In het plaatselijke pauperwinkelcentrum hebben ze wel een slap aftreksel denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 06:21 schreef Twerk het volgende:
[..]
Aber ich auch natürlich. Kun je die hier wel kopen eigenlijk?
Nee, jouw berichtjes worden gewaardeerd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 06:21 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Het feit dat jij je berichtjes midden in de nacht op een gratis forum post ,waar niemand er enige waarde aan hecht óf je anderzijds credits voor geeft toont aan dat mijn beoordeling van jou als persoon meer overeenkomstig is met de realiteit dan het het fantoomperspectief van succes en humor dat jij jezelf voor ogen blijft houden.
Je pretendeert grappig te zijn maar niemand lacht?
Je pretendeert succesvol te zijn maar niemand kent je?
Je pretendeert.....
Ach wat kan mij het ook schelen. Medelijden zou gepast zijn..... Troost zal je vinden op de door jou zo verguisde sociale werkplaats. Er zijn namelijk mensen die wél om je geven, echter nooit als artiest , maar als clown die lacht om zijn eigen verdriet.
Hier spreekt slechts iemand die eerst faalde door het serieus te nemen om vervolgens ook nogeens niet bekend te zijn met de materie. Ik zie ook niet in waarom dit grappig zou zijn. Maar dan komen we weer op het punt van slecht lezen. je doet allerlei aannames - de 1 nog dommer dan de ander - en je komt er nergens mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 06:21 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Het feit dat jij je berichtjes midden in de nacht op een gratis forum post ,waar niemand er enige waarde aan hecht óf je anderzijds credits voor geeft toont aan dat mijn beoordeling van jou als persoon meer overeenkomstig is met de realiteit dan het het fantoomperspectief van succes en humor dat jij jezelf voor ogen blijft houden.
Je pretendeert grappig te zijn maar niemand lacht?
Je pretendeert succesvol te zijn maar niemand kent je?
Je pretendeert.....
Ach wat kan mij het ook schelen. Medelijden zou gepast zijn..... Troost zal je vinden op de door jou zo verguisde sociale werkplaats. Er zijn namelijk mensen die wél om je geven, echter nooit als artiest , maar als clown die lacht om zijn eigen verdriet.
Grappig ben je niet , serieus ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 06:24 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hier spreekt slechts iemand die eerst faalde door het serieus te nemen en vervolgens ook nogeens niet bekend te zijn met de materie. Ik zie ook niet in waarom dit grappig zou zijn. Maar dan komen we weer op het punt van slecht lezen. je doet allerlei aannames - de 1 nog dommer dan de ander - en je komt er nergens mee.
De enige die hier grappig probeert te doen lijk jij. Je zou je er niet meer voor lenen had je ons en jezelf beloofd. Ook in dat opzicht faal je al bijna 2 paginas lang. Vreemd.
Mijn meerwaarde is dat het al 3 pagina's lang posts oplevert. En als je het niet bevalt dan lees je toch niet? Was je altijd maar zo kritisch als zelf ook postte. Dat zou ons een hoop geneuzel besparen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 06:27 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Grappig ben je niet , serieus ook niet.
Ik zie de toegevoegde waarde van je falen niet. Misschien is het verstandig dergelijke onzin in je dagboekje te schrijven en er anderen verder niet mee lastig te vallen?
De essentie van een Currywurst..... Sodemieter toch op blaag
Komop man kijk waaruit de 3 pagina's bestaan. Misvormde kutjes en scheldkannonade's van een dronkelap . Probeer dan tenminste de essentie van je verhaal uit te leggen. Zodat ik ondanks ons bash gesprek misschien nog van mening zou kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 06:32 schreef Twerk het volgende:
[..]
Mijn meerwaarde is dat het al 3 pagina's lang posts oplevert. En als je het niet bevalt dan lees je toch niet? Was je altijd maar zo kritisch als zelf ook postte. Dat zou ons een hoop geneuzel besparen.
Verder zei je een uur geleden al dat je je er niet voor zou lenen. Iets wat je slecht af is gegaan, gezien jouw driftige posts doorspekt met scheldwoorden en vreemde aannames. Je zou bijna denken dat je het stiekem toch wel interessant vindt.
Nogmaals, het is niet grappig, het is niet serieus. Het is slechts een hoop onzin met een mysterieuze ondertoon. Jij moet alleen nog uitvinden welke. Succes.
Het is onbegonnen werk als jij je zo opstelt of zo slecht leest. Ik hoor je net alweer zeggen dat ik pretendeer dat ik "de essentie van een currywurst" wil uitleggen. Ook weer zo'n vreemde aanname. Waar zie je dat staan dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 06:35 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Komop man kijk waaruit de 3 pagina's bestaan. Misvormde kutjes en scheldkannonade's van een dronkelap . Probeer dan tenminste de essentie van je verhaal uit te leggen. Zodat ik ondanks ons bash gesprek misschien nog van mening zou kunnen veranderen.
Waar komt jouw fascinatie voor homo;s toch vandaan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 25 april 2009 06:40 schreef Neutrino het volgende:
Nou nou.. misvormde kutjes.. Nu kwets je mijn onderbouwing bij deze geweldige post.
Waarom waarom trachten jullie het laatste woord te hebben in een gesprek waarin geen van de partijen willen toegeven. Eigenlijk vinden jullie elkaar best erg lekker en interessant. Immers zou ik niet zoveel moeite doen om een andere kerel te moeten overtuigen van mijn gelijk. En met die conclusie, stelletje homo's, wil ik graag afsluiten.. en laten zien dat voornamelijk de fail plaatjes voor jullie bedoelt zijn.. Immers kan je nu echt verwachten dat tussen 4:00 en 7:00 iets serieus in een forum wordt geplaatst dat #onzin heet ?
Ik ga hier niet in over discussie maar geef maar eens uitgebreid mijn 2 cent..
daar jullie tekst leuker vinden dan plaatjes..
[ afbeelding ]
ROFLMAO![]()
vind je dat ik gefacineert ben ?... Of het je onderbewuste manifestatie tot het aangaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 06:45 schreef Twerk het volgende:
[..]
Waar komt jouw fascinatie voor homo;s toch vandaan als ik vragen mag?
Ik ben geen homo. Evenmin voel ik de behoefte er op een kinderlijke wijze plaatjes over te posten. Je hebt niets anders gedaan dan willekeurig wat plaatjes die je toevallig ergens online vond hier te -plakken. Niemand reageerde, niemand kon er wat mee.. Maar dat maakte niet uit. Jij ging stug door.quote:Op zaterdag 25 april 2009 06:49 schreef Neutrino het volgende:
[..]
vind je dat ik gefacineert ben ?... Of het je onderbewuste manifestatie tot het aangaan
van onzinnige discussie's over je eigen geaardheid die je graag op een ander projecteert
zodat je er beter mee om kan gaan ?
Hee hee.. Dit is het internet.. waarom zo serieus?quote:Op zaterdag 25 april 2009 06:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik ben geen homo. Evenmin voel ik de behoefte er op een kinderlijke wijze plaatjes over te posten. Je hebt niets anders gedaan dan willekeurig wat plaatjes die je toevallig ergens online vond hier te -plakken. Niemand reageerde, niemand kon er wat mee.. Maar dat maakte niet uit. Jij ging stug door.
Blijkbaar vond je dat leuk en dat heb je dan toch maar mooi aan mij te danken. Graag gedaan.
Dat je weinig te melden had of weinig heil zag in dit topic was me na 2 plaatjes al wel duidelijk. Ik had ook niet anders verwacht. Dat jij zo opgaat in je rolletje vind ik wat zorgwekkender. Ik wens je dan ook een fijne nachtrust toe.
Je wil het gewoon niet begrijpen denk ik. Nogmaals, het gaat me totaal niet om die verdammte Currywurst. Ik heb het al meerdere malen uitgelegd. Komen we weer op dat punt van slecht lezen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 06:55 schreef SerieJunk het volgende:
Er gebeurt zoveel in de wereld , en jij schrijft een column over een currywurst?
Ik probeer je serieus te nemen maar je maakt het me met al die tegenstrijdigheden we heel erg moeilijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 06:58 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je wil het gewoon niet begrijpen denk ik. Nogmaals, het gaat me totaal niet om die verdammte Currywurst. Ik heb het al meerdere malen uitgelegd. Komen we weer op dat punt van slecht lezen.
Verder vind ik het een eer dat je deze pruts OP als een column beschouwt. Jouw argument gaat trouwens niet op, want dan kun je 99 procent van de topics wel zo afdoen. Ik beweer toch ook nergens dat dit topic van wereldbelang is?
Le-zen. Thats all.
Je moet me ook niet serieus willen nemen. Dat is de hoofdboodschap iig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 07:02 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Ik probeer je serieus te nemen maar je maakt het me met al die tegenstrijdigheden we heel erg moeilijk
Je hebt veel fansquote:Op zaterdag 25 april 2009 07:03 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je moet me ook niet serieus willen nemen. Dat is de hoofdboodschap iig.
Waarom denk je dat het in ONZ staat en niet in CUL?
Du hast es gewurstquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |