Ik heb geen stemrechtquote:Op woensdag 29 april 2009 23:52 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
ik heb weinig stem.. Dus de stem die ik nog heb gebruik ik zelf...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:52 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Vrolijk kleurtje toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:05 schreef Nizno het volgende:
En nu hebben ze me ook nog oranje gemaakt
Wie zijn ze?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:05 schreef Nizno het volgende:
En nu hebben ze me ook nog oranje gemaakt
echt niet.quote:
ze als in de fokcrew neem ik aan...quote:Op donderdag 30 april 2009 06:44 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Wie zijn ze?
Los daarvan, het past goed bij je avatar
Wist je dat nog niet? Nizno is een republikein.quote:Op donderdag 30 april 2009 06:44 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Wie zijn ze?
Los daarvan, het past goed bij je avatar
Volgens mij niet hoorquote:
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Nou, je kleurtje is weer weg. Happy now?quote:Op donderdag 30 april 2009 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
echt niet.
[..]
ze als in de fokcrew neem ik aan...
Iedereen met een tag is oranje
Ja alleen is de reden wrom natuurlijk stukken minder.....quote:Op donderdag 30 april 2009 17:06 schreef Light het volgende:
[..]
Nou, je kleurtje is weer weg. Happy now?
Hij ligt zwaargewond in het ziekenhuis, en er zijn al geruchten dat hij hersendood zou zijn. Die gaat geen 40 uur kunnen schoffelen...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:12 schreef Fogel het volgende:
Die vent is niet goed in zijn hoofd... maar dat is tegelijk weer een reden dat hij er waarschijnlijk met 40u schoffelen vanaf komt
quote:Verkeerssituatie 01-05-2009 08:01
Meldingen: 0
Totale file lengte: 0 km
Waarschuwingen
Ik hoorde net op de radio dat hij vannacht is overleden.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:14 schreef JumpingJacky het volgende:
Voorlopig is het nog even afwachten of hij het overleeft.
En gezien de publieke aandacht zal hij er niet zo makkelijk vanaf komen. Dat gebeurt eerder bij minder spraakmakende zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |