Die gaat dus geen sprints aantrekken voor Petacchi in de Giro.quote:Bernucci vliegt door achterruit auto
Lorenzo Bernucci is zwaargewond geraakt tijdens een ongeval op training. De renner van LPR reed in op een auto die plots moest stoppen en vloog door de achterruit. Hij liep ondermeer een schedelbreuk op. Daarnaast had Bernucci diepe snijwonden in het aangezicht en een fractuur aan het neusbeen. Volgens de eerste diagnose is Bernucci, een van de snelle mannen in dienst van Petacchi, drie maanden out.
Willen mischien wel maar ik ben bang dat het niet kunnen is.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef The_Hives het volgende:
Lees trouwens net dat Lance het puur ziet als voorbereiding en niet voor het klassement gaan. Maar hij zou zijn eergevoelens toch wel laten spreken?
Dat eergevoel zal dan eerder in de Tour komen bovendrijven denk ik. Waar hij staat en waar hij uberhaupt nog toe in staat is, is niet echt in te schatten, in Californië en nu in dat rondje in New Mexico heeft bij beulswerk verricht voor Leipheimer. Dat gaat hier vermoedelijk ook weer het geval zal zijn met Armstrong die zich waarschijnlijk meer richt op een etappe. Na de Giro gaat hij nog terug naar de VS om zich daar een maand lang voor te bereiden op de Tour trouwens.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef The_Hives het volgende:
Lees trouwens net dat Lance het puur ziet als voorbereiding en niet voor het klassement gaan. Maar hij zou zijn eergevoelens toch wel laten spreken?
Enerzijds wat wim zegt, anderzijds dekt hij zich in imo.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef The_Hives het volgende:
Dat weet alleen Lance. Als hij schoon start, zal hij in zijn hoofd zijn verwachtingen heus wel wat bijstellen. Als hij toch weer dope neemt, is er geen reden waarom hij de concurrentie niet naar huis kan fietsen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me nog altijd af met welke doelstelling Armstrong aan de Tour gaat beginnen.
Ik kan me eigenlijk niet anders voorstellen dan dat hij start om te winnen. Hij zal, voordat hij z'n comeback officieel maakte, toch wel geweten hebben wat hij nog zou kunnen. Als hij start als meesterknecht en niet om te winnen hoeft hij niet de tijdrit in Monaco al verkend te hebben, de windtunnel in te gaan en het nieuwste van het nieuwste materiaal te hebben lijkt me. Maar ik denk dat we het pas gaan weten na de eerste bergrit in de Tour.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me nog altijd af met welke doelstelling Armstrong aan de Tour gaat beginnen.
Tsjah. Ik weet de Tour van 2003 nog dat Armstrong even in het wiel zat van Basso toen Vino aanviel en er geroepen werd dat het onbegrijpelijk was dat hij bij slechts Basso in het wiel zat. Toen zag Basso er ook nog als een net niet renner uit, wat Ferretti ook dacht en hem bij Fassa Bortolo liet gaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:46 schreef wimderon het volgende:
Ik schat Basso (als die tenminste op z'n oude niveau terugkomt) trouwens hoger in als ronderenner dan Contador, die zal er volgend jaar wel weer staan. En Andy wordt ook beter en beter. Ik denk niet dat Contador de Tour jarenlang gaat domineren.
Contador heeft z'n grote rondes gewonnen met krappe marges, de Vuelta bij gratie van een ploeggenoot en z'n Tour mede dankzij een uit koers gehaalde Rasmussen en een dom rijdende Evans. Basso had voordat hij geschorst werd juist de Giro met 2 vingers in de neus gewonnen en ging in de Tour hetzelfde doen, nadat hij een jaar daarvoor nog als enige bergop mee had gekund met Armstrong. Die demarrages van Contador zien er spectaculair uit, maar in de praktijk loopt hij daarna niet of nauwelijks verder uit op, met alle respect, types als Leipheimer en Evans. Basso was bergop veel indrukwekkender. En ook naar het einde van een grote ronde heeft Contador toch vaak z'n niveau niet kunnen vasthouden. Of en hoe Contador door gaat groeien weet je niet, of Basso op z'n oude niveau terugkeert ook niet, de Basso van 2006 schat ik in ieder geval een stuk hoger in dan de Contador van 2009.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Ik weet de Tour van 2003 nog dat Armstrong even in het wiel zat van Basso toen Vino aanviel en er geroepen werd dat het onbegrijpelijk was dat hij bij slechts Basso in het wiel zat. Toen zag Basso er ook nog als een net niet renner uit, wat Ferretti ook dacht en hem bij Fassa Bortolo liet gaan.
Basso had toen de leeftijd van Contador vorig jaar. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er zo vaak wordt gedaan alsof er al helemaal geen rek meer in Contador zit en hij er al op zijn max is, terwijl hij al op uitzonderlijk jonge leeftijd gewoon een topprestatie geeft neergezet die door heel weinig renners op die leeftijd nagedaan is.
die link lijkt niet toe te komen..quote:Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Renaat in Sporza nog met "onthutsend nieuws" , "De Oude Krijger" staat nog altijd niet in de selectie van Liquigas voor de Giro ! Steun "Let Andrea Ride"
http://www.fcacebook.com/home.php#/group.php?sid=18024e0333cc72d4311d4c0d43f48554&gid=69519857700&ref=search
Het dopingregime van ome Bjarne heeft daarna uiteraard het beste in Birillo naar bovengehaald. Ja, daar was Bjarne altijd wel goed in, kwaliteiten in renners vinden waarvan je niet wist dat ze ze hadden.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Ik weet de Tour van 2003 nog dat Armstrong even in het wiel zat van Basso toen Vino aanviel en er geroepen werd dat het onbegrijpelijk was dat hij bij slechts Basso in het wiel zat. Toen zag Basso er ook nog als een net niet renner uit, wat Ferretti ook dacht en hem bij Fassa Bortolo liet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |