abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2009 @ 04:26:57 #101
104871 remlof
Europees federalist
pi_68412815
Ik vind het ook lekker, ondanks de kippenhorror
pi_68412817
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:18[/url] schreef Twerk het volgende:

[..]

Je leest weereens slecht en gaat ook nog elitair doen over mayo. Voor je het weet ben je weer 2 uur lang aan het huilen.. Zoals je vrijdagnacht de halve nacht heb lopen doen, toen je de currywurst weereens niet had begrepen.
Dus omdat ik kwaliteit wél kan herkennen en jij heimelijk faalt ben ik elitair?
Elitair is een term bedacht door de armen, puur om hun frustratie en jaloezie met een duur woord te camoufleren .
Je bedoelt dit topic neem ik aan?

Doodse stilte en Currywurst

3 kantjes vol vernederingen aan jouw adres en wat naaktfoto's gepost door (waarschijnlijk) dronken users?
Vervolgens 2 dagen later geen enkele reactie van mensen die je "gevoel voor humor" , relativeringsvermogen en andere zaken die jij jezelf toedicht herkent hebben?

Nee je hebt je punt goed gemaakt in dat topic

En dan vind je jezelf beter dan Martin Bril ? Laat me niet lachen man...

Laat je nakijken of beter nog , laat je inslapen. Je dikke buik beperkt serieus je zicht op welke vorm van realiteit dan ook.
  maandag 27 april 2009 @ 04:29:07 #103
237059 Twerk
The Spurs
pi_68412818
100 posts over zaanse mayo in de nacht
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68412819
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:21 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ja jij snapt 't
*btw was alweer aardige tijd geleden dat ik je tegenkwam in zulk een mooi topic.
Ik heb soms mijn moment.

We kwamen elkaar toch alleen tegen in I.R. Baboons semi - bikkeltijd?
Mooi topic is het zeker

Zaanse Mayo
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_68412820
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:26 schreef remlof het volgende:
Ik vind het ook lekker, ondanks de kippenhorror
Wat hebben die er nu mee te maken?
Ow wacht er zitten ook eieren in die tube.
pi_68412821
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:29 schreef Twerk het volgende:
Zonder mijn inbreng stond de teller waarschijnlijk nog steeds op 14 shitface
pi_68412822
Hij blijft volhouden die SerieJunk , ik mag dat wel.
  maandag 27 april 2009 @ 04:31:33 #108
237059 Twerk
The Spurs
pi_68412824
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:29 schreef SerieJunk het volgende:

[..]

Dus omdat ik kwaliteit wél kan herkennen en jij heimelijk faalt ben ik elitair?
Elitair is een term bedacht door de armen, puur om hun frustratie en jaloezie met een duur woord te camoufleren .
Je bedoelt dit topic neem ik aan?

Doodse stilte en Currywurst

3 kantjes vol vernederingen aan jouw adres en wat naaktfoto's gepost door (waarschijnlijk) dronken users?
Vervolgens 2 dagen later geen enkele reactie van mensen die je "gevoel voor humor" , relativeringsvermogen en andere zaken die jij jezelf toedicht herkent hebben?

Nee je hebt je punt goed gemaakt in dat topic

En dan vind je jezelf beter dan Martin Bril ? Laat me niet lachen man...

Laat je nakijken of beter nog , laat je inslapen. Je dikke buik beperkt serieus je zicht op welke vorm van realiteit dan ook.
Het zegt al genoeg dat je er op kinderlijke wijze met open ogen intuinde. En je bleef maar huilen over Currywurst, ondanks dat jij jezelf meerdere malen voornam je niet te lenen voor dit soort "geintjes". Vervolgens las je enorm matig en bleef je maar huilen.

Iedereen kan het nalezen en lachen om jouw kortzichtigheid.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68412826
Zaanse Mayo is inderdaad de beste die er is.
Cool story, Hansel.
pi_68412827
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:29 schreef Twerk het volgende:
Mag ook wel..
pi_68412828
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Zaanse Mayo is inderdaad de beste die er is.
En alweer een kenner.
pi_68412830
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:30 schreef sig000 het volgende:
Hij blijft volhouden die SerieJunk , ik mag dat wel.
Ik heb nog wel een afdruiprek over.

Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
  maandag 27 april 2009 @ 04:34:10 #113
104871 remlof
Europees federalist
pi_68412831
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:30 schreef SerieJunk het volgende:

[..]

Zonder mijn inbreng stond de teller waarschijnlijk nog steeds op 14 shitface
Je mag best mailen voor een unban van je orginele account
pi_68412832
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Hee Relmof, forumzaken regel je maar via PM of mail, we zijn nu bezig met Zaanse Mayonaise hier.
pi_68412833
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Dan kan je net zo goed meteen ff kortsluiten dat het origineel een unban krijgt.
Games
  maandag 27 april 2009 @ 04:37:48 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_68412834
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hee Relmof, forumzaken regel je maar via PM of mail, we zijn nu bezig met Zaanse Mayonaise hier.
Ow ja

Het is lekker en ook nog geodkoop ook, maar dat komt natuurlijk door die zielige kippen

PS: SerieJunk , je had al gemaild zag ik, je andere account is unbanned.
  maandag 27 april 2009 @ 04:38:08 #117
237059 Twerk
The Spurs
pi_68412835
Ik zou toch het liefst zien dat ze de knijpflessen uit de schappen halen. Tubes of potten wat mij betreft... Geen tussenoplossing
pi_68412836
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:31 schreef Twerk het volgende:

[..]

Het zegt al genoeg dat je er op kinderlijke wijze met open ogen intuinde. En je bleef maar huilen over Currywurst, ondanks dat jij jezelf meerdere malen voornam je niet te lenen voor dit soort "geintjes". Vervolgens las je enorm matig en bleef je maar huilen.

Iedereen kan het nalezen en lachen om jouw kortzichtigheid.

Ach .......... Die radiostilte van 48 uur die volgde was voor mij de ultieme vorm van bevestiging dat wat ik je die hele nacht probeerde duidelijk te maken....
Namelijk dat je hele verhaal of curryworsten complete lulkoek was en er zelfs voor de meest filosofische , diepzinnige user geen enkele vorm van waardering tot stand zou komen , laat staan dat mensen je grappig vinden....

Nog mooier was dat ik je topic vervolgens vanavond weer tot leven heb geroepen en er tot op heden nóg geen enkele vorm van interesse tot stand is gekomen.

De kijkcijfers en reacties dienen zich pas aan als ik je levenloze topics van wat kleur heb voorzien.
Zo interessant vinden mensen jou nou jochie.

Terug je mand in jij
  maandag 27 april 2009 @ 04:39:24 #119
104871 remlof
Europees federalist
pi_68412837
Misschien moet ik die unban toch herzien
pi_68412838
Ontopic.

pi_68412839
Lekker en goedkoop.
  maandag 27 april 2009 @ 04:42:59 #122
237059 Twerk
The Spurs
pi_68412841
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:38 schreef SerieJunk het volgende:

[..]

Ach .......... Die radiostilte van 48 uur die volgde was voor mij de ultieme vorm van bevestiging dat wat ik je die hele nacht probeerde duidelijk te maken....
Namelijk dat je hele verhaal of curryworsten complete lulkoek was en er zelfs voor de meest filosofische , diepzinnige user geen enkele vorm van waardering tot stand zou komen , laat staan dat mensen je grappig vinden....

Nog mooier was dat ik je topic vervolgens vanavond weer tot leven heb geroepen en er tot op heden nóg geen enkele vorm van interesse tot stand is gekomen.

De kijkcijfers en reacties dienen zich pas aan als ik je levenloze topics van wat kleur heb voorzien.
Zo interessant vinden mensen jou nou jochie.

Terug je mand in jij
Het is juist zo treurig en symbolisch voor jouw kortzichtigheid dat jij er iets serieus in wil zien. Tot vervelends toe las je verkeerd en toen je zo gefrustreerd was dat je er maar niks in kon zien (wat ook de intentie was) begon je te schelden en nog harder te huilen.

Levenloos is overigens dit topic allerminst. Zelfs zonder een dorpsidioot die er te pas en te onpas doorheen loopt te blaten vermaken wij ons prima met onze zaanse mayo. Misschien moet jij met wat andere semi-intellectuelen ergens anders maareens gaan discussieren welk E-stof vrije sausjes jij eet bij de currywurst op de BBQ van de zomer.

Of is currywurst niet halal?

pi_68412842
Je gunt zo'n bedrijf toch ook wat die met zulk een geniaal product komen.
pi_68412843
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:41 schreef sig000 het volgende:
Lekker en goedkoop.
Das mijn buurvrouw ook
Op het lekker na dan.

Ff de hond
Games
pi_68412845
quote:
Op maandag 27 april 2009 04:43 schreef sig000 het volgende:
Je gunt zo'n bedrijf toch ook wat die met zulk een geniaal product komen.
En niet te vergeten het gaat om een zaans bedrijf.
Games
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')