Dan was ik als kijker toch lichtelijk teleurgesteld geweest.quote:Op maandag 27 april 2009 01:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij deed teveel zijn best om het te zijn. Je kon zien dat hij het zich van tevoren had voorgenomen om eens extra kritisch te zijn. Daardoor schiet van Basten juist in de verdediging en vertelt hij mss juist minder. Je hoeft hem ook niet in zn kont te kruipen, maar een Hugo in normale modus had al volstaan.
Idd, ik had echt bijna een spoiler eronder gezet dat het een verkapte ik-zat-in-vegas-post was.quote:Op maandag 27 april 2009 01:43 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe. Hij wil gewoon ff zeggen dat ie in Vegas zat joh.
quote:Op maandag 27 april 2009 01:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, ik had echt bijna een spoiler eronder gezet dat het een verkapte ik-zat-in-vegas-post was.
Dat zeg ik toch helemaal niet.quote:Op maandag 27 april 2009 01:45 schreef showmelove het volgende:
[..]
Zit Van Basten er eens een keer, en dan zou Hugo, die toch altijd een uitgesproken mening heeft over Van Basten, zijn mond houden en braaf meeknikken?
quote:
De "modus" van vanavond viel te verwachten. Hugo heeft er ook vaak genoeg bijgezeten zoals Koeman vanavond. Kritische vragen stellen, laat het MvB maar uitleggen. Of laat het hem in ieder geval gevraagd worden. Daarvoor kijk ik naar Studio Voetbal.quote:normale modus
Ontzettend goed gaat wel heel erg ver.quote:Op maandag 27 april 2009 00:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zover zou ik niet willen gaan. Ajax heeft eigenlijk gewoon een ontzettend goede selectie, en stel dat Aissati dit seizoen niet langdurig geblesseerd was geweest, dan hadden ze echt nog wel wat meer punten gepakt dan nu het geval is geweest.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:36 schreef J.Herrer het volgende:
Ik wilde eigenlijk gisteren reageren maar dat kon niet![]()
Sjek zag er gevaarlijk bruin uit, als hij nog vaker gaat zonnebanken lijkt hij sprekend op die neger uit ready steady cook![]()
[ afbeelding ]
Sjek zag er gevaarlijk bruin uit, als hij nog vaker gaat zonnebanken lijkt hij sprekend op die neger uit ready steady cook![]()
[ afbeelding ]
Ik vond Van Basten eigenlijk erg sterk.quote:Op maandag 27 april 2009 09:03 schreef MaxPower het volgende:
"Dus jij wil even mijn visie weten?"
Haha heerlijk hoe die Van Basten geirriteerd raakte door Hugo.
Die kerel is gewoon een kruising tussen Gelder en Tan, wat een hóófd!quote:Op maandag 27 april 2009 12:36 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het verschil is alleen 4 en 5 punten.quote:Op maandag 27 april 2009 17:02 schreef knijn1985 het volgende:
even een opmerking jack komt eerst met psv kan nog 2e worden want verschil 5 en 6 punten om daarna doodleuk te zeggen dat twente en ajax nog tegen elkaar moeten...
lesje rekenen nodig jack?
Leg eens uitquote:
Hij stelde gewoon kritische vragen, ik vond hem in andere afleveringen juist erg afwezig, dit optreden leek er meer op.quote:Op maandag 27 april 2009 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon gevoelsmatig... Vond hem irritant gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |