:
Seriejunk voelt zich aangesproken doordat zijn moeder wekelijks fritessaus van de Lidl meeneemt en is geintimideerd door kenners als ons.
Domweg een eind weg schelden is jouw doel in het leven?quote:Op maandag 27 april 2009 03:34 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Dom? Je leven wijden aan vette smerige sausjes en dan iemand dom noemen? Wanneer ben je voor het laatst buiten geweest?
Krijg toch gewoon aderverkalking en kruip je kist in . Levenloze lamlul met je smerige sausjes
Je gaat wel vooruit, hier en daar nog wat werken aan het cryptisch omschrijven maar voor een redelijk hopenloze lamlul boek je best aardige vorderingen.quote:Op maandag 27 april 2009 03:34 schreef SerieJunk het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2009 03:36 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Gast ik kom alleen in supermarkten om wc papier , vuilniszakken en andere non food artikelen te kopen. Alle andere spullen komen van speciaal zaken waar jij met je vatsige vetkwabbengezwel niet eens naar binnen zou mogen.
Goedkope proleet ga een baan zoeken óf krijg kanker. Niet steeds die laffe middenweg.
quote:Op maandag 27 april 2009 03:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Elkaar uitschelden omdat je andere mayonaise koopt.
Dames...wat dacht je van een frikandel met curry en zaanse mayonaise....en dan gebakken ui erbijquote:Op maandag 27 april 2009 03:36 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Gast ik kom alleen in supermarkten om wc papier , vuilniszakken en andere non food artikelen te kopen. Alle andere spullen komen van speciaal zaken waar jij met je vatsige vetkwabbengezwel niet eens naar binnen zou mogen.
Goedkope proleet ga een baan zoeken óf krijg kanker. Niet steeds die laffe middenweg.
Daar is je geboorte wel het ultieme bewijs van . Kwaliteit ventje. Niet die euroshopper bagger waar jij je winkelwagen mee vol smijt.quote:Op maandag 27 april 2009 03:38 schreef Twerk het volgende:
[..]
![]()
Schelden. Wat een zwak mannetje. Mayo in speciaalzaken denken te scoren dat beter is dan Zaanse. Falen kent geen tijd..
Mag ik de frikandel ruilen voor een bal gehakt?quote:Op maandag 27 april 2009 03:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Dames...wat dacht je van een frikandel met curry en zaanse mayonaise....en dan gebakken ui erbij
Geef maar qaan die vadsige aap van een Twerk . Hopelijk slippen zijn aderen dan acuut dichtquote:Op maandag 27 april 2009 03:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Dames...wat dacht je van een frikandel met curry en zaanse mayonaise....en dan gebakken ui erbij
Je moet natuurlijk wel de goede tubes nemen.quote:Op maandag 27 april 2009 03:40 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Daar is je geboorte wel het ultieme bewijs van . Kwaliteit ventje. Niet die euroshopper bagger waar jij je winkelwagen mee vol smijt.
Currywurst met zaanse mayo voor jou! En dan wel netjes je handen wassen erna, voordat jouw jampotglazen vol vet zitten.quote:Op maandag 27 april 2009 03:40 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Daar is je geboorte wel het ultieme bewijs van . Kwaliteit ventje. Niet die euroshopper bagger waar jij je winkelwagen mee vol smijt.
2x gehakt idd.quote:Op maandag 27 april 2009 03:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mag ik de frikandel ruilen voor een bal gehakt?
Jouw dikheid is zo overweldigend dat een foto posten onder het maximaal gewenste aantal kb's simpelweg niet mogelijk was.quote:Op maandag 27 april 2009 03:42 schreef Twerk het volgende:
[..]
Currywurst met zaanse mayo voor jou! En dan wel netjes je handen wassen erna, voordat jouw jampotglazen vol vet zitten.
Die arme jongen heeft de verkeerde tubes meegenomen, maar goed vergissen is menselijk.quote:Op maandag 27 april 2009 03:42 schreef Twerk het volgende:
[..]
Currywurst met zaanse mayo voor jou! En dan wel netjes je handen wassen erna, voordat jouw jampotglazen vol vet zitten.
En humor heb je ook al niet.quote:Op maandag 27 april 2009 03:45 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Jouw dikheid is zo overweldigend dat een foto posten onder het maximaal gewenste aantal kb's simpelweg niet mogelijk was.
Misschien kun je Remlof eens mailen om te vragen of men een uitzondering voor je kan maken?
Iets beter laten voorlichten dan maar in de superluxe speciaalzaak waar hij kind aan huis is.quote:Op maandag 27 april 2009 03:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die arme jongen heeft de verkeerde tubes meegenomen, maar goed vergissen is menselijk.
Had jij maar nooit een foto geplaatst.quote:Op maandag 27 april 2009 03:45 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Jouw dikheid is zo overweldigend dat een foto posten onder het maximaal gewenste aantal kb's simpelweg niet mogelijk was.
Misschien kun je Remlof eens mailen om te vragen of men een uitzondering voor je kan maken?
Exact. Ik koop kwaliteit. Jij koopt vet terwijl over meer dan voldoende vet beschikt. Dus jij faalt.quote:Op maandag 27 april 2009 03:47 schreef Twerk het volgende:
[..]
Iets beter laten voorlichten dan maar in de superluxe speciaalzaak waar hij kind aan huis is.
Hij is waarschijnlijk met dit nep spul thuisgekomen.quote:Op maandag 27 april 2009 03:47 schreef Twerk het volgende:
[..]
Iets beter laten voorlichten dan maar in de superluxe speciaalzaak waar hij kind aan huis is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |