abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2009 @ 17:56:33 #276
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68430257
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:54 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Is maar net op welke wiki je kijkt, ik kijk liever hier:

http://en.wikipedia.org/wiki/2009_swine_flu_outbreak

'Confirmed cases followed by death'
Ah, bedankt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68430299
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:54 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Is maar net op welke wiki je kijkt, ik kijk liever hier:

http://en.wikipedia.org/wiki/2009_swine_flu_outbreak

'Confirmed cases followed by death'
Oooohh, valt mee, nog maar 1 bewezen geval van de varkensgriep in Europa, namelijk 1 in Spanje.
Die in Frankrijk zijn allemaal bewezen NIET de varkensgriep. Jeuj....ik haal koninginnennacht nog!
I feel kinda Locrian today
pi_68430322
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

En wat doet het er toe wat ik geloof of niet?

De India Times en de Toronto Sun stellen dat, ik niet .

http://www.torontosun.com/news/canada/2009/02/27/8560781.html
The contaminated product, a mix of H3N2 seasonal flu viruses and unlabelled H5N1 viruses, was supplied to an Austrian research company. The Austrian firm, Avir Green Hills Biotechnology, then sent portions of it to sub-contractors in the Czech Republic, Slovenia and Germany.

En hierna heeft het zelf besloten de boot naar Mexico te pakken?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_68430346
Maar goed, confirmed in Spanje dus... tijdens mei-vakantie (hier tenminste), maar goed demeesten die nu in spanje zitten, zitten op een eilandje ws.
pi_68430397
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:58 schreef dramatiek het volgende:

[..]

The contaminated product, a mix of H3N2 seasonal flu viruses and unlabelled H5N1 viruses, was supplied to an Austrian research company. The Austrian firm, Avir Green Hills Biotechnology, then sent portions of it to sub-contractors in the Czech Republic, Slovenia and Germany.

En hierna heeft het zelf besloten de boot naar Mexico te pakken?
Dit was dus 2 maanden geleden. Onafhankelijke onderzoekers in Oostenrijk hebben dat product van Baxter in februari/maart onderzocht, waarna ze er achter kwamen dat er in het vaccin een levende kruising van vogelgriep en menselijke influenza zat.
Dit is toen door die onderzoekers tegen gehouden, maar als zij er niet waren geweest, zouden deze ziektes onder het mom van "vaccin" verspreid zijn.

De huidige varkensgriep is in feite een kruising tussen aziatische vogelgriep, europese menselijke influenza en noord amerikaanse varkensgriep.
De kans dat deze drie aparte ziektes tegelijk muteren en de huidige ziekte vormen is verwerpelijk klein.
pi_68430575
Suspected case in Peru. She arrived to Lima from Cancún. 39ºC

Source (Spanish): http://www.elcomercio.com(...)-que-vino-procedente
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_68430581
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

En wat doet het er toe wat ik geloof of niet?

De India Times en de Toronto Sun stellen dat, ik niet .

http://www.torontosun.com/news/canada/2009/02/27/8560781.html

Ja. Aangezien ze twee maanden geleden probeerden een globale pandemie te veroorzaken, is dat idd wel ironisch ja.
Hier geef je toch de indruk dat dit bewust gedaan is of niet?
En dat artikel zegt niks over moedwillig fouten maken. Dus dat hebben zij wel degelijk niet gezegd
Profiel opgeheven.
pi_68430605
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dit was dus 2 maanden geleden. Onafhankelijke onderzoekers in Oostenrijk hebben dat product van Baxter in februari/maart onderzocht, waarna ze er achter kwamen dat er in het vaccin een levende kruising van vogelgriep en menselijke influenza zat.
Dit is toen door die onderzoekers tegen gehouden, maar als zij er niet waren geweest, zouden deze ziektes onder het mom van "vaccin" verspreid zijn.

De huidige varkensgriep is in feite een kruising tussen aziatische vogelgriep, europese menselijke influenza en noord amerikaanse varkensgriep.
De kans dat deze drie aparte ziektes tegelijk muteren en de huidige ziekte vormen is verwerpelijk klein.
precies, broodje aap verhaal dus. iig niks hiermee te maken.
pi_68430637
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Oh wacht heb jij toevallig een Master degree in statistiek en / of virologie? Zo nee, hoe kom je tot deze conclusie?
Profiel opgeheven.
pi_68430691
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:11 schreef Bierie het volgende:

[..]

Oh wacht heb jij toevallig een Master degree in statistiek en / of virologie? Zo nee, hoe kom je tot deze conclusie?
Ik denk dat je geen master nodig hebt om je logisch verstand te gebruiken.
Ik hoef geen natuurkundige te zijn om te weten dat een appel naar beneden valt als ik em uit het raam smijt.
pi_68430695
Volgens wikipedia is WHO level 3 overigens een nieuw onbekend virus maar zonder mens tot mens overdracht of zeer weinig en alleen bij close contact.

Lijkt me wel aannemelijk aangezien de gevallen zich nog beperken tot mensen die uit Mexico komen.
pi_68430775
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:14 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Ik denk dat je geen master nodig hebt om je logisch verstand te gebruiken.
Ik hoef geen natuurkundige te zijn om te weten dat een appel naar beneden valt als ik em uit het raam smijt.
Maar je kan zonder verstand van biologie zonder voorkennis niet redeneren dat de appel een zaadje bevat waaruit weer een boom ontstaat.

Wat ik daarmee wil zeggen is. Dat er nu net gedaan wordt alsof de kans zo ontzettend klein is. Terwijl (mits) je wat biologische kennis bezit op het gebied van virologie / immunologie het ineens niet zo onwaarschijnlijk is.

Net zoals mensen algemene kennis van appels en zaadjes hebben en het ontstaan van een boom ook niet meer voor mensen (met voorkennis) zo onwaarschijnlijk is.
Profiel opgeheven.
  maandag 27 april 2009 @ 18:24:55 #288
241594 iBolt
Lighting
pi_68430952
las net op twitter
http://search.twitter.com/search?q="Swine+Flu"
quote:
infected child new york dies after sudden high fever
pi_68430995
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:24 schreef iBolt het volgende:
las net op twitter
[..]

hmm
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_68431042
net of er normaal geen kinderen doodgaan...
I feel kinda Locrian today
pi_68431055
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:24 schreef iBolt het volgende:
las net op twitter
[..]

Ik wil niet doen alsof ik er iets van af weet, maar gezien de werking van het virus zelf zou het heel goed kunnen dat hij gewoon dood is gegaan als het gevolg van een griepje. Het dodelijke aan het varkensgriep virus is dat het je immuunsysteem tegen je gebruikt, en daarom zijn jongvolwassenen in groter gevaar.

Maar alles kan...
pi_68431057
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:17 schreef Bierie het volgende:

[..]

Maar je kan zonder verstand van biologie zonder voorkennis niet redeneren dat de appel een zaadje bevat waaruit weer een boom ontstaat.

Wat ik daarmee wil zeggen is. Dat er nu net gedaan wordt alsof de kans zo ontzettend klein is. Terwijl (mits) je wat biologische kennis bezit op het gebied van virologie / immunologie het ineens niet zo onwaarschijnlijk is.

Net zoals mensen algemene kennis van appels en zaadjes hebben en het ontstaan van een boom ook niet meer voor mensen (met voorkennis) zo onwaarschijnlijk is.
je kan het natuurlijk niet uitsluiten, maar de kans is verwerpelijk klein in het Baxter geval. Je hebt nml meer informatie voor je logisch verstand. Tijd, plaats, virusstrains, datum van infecties, plaats van infecties etc.
Een master is statistiek haalt dan ook weinig uit...wat nu als p 0.51 is? of 0.49 ? Statistisch gezien word je hyptohese dan of verworpen of aangenomen, terwijl dit in de praktijk soms dus niet hoeft te kloppen. Maargoed, ik snap wat je bedoelt.
pi_68431058
Eerst even testen inderdaad
pi_68431190
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:29 schreef dramatiek het volgende:

[..]

je kan het natuurlijk niet uitsluiten, maar de kans is verwerpelijk klein in het Baxter geval. Je hebt nml meer informatie voor je logisch verstand. Tijd, plaats, virusstrains, datum van infecties, plaats van infecties etc.
Tijd, vlak na het vogeltrek seizoen (vogelvirus), plaats mexico met een aardige grote varkens vee stapel, virusstrains humane griepvirus vind je overal plus eerder genoemde situatie voldoet, plus het feit dat Mexico een 2e wereldland is qua sanitair e.d. en men tussen het vee in woont. Al het overige, niet relevant voor het ontstaan van.

Als er ergens wel zoiets kan ontstaan is het juist een land als Mexico.

Hoe bedoel je onwaarschijnlijk
Profiel opgeheven.
pi_68431194
De stocks van drugcompanies stijgen nu behoorlijk, als je echt zwart wilt denken kan je stellen dat vanwege de financiele crisis die bedrijven iets als dit expres veroorzaken om er financieel weer bovenop te komen.
  maandag 27 april 2009 @ 18:34:13 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68431199
we zijn opgehoogd naar alarm fase niveau 4 aldus de who
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 27 april 2009 @ 18:34:42 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68431208
ik heb overigens het nieuwe topic al klaar staan
  maandag 27 april 2009 @ 18:35:34 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68431220
WHO: vaccin varkensgriep in de maak
Tamiflu (foto:ANP)

De Wereldgezondheidsorganisatie WHO zegt dat in de VS is begonnen met het ontwikkelen van een vaccin tegen de nieuwe variant van de varkensgriep. De organisatie heeft ook bekendgemaakt dat er inmiddels veertig bevestigde gevallen van de griep zijn in de VS, 26 in Mexico en zes in Canada.

In Europa is het virus vastgesteld bij een Spaanse student die in Mexico is geweest. Nederlandse reizigers die met griepverschijnselen uit Mexico kwamen, hebben niet de gevreesde griepvariant.

Europa
De gezondheidsautoriteiten in de VS en Canada houden nauw contact met hun collega's in Europa. Ze hebben tot nu toe alleen maatregelen genomen om snel in actie te kunnen komen als het nodig is. Behalve in Spanje worden ook in Frankrijk enkele mensen onderzocht van wie vermoed wordt dat ze de gevaarlijke variant van de varkensgriep hebben opgelopen.

De Amerikaanse president Obama zegt dat de dreigende verspreiding van het virus reden tot bezorgdheid is, maar niet tot paniek.

Nederland
Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) verzoekt reizigers die vanaf 17 april vanuit Mexico in Nederland zijn teruggekomen, extra op te letten.

Degenen die binnen vier dagen na thuiskomst minimaal 38,5 graden koorts hebben, krijgen het advies om thuis te blijven en contact op te nemen met de huisarts.
pi_68431239
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:34 schreef Espabilado het volgende:
De stocks van drugcompanies stijgen nu behoorlijk, als je echt zwart wilt denken kan je stellen dat vanwege de financiele crisis die bedrijven iets als dit expres veroorzaken om er financieel weer bovenop te komen.
Drugcompanies hebben eigenlijk nooit last van een financiele crisis. Medicijnen zijn een commodity. Men stopt niet met het gebruiken van medicatie omdat het een priority item is net als voeding. Als er een sector bestaat dat ongevoelig is voor de crisis is het juist de farmaceutische industrie.
Profiel opgeheven.
  maandag 27 april 2009 @ 18:36:45 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68431250
En dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')