quote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ben uit "nood" een Fokker,ergens anders geband dus ik gun het de echte Fokkersdie hieral jaren postenBen al blij dat ik een hele zin hier mag plaatsen
![]()
Moet jij niet naar schoolquote:
das nobel van je, maar ik vind dat het zo niet werkt, gewoon aanmelden. Er staat niet bij dat het alleen voor de oude garde is.quote:Op zondag 26 april 2009 23:32 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ben uit "nood" een Fokker,ergens anders geband dus ik gun het de echte Fokkersdie hieral jaren postenBen al blij dat ik een hele zin hier mag plaatsen
![]()
Op mij zitten ze echt niet te wachten,heb wel cup G ,snap er niks van weeg 53 kgquote:Op zondag 26 april 2009 23:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
das nobel van je, maar ik vind dat het zo niet werkt, gewoon aanmelden. Er staat niet bij dat het alleen voor de oude garde is.
Aanmelden dan ,iedereen die het leuk lijkt!quote:Op zondag 26 april 2009 23:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
lijkt mij wel leuk om zoiets een dagje mee te maken
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 23:39 schreef Pl0x het volgende:
ik zou het wel willen aangezien ik wel handig ben met camera;s!
ORLYquote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef Pl0x het volgende:
*meld aan*
Leeftijd: 15
Naam: Pieter
Omgeving: Gelderland
Er gaat zelfs al zo'n hypermoderne elektrieke trein die kant op, hebben ze me verteldquote:
* JediMasterLucia meldt zich aan*quote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Aanmelden dan ,iedereen die het leuk lijkt!
Wat is er mis met Eindhoven?quote:
Ver weg, lieverd, verder nietsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |