are you following mequote:
lucciequote:
je moet toch iets met je leven hequote:
Stalker says what??!?quote:Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef Californium het volgende:
[..]
je moet toch iets met je leven he
necrofielquote:
dankjequote:Op zondag 26 april 2009 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Calijij ook alvast slaap zacht
Krijg je als je zo'n saai wijf in bed hebt gehadquote:
Je vond die stuiptrekkingen tijdens het wurgen niet geilquote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg je als je zo'n saai wijf in bed hebt gehad
*fixedquote:
Dat was de enige beweging die in je zat manquote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Je vond die stuiptrekkingen tijdens het wurgen niet geil
quote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*fixed
Er is hier nog wel ruimte in bed.
moet je me ook maar niet gaan neuken als ik lig te pittenquote:Op zondag 26 april 2009 23:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat was de enige beweging die in je zat man
Kan ik toch niets aan doen dat ik maar zo'n klein pikkie hebquote:Op zondag 26 april 2009 23:38 schreef Californium het volgende:
[..]
moet je me ook maar niet gaan neuken als ik lig te pitteneigen schuld!
je weet dat ik vast slaap
![]()
weet ik toch schatjequote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan ik toch niets aan doen dat ik maar zo'n klein pikkie heb
Wait.....what??
dankje voor die infoquote:
Waarom doe je dat dan altijdquote:Op zondag 26 april 2009 23:42 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik toch schatjekomt wel goed hoor
![]()
daar kunnen de doden iig niet over klagen
beter wurgenquote:
coolquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 23:50 schreef HostiMeister het volgende:
whehehehhe
goede morgequote:
Olment, lukt het nog een beetje met CN? Ik ben te sterk geworden voor mijn 3 slachtoffers. Kan/mag ze dus niet meer aanvallen met mijn grondlegerquote:
ja.quote:Op maandag 27 april 2009 08:35 schreef Olment het volgende:
[..]
goede morge![]()
heb al gegeten en ben al op het werk
(jij waarschijnlijk onderhand ook aan de tijd van je post te zien)
heb er in het weekend niet zo veel aan gedaan (behalve me bills). Me ouders zijn tot koninginnedag weg en heb het rijk alleen thuisquote:Op maandag 27 april 2009 09:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Olment, lukt het nog een beetje met CN? Ik ben te sterk geworden voor mijn 3 slachtoffers. Kan/mag ze dus niet meer aanvallen met mijn grondleger
Verder nog leuke dingen gedaan in het weekend? (Vraag in het algemeen)
edit quotequote:Op maandag 27 april 2009 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja.Maar nu echt hard rustig
aan het werk
Vrijdag pokeren (complete fail.. pff) zaterdag gewerkt en 's-avonds gaan bowlen (3 volle potjes gespeeld, 2 hiervan gewonnen, 1 potje 4 beurten gegooid waarvan 3 strikes en 1 spare..) Nieuw record ook bij bowlen, 1e ronde gelijk 161 (verbetering van 4 punten)quote:Op maandag 27 april 2009 09:12 schreef Olment het volgende:
[..]
heb er in het weekend niet zo veel aan gedaan (behalve me bills). Me ouders zijn tot koninginnedag weg en heb het rijk alleen thuis
k heb wat zitte chille, dvd kijke, blowe en opstap geweest natuurlijk. jij nog iets leuks gedaan?
(ben nu ff stukje aan het schrijven voor in de mei krant van fok. =)
Dat zie je toch?quote:Op maandag 27 april 2009 08:37 schreef Olment het volgende:
Waarom hebben we zo'n enge TT? hebbe jullie hier het gister nou egt over gehad?
k kon niet de moed opbrenge om de laatste 10 posts (ofzo) door te lezen toen ik deze enge titel zagquote:
uhm... was eigenlijk wel van plan veel te doen. Moet sowieso iets afhebben vandaag, waar ik nog wel even mee bezig zal zijn.quote:
Beetje tussen neus en lippen door.. (I know, ogen zitten hogerquote:
Nee, dat is me helemaal ontgaan eigenlijk. Net als die knaap die 1,5 miljoen won op de EPT in Italie. Goed nieuws, ben nu weer onder die steen vandaan dus hoor het graag.quote:
nee.. zat in Den Haag. s' Avonds wel even de samenvatting gekeken, maar dat was wel heel erg beknopt merkte ik. Ook de MotoGP is helemaal langs me heen gegaan, maar ik hoorde dat dat weer uitgesteld werd vanwege regen. Moet ook niet gekker worden..quote:
Tot tegen 3'en. Daarna even een tv gehaald en naar een verjaardag.quote:
Niet die ik kwijt wilquote:Op maandag 27 april 2009 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
Morning Dean. Hebben mensen nog beetje wilde weekendverhalen?
Mijn weekend was ruig!quote:Op maandag 27 april 2009 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
Morning Dean. Hebben mensen nog beetje wilde weekendverhalen?
wow...quote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef denB het volgende:
[..]
Mijn weekend was ruig!
Heb minmaal 16uur gegamed!
Zoiets heb ik voor de tv gehangequote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef denB het volgende:
[..]
Mijn weekend was ruig!
Ik weinig. TF2 was ik beetje zat wegens een lomp team en zat ook te chatten dus dat alt-tabben word je ook een beetje zatquote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef denB het volgende:
[..]
Mijn weekend was ruig!
Knetters... Welke game ?quote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef denB het volgende:
[..]
Mijn weekend was ruig!
In de tijd dat ik WoW speelde, was 16 uur heus niet mijn record ofzo, die lag dan nog wel ff hoger. Vanaf uur of 1 's-middags op zaterdag tot een uur of 12 en dan zondag van uur of 10 tot uur of 10 's-avondsquote:
Het kan jouw record niet zijn maar het kan mij wel verbazenquote:Op maandag 27 april 2009 10:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In de tijd dat ik WoW speelde, was 16 uur heus niet mijn record ofzo, die lag dan nog wel ff hoger. Vanaf uur of 1 's-middags op zaterdag tot een uur of 12 en dan zondag van uur of 10 tot uur of 10 's-avonds
Ja kan ik volledig begrijpen. Ben niet voor niets gestopt met dat spel. Cold turkeyquote:Op maandag 27 april 2009 10:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Het kan jouw record niet zijn maar het kan mij wel verbazen
Hmmja, ik ben daar zelf niet echt zo gevoelig voor maar hoor er meer mensen overquote:Op maandag 27 april 2009 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja kan ik volledig begrijpen. Ben niet voor niets gestopt met dat spel. Cold turkey
Het was té verslavend..
Het is wel duidelijk voor die persoonquote:Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
godverdetyfustering.. stomme kuthoerrrrrrrrrrrrrrrr!!!! Hou.. je.. muil dicht!!
sorry.. dat wil ik nu eigenlijk hardop zeggen, maar dat is misschien niet verstandig. Dus daarom maar hier
Het kan wellicht helpen als je het wél hardop doetquote:Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
sorry.. dat wil ik nu eigenlijk hardop zeggen, maar dat is misschien niet verstandig. Dus daarom maar hier
quote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk voor die persoon
ik denk dat ze het zelfs dan niet begrijpt.quote:Op maandag 27 april 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het kan wellicht helpen als je het wél hardop doet
Ben je boos op Daph_quote:Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat klinkt als of mijn stiefpa aan het klussen isquote:Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
je stiefpa is Lau? van Tiny?quote:Op maandag 27 april 2009 10:29 schreef denB het volgende:
[..]
Dat klinkt als of mijn stiefpa aan het klussen is
En denk je dan nooit van: Ik kan beter eens wat nuttigers gaan doen met mijn leven dan een hele dag achter zo'n spelletje hangen?quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef denB het volgende:
Ik speel Lineage 2 op het moment. Naja, speel, er draaien 2 clients met een bot programma.
Daarnaast ben ik weer begonnen met WoW, nieuwe patch, nieuwe instances toch weer even proberen
En 8uur valt mee. Gemiddeld in het weekend is het 16uur per dag. De overige uren zijn slapen, eten en douchen
Nope! Gezien ik ook voldoende spendeer aan andere zaken. Het is niet alsof ik dit elke dag doe, of elk weekendquote:Op maandag 27 april 2009 10:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En denk je dan nooit van: Ik kan beter eens wat nuttigers gaan doen met mijn leven dan een hele dag achter zo'n spelletje hangen?
Ongekend....quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef denB het volgende:
En 8uur valt mee. Gemiddeld in het weekend is het 16uur per dag. De overige uren zijn slapen, eten en douchen
whahahahahaquote:Op maandag 27 april 2009 10:29 schreef denB het volgende:
[..]
Dat klinkt als of mijn stiefpa aan het klussen is
Dat jaquote:Op maandag 27 april 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga me er ook niet over uitlaten.
Maar ik bedoel, dit weekend:quote:
slapen is voor mietjesquote:Op maandag 27 april 2009 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, dit weekend:
Vrijdag: Naar vrienden om een biertje en pokertje te doen.
Zaterdag: beetje werken en 's avonds vrienden op bezoek
Zondag: Tennis gekeken bij vrienden van me die competitie spelen.
Wanneer wil ik dan 16uur per dag gamen?
Slapen is wellicht voor mietjes maar "naast je vriendin liggen" kan ook erg prettig zijn. Snap gewoon niet waar je de tijd vandaan wil halen in het weekend met al die verjaardagen en afspraken (die jullie blijkbaar niet hebben?).quote:Op maandag 27 april 2009 10:41 schreef Olment het volgende:
[..]
slapen is voor mietjes
daar heb je iig al zo'n 8 uur gametijd xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤188,- voor 2 Gb geheugenNu betaal je ¤50,- voor 2x 2Gb..
Verder staat hier niet eens mijn behuizing bij. Die kostte me volgens mij ook nog ¤160,- ofzo
Inmiddels vervangen:intern geheugen 2x 1 Gb --> 2x 2 Gb harde schijven 2x 320 Gb --> 2x 1 Tb Windows XP --> Win Vista Voeding --> 700 watt dood, nieuwe 700 watt Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
WTFquote:I was having sex with my girlfriend in my shower, thinking that this was the quietest place that we could get it on without my parents hearing us. I neglected to even consider that the shower to my bedroom shares a wall with my parents' room. Anyway, we are going at it pretty hard, I'm lifting her up and thrusting her into the wall of the shower, I trip, fall, and knock myself unconscious. The girlfriend explained afterward that I was bleeding pretty badly, she also explained that she went running into my parents room, completely naked, soaking wet begging for help. I came to with my dad dressing my wound, my girlfriend with a nervous look, and my mom absolutely hysterical that her fifteen year old son was having sex less than six feet from her. They took away my Game Cube for a week, I learned my lesson... sex, even painful, unconscious causing sex is always better than an entertainment console. I'm so bad at sex.
Stuk beterquote:Op maandag 27 april 2009 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Slapen is wellicht voor mietjes maar "naast op je vriendin liggen" kan ook erg prettig zijn. Snap gewoon niet waar je de tijd vandaan wil halen in het weekend met al die verjaardagen en afspraken (die jullie blijkbaar niet hebben?).
Ja, jammer dat je dat niet meteen begreep door de haakjesquote:
Zoals ik al zei, niet elk weekend!quote:Op maandag 27 april 2009 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, dit weekend:
Vrijdag: Naar vrienden om een biertje en pokertje te doen.
Zaterdag: beetje werken en 's avonds vrienden op bezoek
Zondag: Tennis gekeken bij vrienden van me die competitie spelen.
Wanneer wil ik dan 16uur per dag gamen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Wilde hem ff extra hard in de kruising schoppenquote:Op maandag 27 april 2009 10:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je dat niet meteen begreep door de haakjes
Helemaal mee eens dat het ook niet alles is altijd maar mensen om je heen maar in het weekend kan ik een beetje sociaal wenselijk gedrag prima hebben. Door werk zie ik ze nauwelijks meer door de weekquote:Op maandag 27 april 2009 10:46 schreef denB het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, niet elk weekend!
En ik zou ook gek worden om elke dag van de week om met vrienden om me heen iets te doen
Plus het feit ik vrijgezel ben, ik daar ook geen aandacht hoeft te geven!quote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat het ook niet alles is altijd maar mensen om je heen maar in het weekend kan ik een beetje sociaal wenselijk gedrag prima hebben. Door werk zie ik ze nauwelijks meer door de week
Niks mis mee... Het was ook geen aanval maar verbaas me daar gewoon over. Overigens bedoelde ik met "ze" mijn vriendenquote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef denB het volgende:
[..]
Plus het feit ik vrijgezel ben, ik daar ook geen aandacht hoeft te geven!
Maar daaraan komen is natuurlijk ook lastig als je een heel weekend zit te gamenquote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef denB het volgende:
[..]
Plus het feit ik vrijgezel ben, ik daar ook geen aandacht hoeft te geven!
Ik wilde het niet roepen....quote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar daaraan komen is natuurlijk ook lastig als je een heel weekend zit te gamen
Ja, want dat betekend dat ik voor de rest niets kan, TOCH?quote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar daaraan komen is natuurlijk ook lastig als je een heel weekend zit te gamen
Ik zit ook in de ICT en ik hou ook van een spelletje af en toe, maar verslaafd.. nog nooit. Dus ik geloof je nietquote:Op maandag 27 april 2009 10:59 schreef denB het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat mensen hier moeilijk over doen. Of er verbaasd over zijn.
Geloof me zodra je in ICT eindigt en je komt in aanraking met welk spel dan ook, FPS of MMO, je raakt er verslaafd aan. In het begin spendeert men er meer dan te veel tijd aan dat geef ik toe, maar na verloop van tijd houd dat echt wel op.
Over generaliseren gesprokenquote:Ik heb vaak mijn computer gewoon aan staan. In Lineage 2 speel ik zelf al geen eens meer en laat een programma dat voor mij doen. In WoW log ik alleen maar in speel misschien 2uurtjes en log ik weer uit.
Verder zie ik mijn vrienden net zoveel als dat ik eerst zag.
Maar, ik ben niet iemand die graag ergens gaat hangen, dat heb ik gedaan toen ik 16 was, maar daar ben ik echt wel te oud voor. Uitgaan is ook niets aan. Je een beetje kapot zuipen om het maar gezellig te hebben![]()
En dat dan elk weekend. Elk weekend 50~¤ er door heen gooien. Geef mij dan maar liever een spel waarbij ik elke maand maar 15euro kwijt ben en het net zoveel naar mijn zin kan hebben als een dronken lap die de volgende dag wakker wordt met een grafkoppijn en stemming om vervolgens nog even zijn weekend baantje te gaan doen. En er over klaagt dat hij weer moet werken
ik had ook niets moeten zeggen inderdaad.. en ik ga er ook gewoon over ophoudenquote:Op maandag 27 april 2009 11:00 schreef denB het volgende:
[..]
Ja, want dat betekend dat ik voor de rest niets kan, TOCH?
Echt te simpel voor woorden dat soort conclusies.
Ik heb zelf MBO ICT gedaan... Nergens last van gehad. Heb regelmatig gegamed, reken daar ook niemand op af hoor. Zoals ik al eerder zei, ik val je er niet op aan... Ik verbaas me er alleen over dat je op 22-jarige leeftijd dit soort dingen wenselijk vindt.quote:Op maandag 27 april 2009 10:59 schreef denB het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat mensen hier moeilijk over doen. Of er verbaasd over zijn.
Geloof me zodra je in ICT eindigt en je komt in aanraking met welk spel dan ook, FPS of MMO, je raakt er verslaafd aan. In het begin spendeert men er meer dan te veel tijd aan dat geef ik toe, maar na verloop van tijd houd dat echt wel op.
Ik heb vaak mijn computer gewoon aan staan. In Lineage 2 speel ik zelf al geen eens meer en laat een programma dat voor mij doen. In WoW log ik alleen maar in speel misschien 2uurtjes en log ik weer uit.
Verder zie ik mijn vrienden net zoveel als dat ik eerst zag.
Maar, ik ben niet iemand die graag ergens gaat hangen, dat heb ik gedaan toen ik 16 was, maar daar ben ik echt wel te oud voor. Uitgaan is ook niets aan. Je een beetje kapot zuipen om het maar gezellig te hebben![]()
En dat dan elk weekend. Elk weekend 50~¤ er door heen gooien. Geef mij dan maar liever een spel waarbij ik elke maand maar 15euro kwijt ben en het net zoveel naar mijn zin kan hebben als een dronken lap die de volgende dag wakker wordt met een grafkoppijn en stemming om vervolgens nog even zijn weekend baantje te gaan doen. En er over klaagt dat hij weer moet werken
80% van de mensen die ik ken, toen ik nog uit ging, zat te zeiken over het feit dat ze weer moesten werken na een avond lazarus over straat te hebben gelopenquote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zit ook in de ICT en ik hou ook van een spelletje af en toe, maar verslaafd.. nog nooit. Dus ik geloof je niet
[..]
Over generaliseren gesproken
Dat uitgaansverhaal slaat totaal nergens op... Dat snapt hij zelf ook wel maar het is een vorm van verdedigen, waarom? Ik weet het nietquote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zit ook in de ICT en ik hou ook van een spelletje af en toe, maar verslaafd.. nog nooit. Dus ik geloof je niet
[..]
Geef toe Niko, dat kunnen we tegen hen anders ook prima, dat generaliserenquote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Klopt, dit beeld slaat wat mij betreft nergens op als ik zo eens naar een avondje stappen kijk. Mezelf lazarus zuipen deed ik toen ik 16 was, nu al 10 jaar niet meerquote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef denB het volgende:
[..]
80% van de mensen die ik ken, toen ik nog uit ging, zat te zeiken over het feit dat ze weer moesten werken na een avond lazarus over straat te hebben gelopen
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik over alle jongeren had die zich in Nederland bevinden of wel dan?
doe lekker je dingquote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef denB het volgende:
[..]
80% van de mensen die ik ken, toen ik nog uit ging, zat te zeiken over het feit dat ze weer moesten werken na een avond lazarus over straat te hebben gelopen
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik over alle jongeren had die zich in Nederland bevinden of wel dan?
Ieder zijn ding, en wenselijk is een groot woord. Zoals ik meerdere male aan heb gegeven, is dit niet meer zoals het vroeger was.quote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb zelf MBO ICT gedaan... Nergens last van gehad. Heb regelmatig gegamed, reken daar ook niemand op af hoor. Zoals ik al eerder zei, ik val je er niet op aan... Ik verbaas me er alleen over dat je op 22-jarige leeftijd dit soort dingen wenselijk vindt.
Als hij er niet mee zou zitten, zou hij er ook niet zo moeilijk over doen lijkt me. Elk weldenkend mens weet dat het niet spoortquote:
ja, daarom zei ik het dus ookquote:Op maandag 27 april 2009 11:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geef toe Niko, dat kunnen we tegen hen anders ook prima, dat generaliseren
Hmm, ik had een wat ander beeld, wat je overigens zelf vormde bij mij. Nogmaals, alles prima maar er is wat meer in het leven voor mij. Nu merk ik dat dat voor jou ook zo isquote:Op maandag 27 april 2009 11:08 schreef denB het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, en wenselijk is een groot woord. Zoals ik meerdere male aan heb gegeven, is dit niet meer zoals het vroeger was.
Het wilt nog wel eens gebeuren dat ik een weekendje even achter de pc duik, maar dit voornamelijk om even met mijn broertje te spelen. Of om de frustratie van een hele week tegenslagen weg te schieten.
Ik ga ook gewoon om het weekend naar een café met een stel vrienden om lekker bij te lullen, wat te drinken.
Nurburgring for the win zeg ikquote:Op maandag 27 april 2009 11:10 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon een casual gamer zoals geen ander dus. Ik ga wel eens een heel weekend weg met vrienden om naar een automeeting. Mensen verklaren me ook voor gek, maar voor mij is dat genieten... zo heeft iedereen wel wat. Jij hebt gamen, ik heb auto's [of eens een festivalletje o.i.d], een ander gaat misschien te survivalen in de bossen...
berry!quote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Als hij er niet mee zou zitten, zou hij er ook niet zo moeilijk over doen lijkt me. Elk weldenkend mens weet dat het niet spoort.
Overigens +1, vooral doorgaan [/berry stevens]
Gaan we ook nog eens doenquote:
Ik doe moeilijk over het feit dat jullie moeilijk doen over hoe IK mijn weekend spendeer, want dat is in jullie ogen niet correct. En mijn sociale leven is net zo goed als elk ander sociaal leven.quote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Als hij er niet mee zou zitten, zou hij er ook niet zo moeilijk over doen lijkt me. Elk weldenkend mens weet dat het niet spoort.
Overigens +1, vooral doorgaan [/berry stevens]
Kom er een aantal keer per jaar, vroeger wel 4-5 keer, nu minder (1-2). Vrienden van me zijn gister nog geweestquote:
Niemand zegt wat je hierboven stelt... Dus je snapt het niet helemaal denk ik.quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef denB het volgende:
[..]
Ik doe moeilijk over het feit dat jullie moeilijk doen over hoe IK mijn weekend spendeer, want dat is in jullie ogen niet correct. En mijn sociale leven is net zo goed als elk ander sociaal leven.
Want via het internet kan je geen contacten leggen met mensen, of omdat iemand gamed heeft geen sociaal contact met zijn vrienden.
Maar okay, laten we het hier maar bij houden, want dit kan nog even voor gaan heb ik het vermoede.
geef gewoon eens antwoordquote:Op maandag 27 april 2009 11:15 schreef Olment het volgende:
Ik ben ook een diehard gamer geweest, nu nog soms. Maar ik heb wel een limiet nu, vroeger was het makkelijk 8-12 uur gamen per dag, nu is da veel minder. (anime kijken tel ik niet mee dan)
quote:Op maandag 27 april 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. ja.. Ga je me nu belachelijk maken om mijn dikke kop?
Die vraag die dan naar boven komt: Waarom?quote:Op maandag 27 april 2009 11:15 schreef Olment het volgende:
Ik ben ook een diehard gamer geweest, nu nog soms. Maar ik heb wel een limiet nu, vroeger was het makkelijk 8-12 uur gamen per dag, nu is da veel minder. (anime kijken tel ik niet mee dan)
Dat zal bij mij in de toekomst ook het geval worden hoorquote:Op maandag 27 april 2009 11:20 schreef jackson het volgende:
Ach, zou zelf graag een beetje meer gamen maar het komt niet altijd uit. Dat full-time werken helpt ook niet mee
Whiskyquote:Op maandag 27 april 2009 11:26 schreef Bierie het volgende:
Net zoals ik van tijd tot tijd mijn lever vervuil met Whiseky
Je lever op je schrijfvermogen?quote:Op maandag 27 april 2009 11:26 schreef Bierie het volgende:
OMG het is weer eens de "gamer" discussie.
Om een duit in het zakje te doen. Ik game niet. Vrijwel nooit (ik vind het maar saai en repetitief) maar aan de andere kant interesseert het mij domweg geen kont of iemand anders 20 uur per dag achter z'n x-doos zit te verstoffen. Moet men lekker zelf weten. Net zoals ik van tijd tot tijd mijn lever vervuil met Whiseky
quote:Op maandag 27 april 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je lever op of je schrijfvermogen?
disclaimer:
Dit was een heel flauw grapje. Ik val niemand aan.
Naahh,, wa heeft het voor nut om jou daarom belachelijk te maken? miss krijgen we ruzie ofzo en dan ist heir helemaal niet meer gezellig =)quote:
Omdat er toen helemaal nix te doen was,, mijn rl vriendengroep bevond zich ook ingame.quote:Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Die vraag die dan naar boven komt: Waarom?
mij waarschijnlijk ook,, dus ik geniet er nu zoveel mogelijk van.quote:Op maandag 27 april 2009 11:24 schreef denB het volgende:
[..]
Dat zal bij mij in de toekomst ook het geval worden hoor
Fulltime werken dan he
Hey het is maandagochtendquote:Op maandag 27 april 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je lever op je schrijfvermogen?
disclaimer:
Dit was een heel flauw grapje. Ik val niemand aan.
Wat voor soort mag dat wezenquote:
Buzz is inderdaad erg cool. Vooral als je die vragen moet beantwoorden en dan een tegenstander kan afschieten. Als je te snel/traag bent, schiet je op jezelfquote:Op maandag 27 april 2009 11:25 schreef jackson het volgende:
Heb zaterdagavond trouwens een geweldige game gedaan. Vrienden van mij hadden "Buzz" mee. Helemaal de shit, een soort spelshow op je PS3 met ieder een soort controller om de juiste antwoorden in te drukken. Helemaal geweldig was dat
Inderdaad, die gare taart is lastig mikken na de nodige pilsjesquote:Op maandag 27 april 2009 11:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Buzz is inderdaad erg cool. Vooral als je die vragen moet beantwoorden en dan een tegenstander kan afschieten. Als je te snel/traag bent, schiet je op jezelf
ging er ook niet vanuit, maar de vraag was meer bedoeld om de reactie uit te lokken waarom je je dat afvroegquote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Naahh,, wa heeft het voor nut om jou daarom belachelijk te maken? miss krijgen we ruzie ofzo en dan ist heir helemaal niet meer gezellig =)
goed excuusquote:
ik mag trouwens niets zeggen. Zit net een kompasje te maken op mijn werk met oost en west omgedraaidquote:
Nee, als je je auto om een boom vouwt omdat je net niet goed op de weg lette, want het is immers maandagochtend, is het dan nogsteeds een goed excuus? Hè? Nou?quote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ging er ook niet vanuit, maar de vraag was meer bedoeld om de reactie uit te lokken waarom je je dat afvroeg
[..]
goed excuus![]()
neequote:Op maandag 27 april 2009 11:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, als je je auto om een boom vouwt omdat je net niet goed op de weg lette, want het is immers maandagochtend, is het dan nogsteeds een goed excuus? Hè? Nou?
Vertel jij het aan de overgebleven familie, vrouw en kinderen van je carpoolende collega's?quote:
Hangt er vanaf...quote:Op maandag 27 april 2009 11:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, als je je auto om een boom vouwt omdat je net niet goed op de weg lette, want het is immers maandagochtend, is het dan nogsteeds een goed excuus? Hè? Nou?
nee...quote:Op maandag 27 april 2009 11:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vertel jij het aan de overgebleven familie, vrouw en kinderen van je carpoolende collega's?
Vertel jij het aan de overgebleven familie, vrouw en kinderen van je carpoolende collega's?quote:Op maandag 27 april 2009 11:38 schreef denB het volgende:
[..]
Hangt er vanaf...
Heb je je koffie op?![]()
Zo niet, dan mag je dat zeggen
Altijd scherp blijvenquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
misschien dat ik daarom wel met de metro ga
yay,, je hebt een 10 verdient op de schaal van "creativiteit" en een 10 op de schaal van "bezigheidstherapie in de baas zijn tijd"quote:Op maandag 27 april 2009 11:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik mag trouwens niets zeggen. Zit net een kompasje te maken op mijn werk met oost en west omgedraaid
Is dat niet de zaak van de politie? Gezien ik dan niet meer in staat ben om überhaupt wat te zeggen?quote:Op maandag 27 april 2009 11:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vertel jij het aan de overgebleven familie, vrouw en kinderen van je carpoolende collega's?
"Maarja, eigenlijk is het logisch, want had nog geen koffie op."
Nee, jij let niet op, jij rijd ze dood, jij mag verantwoording afleggen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef denB het volgende:
[..]
Is dat niet de zaak van de politie? Gezien ik dan niet meer in staat ben om überhaupt wat te zeggen?
Eigenlijk zou men dat wel meoten doen ja. Dode mensen die een dodelijk ongeluk veroorzaken weer tot leven maken, om zo de verantwoording af te leggen aan die familie!quote:Op maandag 27 april 2009 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, jij let niet op, jij rijd ze dood, jij mag verantwoording afleggen.
Alsof die kerel zichzelf voor de lol kapot rijdtquote:Op maandag 27 april 2009 11:46 schreef denB het volgende:
[..]
Eigenlijk zou men dat wel meoten doen ja. Dode mensen die een dodelijk ongeluk veroorzaken weer tot leven maken, om zo de verantwoording af te leggen aan die familie!
Dunno. Heb zelf ook geen rijbewijs dus.quote:Op maandag 27 april 2009 11:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Alsof die kerel zichzelf voor de lol kapot rijdt
Ah true!quote:Op maandag 27 april 2009 11:47 schreef The_Dean het volgende:
Je leeft toch nog? Bomen staan natuurlijk aan de bijrijderszijde.
Wel plannen om die te gaan halen? Heerlijk dat autorijdenquote:Op maandag 27 april 2009 11:51 schreef denB het volgende:
Dunno. Heb zelf ook geen rijbewijs dus.
Dit is gewoon mijn werk hoorquote:Op maandag 27 april 2009 11:40 schreef Olment het volgende:
[..]
yay,, je hebt een 10 verdient op de schaal van "creativiteit" en een 10 op de schaal van "bezigheidstherapie in de baas zijn tijd"
Ik woon nu in Den Haag en zit nog op school in Rotterdamquote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel plannen om die te gaan halen? Heerlijk dat autorijden
Rij nu zakelijk wel erg veel maar toch blijft het wel redelijk leuk
ik las ontbijt op bedquote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef The_Dean het volgende:
Joah, zo'n beetje tijd.
Net ontbijt op trouwens
Jup, het is niet de verwachting dat je voor je werk eventueel een rijbewijs nodig hebt?quote:Op maandag 27 april 2009 12:00 schreef denB het volgende:
[..]
Ik woon nu in Den Haag en zit nog op school in Rotterdam
Voor die afstand is het niet reeel om een rijbewijs te halen (sneller met de trein!!)
Maar in de toekomst denk ik er wel aan te beginnen ja. Eerst op me zelf gaan wonen ofc, mijn zaken op orde hebben en daarna starten met de dure grap
Autorijdenquote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel plannen om die te gaan halen? Heerlijk dat autorijden
Rij nu zakelijk wel erg veel maar toch blijft het wel redelijk leuk
Scheelde niet veelquote:
Als ik bij mijn stage plek kan blijven (wat nu nog discutabel is), dan is een rijbewijs overbodigquote:Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup, het is niet de verwachting dat je voor je werk eventueel een rijbewijs nodig hebt?
Onderschat de vrijheid die hebt met een eigen auto'tje en rijbewijs nietquote:Op maandag 27 april 2009 12:05 schreef denB het volgende:
[..]
Als ik bij mijn stage plek kan blijven (wat nu nog discutabel is), dan is een rijbewijs overbodig
Zit op hoofdkantoor en mocht ik toch weg moeten, dan is er altijd een collega's bij met een rijbewijs.
Dat zou ik niet wetenquote:Op maandag 27 april 2009 12:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Onderschat de vrijheid die hebt met een eigen auto'tje en rijbewijs niet
QFT! Ik kan echt niet meer zonder rijbewijs. Ten dele omdat ik er deels mijn brood mee verdien, maar aan de andere kant heb ik alle vrijheid van de wereld. Leuk het OV, maar je hebt er geen fuck aan als je in the middle of fucking nowhere moet komen...quote:Op maandag 27 april 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
Nja, kan me voorstellen dat het als je in de stad werkt en woont iets makkelijker gaat zonder rijbewijs. Ik weet in ieder geval dat ik niet meer zonder kan, of wil eigenlijk
daar moet je ook niet willen komenquote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT! Ik kan echt niet meer zonder rijbewijs. Ten dele omdat ik er deels mijn brood mee verdien, maar aan de andere kant heb ik alle vrijheid van de wereld. Leuk het OV, maar je hebt er geen fuck aan als je in the middle of fucking nowhere moet komen...
Heb geen keuze niggaquote:
Jettaquote:Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Autorijden
Vooral in mijn nieuwe kar
[ afbeelding ]
Hmm, ik doe 50k in een jaar tegenwoordigquote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef denB het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten
Ben nooit afhankelijk geweest van een auto. Mijn moeder heeft ook geen rijbewijs en ben dus op gegroeid met het openbaar vervoer
Het is dat mijn ma nu een relatie weer heeft met iemand die een rijbewijs heeft, maar veel rijd hij ook niet
Alleen naar verjaardagen en thats it eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
beetje buschauffeurs pesten enzoquote:Op maandag 27 april 2009 12:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hang ook alleen in de hood natuurlijk
Ik pest ze nooit mattie, ik nak ze meteen, jwtquote:Op maandag 27 april 2009 12:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beetje buschauffeurs pesten enzo
quote:Op maandag 27 april 2009 12:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ik pest ze nooit mattie, ik nak ze meteen, jwt
quote:Op maandag 27 april 2009 12:29 schreef Psychonikeo het volgende:
val me gofferedomme niet lastig met je niet boeiende kutverhalen!!!
sorry
echt he.. maar dan kunnen ze het niet afschuiven op geweldadige computerspellen.quote:Op maandag 27 april 2009 12:32 schreef denB het volgende:
[..]
Sta op en slaan!!! Niet stoppen tot ze/hij niet meer beweegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te diep in het glaasje gekeken voor je ze ging tennissen?quote:Op maandag 27 april 2009 12:35 schreef Psychonikeo het volgende:
mooiste is dat oogcontact echt onmogelijk is. Ze zit tegenover me, maar ik heb met mijn 3 beeldschermen een soort van firewall opgetrokken. Maar toch begint ze dan in het wilde weg te praten. En ik ben de enige die er zit
ze net onderweg naar de supermarkt tegen een collega dat ik hoopte dat het wat minder waaide vanavond. Anders wordt het zo irritant tennissen. Zegt ze: "ja, wind is vervelend met tennis. Zeker als je niet stabiel staat, dan val je om." uhm.. ok
quote:Op maandag 27 april 2009 12:36 schreef denB het volgende:
Ik zit net een forum af te browsen, zie daar een plaatje.
Duurde echt 5minuten voordat ik door had wat er nu zo erg was aan het plaatjeEn er staat nog een mooie cirkel omheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
quote:Op maandag 27 april 2009 12:36 schreef denB het volgende:
Ik zit net een forum af te browsen, zie daar een plaatje.
Duurde echt 5minuten voordat ik door had wat er nu zo erg was aan het plaatjeeen swastika? Een teken van religie die ook in heel veel gebouwen terug te vinden is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze is gewoon stomquote:Op maandag 27 april 2009 12:37 schreef denB het volgende:
[..]
Te diep in het glaasje gekeken voor je ze ging tennissen?quote:![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 12:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een swastika? Een teken van religie die ook in heel veel gebouwen terug te vinden is?
[..]
ze is gewoon stom
[..]
Echt 10 minuten mee bezig geweestquote:
luie negerquote:Op maandag 27 april 2009 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wilde bij die blanke nog een kleine maken maar dat past niet
ik snap hetquote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat we de hele dag dat ding moeten meeslepen
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat we de hele dag dat ding moeten meeslepen
jna en ik houden het niveau graag net zoals onszelf.. laag bij de grondsquote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef Olment het volgende:
zo,, weer terug van lunchen.
k merk al dat het niveau hier ook niet veel aan het stijgen is:
[..]
[..]
Slepend over de grondquote:Op maandag 27 april 2009 13:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jna en ik houden het niveau graag net zoals onszelf.. laag bij de gronds
letterlijk of figuurlijk xDquote:
Daar heeft ze mij niks over verteldquote:Op maandag 27 april 2009 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar is 1 mooi passend antwoord op:
altijd pijn door veel te grote penis
Valt met dit verhaal nog wel mee... Dat weet die ander ook wel, dat het niet gaat.quote:Op maandag 27 april 2009 13:34 schreef denB het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd van die risico's, stel hij/zij leest het en weet wie je bent
Lekker toch zo'n anoniem forumquote:Op maandag 27 april 2009 13:34 schreef denB het volgende:
[..]
Dat overkomt toch nooit iemand?quote:Op maandag 27 april 2009 13:34 schreef denB het volgende:
[..]
*bertje visscher style* VERTEL VERTEL!!quote:Op maandag 27 april 2009 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat overkomt toch nooit iemand?
*kuch*bootje*kuch*
zie OPquote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef denB het volgende:
[..]
*bertje visscher style* VERTEL VERTEL!!
In dit geval hoeft die gast zich niet te schamenquote:Op maandag 27 april 2009 13:34 schreef denB het volgende:
[..]
ik zie dat jij zelfs reageerde in dat topic!!quote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef denB het volgende:
[..]
*bertje visscher style* VERTEL VERTEL!!
dit valt idd nog mee,, k heb ooit eens iemand zijn hele ziel zien blootleggen in een forum, normale en prive dinge,, je zou maar weten (als belanghebbende partij) dat het over jou gaat...quote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Valt met dit verhaal nog wel mee... Dat weet die ander ook wel, dat het niet gaat.
I have nothing to do with this!quote:Op maandag 27 april 2009 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat overkomt toch nooit iemand?
*kuch*bootje*kuch*
o.O;; Tijd om terug te kijken!quote:Op maandag 27 april 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zie dat jij zelfs reageerde in dat topic!!
* Bootje84 schuift popcorn naar DenBquote:
en? wat is je conclusie? in hoeverre is bootje erin betrokken?quote:
Tot over zn enkels... 17 cmquote:Op maandag 27 april 2009 13:58 schreef Olment het volgende:
[..]
en? wat is je conclusie? in hoeverre is bootje erin betrokken?
quote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef denB het volgende:
Ik kan het niet vinden
* denB schuift de popcorn weer weg
quote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef denB het volgende:
Ik kan het niet vinden
* denB schuift de popcorn weer weg
We wachten in spanning op jouw reactie..quote:
Aardappel anders?quote:Op maandag 27 april 2009 14:27 schreef Olment het volgende:
k moet vanavond eten maken. Ben alleen met me susje thuis. iemand een idee voor wat lekkers/makkelijks? (geen friet, afhaal idk enzo)
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bootje he, kerel allemaal verhalen vertellen hoe je bent in bed enzo..
Ik las sushiquote:Op maandag 27 april 2009 14:27 schreef Olment het volgende:
k moet vanavond eten maken. Ben alleen met me susje thuis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
quote:Op maandag 27 april 2009 14:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef denB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kon ik nog niet
Leer spaties gebruiken!
die kon je nog nietquote:
De laatste niet neequote:
vraag ik me ook afquote:
anytime you wantquote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef jna het volgende:
[..]
Wanneer zijn we welkom om je het contract te laten tekenen?
29 juniquote:
misschien moet je het volgende onderschrift gebruiken:quote:
quote:Leer spaties gebruiken!
Het is sowieso.
Het is niet me *voorwerp*!! --> MIJN!
Kennen en kunnen is niet hetzefde!
quote:Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien moet je het volgende onderschrift gebruiken:
[..]
Ik snap hem niet, ik maakte die taalfout toch niet?quote:Leer spaties gebruiken!
Het is sowieso.
Het is niet me *voorwerp*!! --> MIJN!
Kennen en kunnen is niet hetzefde!
Slobbelenquote:Op maandag 27 april 2009 14:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Swobbelen uit je ondertitel gehaald ?
Ach doe eens normaal.quote:Op maandag 27 april 2009 14:57 schreef jna het volgende:
[..]
Slobbelen![]()
Doe nou niet alsof je dat woord niet meer wist, want volgens mij heb je het vaak genoeg gedaan
quote:Op maandag 27 april 2009 14:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Swobbelen uit je ondertitel gehaald ?
quote:Op maandag 27 april 2009 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap hem niet, ik maakte die taalfout toch niet?
geen probleem hoorquote:Op maandag 27 april 2009 14:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ach doe eens normaal.
Sorry Nico, ik dacht dat het Swobbelen was
quote:
niet? kennen en kunnen heb jij nogal moeite mee toch?quote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Die onderste regel staat er dan wel bij, maar ik snap de link niet naar dit topic, of mijn persoon...?
Nee hoor. Misschien een enkele keer, maar het is heus niet zo dat ik die fout elke keer maakquote:Op maandag 27 april 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet? kennen en kunnen heb jij nogal moeite mee toch?
quote:Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Misschien een enkele keer, maar het is heus niet zo dat ik die fout elke keer maak
quote:
Euh.. geen idee. Maar dit zal wel met de directie worden moeten overlegdquote:Op maandag 27 april 2009 15:04 schreef jna het volgende:
Milou, hoelang doet jouw ex-begeleidster erover om dr mail normaal gesproken te beantwoorden?
maar ik welk opzicht is dat dan minder 'vervelend' als zowiezo (of een andere variant), me *voorwerp* of ga is *werkwoord*?quote:Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Misschien een enkele keer, maar het is heus niet zo dat ik die fout elke keer maak
Het ging over dat interview. Moet dat ook met de directie worden overlegd?quote:Op maandag 27 april 2009 15:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Euh.. geen idee. Maar dit zal wel met de directie worden moeten overlegd
Heb je gerefereerd naar mij dan?
Ja dacht ik alquote:Op maandag 27 april 2009 15:14 schreef jna het volgende:
[..]
Het ging over dat interview. Moet dat ook met de directie worden overlegd?![]()
Nee heb jouw naam niet genoemd.
Euh.. dit weekend heb ik eigenlijk weinig bijzonders gedaan. Jij dan?quote:Op maandag 27 april 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog leuke dingen gedaan de afgelopen tijd?
vanmorgenquote:Op maandag 27 april 2009 15:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja dacht ik alJa volgens mij speelt ze bijna alles door naar de directie.
Wanneer heb je die mail verstuurd dan?
gewillige mensen!quote:Op maandag 27 april 2009 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
vanmorgen![]()
maar heb al 2 mensen die wel meteen gewillig waren
Ohquote:Op maandag 27 april 2009 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
vanmorgen![]()
maar heb al 2 mensen die wel meteen gewillig waren
Aardig leegquote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ohdan krijg je denk ik woensdag mail terug ofzo
Ah oke, tofHoe staat het verder met je scriptie dan?
Damn, you got me. My badquote:
Kwartje valt. Mwah, persoonlijk vind ik het minder irritant..quote:Op maandag 27 april 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar ik welk opzicht is dat dan minder 'vervelend' als zowiezo (of een andere variant), me *voorwerp* of ga is *werkwoord*?
vrijdag stappen, zaterdag shoppen, zondag naar de voetbal geweest en wat visite gehad... Best een geslaagd weekendje eigenlijkquote:Op maandag 27 april 2009 15:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Euh.. dit weekend heb ik eigenlijk weinig bijzonders gedaan. Jij dan?
Toen ik m quote had je het ook nog niet doorquote:
Leeg houden en zeggen dat het abstract is, is zeker geen optie?quote:Op maandag 27 april 2009 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Aardig leegmoet me echt het schompes gaan werken nu
Oh.. je wist niet dat je het fout had gedaan? Sorry, dacht dat je dat wel doorhadquote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Damn, you got me. My bad![]()
[..]
Kwartje valt. Mwah, persoonlijk vind ik het minder irritant..
Bootje is niet zo snel...quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Toen ik m quote had je het ook nog niet door
Ik ben door die 4 jaar inholland echt enorm laks geworden mbt de kwaliteit van de dingen die ik moet inleveren. Ik ben bang dat ze juist nu wel streng gaan nakijkenquote:Op maandag 27 april 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Leeg houden en zeggen dat het abstract is, is zeker geen optie?
Dat hadden wij bij een bepaalde leraar. Dan kwam je echt met totale onzin aan en dan maakte hij er elke keer iets geweldigs van.
[..]
Oh.. je wist niet dat je het fout had gedaan? Sorry, dacht dat je dat wel doorhad
quote:
Nog leuke dingen geshopt?quote:Op maandag 27 april 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vrijdag stappen, zaterdag shoppen, zondag naar de voetbal geweest en wat visite gehad... Best een geslaagd weekendje eigenlijk
Vrijdag een pak gekocht!quote:Op maandag 27 april 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vrijdag shoppen, zaterdag shoppen, zondag naar de voetbal geweest en wat visite gehad... Best een geslaagd weekendje eigenlijk
Wel zo'n duur pak tog? of 1 van 2 tientjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |