Ah, bedankt.quote:Op maandag 27 april 2009 17:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Is maar net op welke wiki je kijkt, ik kijk liever hier:
http://en.wikipedia.org/wiki/2009_swine_flu_outbreak
'Confirmed cases followed by death'
Oooohh, valt mee, nog maar 1 bewezen geval van de varkensgriep in Europa, namelijk 1 in Spanje.quote:Op maandag 27 april 2009 17:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Is maar net op welke wiki je kijkt, ik kijk liever hier:
http://en.wikipedia.org/wiki/2009_swine_flu_outbreak
'Confirmed cases followed by death'
The contaminated product, a mix of H3N2 seasonal flu viruses and unlabelled H5N1 viruses, was supplied to an Austrian research company. The Austrian firm, Avir Green Hills Biotechnology, then sent portions of it to sub-contractors in the Czech Republic, Slovenia and Germany.quote:Op maandag 27 april 2009 17:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En wat doet het er toe wat ik geloof of niet?
De India Times en de Toronto Sun stellen dat, ik niet .
http://www.torontosun.com/news/canada/2009/02/27/8560781.html
Dit was dus 2 maanden geleden. Onafhankelijke onderzoekers in Oostenrijk hebben dat product van Baxter in februari/maart onderzocht, waarna ze er achter kwamen dat er in het vaccin een levende kruising van vogelgriep en menselijke influenza zat.quote:Op maandag 27 april 2009 17:58 schreef dramatiek het volgende:
[..]
The contaminated product, a mix of H3N2 seasonal flu viruses and unlabelled H5N1 viruses, was supplied to an Austrian research company. The Austrian firm, Avir Green Hills Biotechnology, then sent portions of it to sub-contractors in the Czech Republic, Slovenia and Germany.
En hierna heeft het zelf besloten de boot naar Mexico te pakken?
Hier geef je toch de indruk dat dit bewust gedaan is of niet?quote:Op maandag 27 april 2009 17:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En wat doet het er toe wat ik geloof of niet?
De India Times en de Toronto Sun stellen dat, ik niet .
http://www.torontosun.com/news/canada/2009/02/27/8560781.html
Ja. Aangezien ze twee maanden geleden probeerden een globale pandemie te veroorzaken, is dat idd wel ironisch ja.
precies, broodje aap verhaal dus. iig niks hiermee te maken.quote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dit was dus 2 maanden geleden. Onafhankelijke onderzoekers in Oostenrijk hebben dat product van Baxter in februari/maart onderzocht, waarna ze er achter kwamen dat er in het vaccin een levende kruising van vogelgriep en menselijke influenza zat.
Dit is toen door die onderzoekers tegen gehouden, maar als zij er niet waren geweest, zouden deze ziektes onder het mom van "vaccin" verspreid zijn.
De huidige varkensgriep is in feite een kruising tussen aziatische vogelgriep, europese menselijke influenza en noord amerikaanse varkensgriep.
De kans dat deze drie aparte ziektes tegelijk muteren en de huidige ziekte vormen is verwerpelijk klein.
Oh wacht heb jij toevallig een Master degree in statistiek en / of virologie? Zo nee, hoe kom je tot deze conclusie?quote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De huidige varkensgriep is in feite een kruising tussen aziatische vogelgriep, europese menselijke influenza en noord amerikaanse varkensgriep.
De kans dat deze drie aparte ziektes tegelijk muteren en de huidige ziekte vormen is verwerpelijk klein.
Ik denk dat je geen master nodig hebt om je logisch verstand te gebruiken.quote:Op maandag 27 april 2009 18:11 schreef Bierie het volgende:
[..]
Oh wacht heb jij toevallig een Master degree in statistiek en / of virologie? Zo nee, hoe kom je tot deze conclusie?
Maar je kan zonder verstand van biologie zonder voorkennis niet redeneren dat de appel een zaadje bevat waaruit weer een boom ontstaat.quote:Op maandag 27 april 2009 18:14 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen master nodig hebt om je logisch verstand te gebruiken.
Ik hoef geen natuurkundige te zijn om te weten dat een appel naar beneden valt als ik em uit het raam smijt.
quote:infected child new york dies after sudden high fever
hmmquote:Op maandag 27 april 2009 18:24 schreef iBolt het volgende:
las net op twitter
http://search.twitter.com/search?q="Swine+Flu"
[..]
Ik wil niet doen alsof ik er iets van af weet, maar gezien de werking van het virus zelf zou het heel goed kunnen dat hij gewoon dood is gegaan als het gevolg van een griepje. Het dodelijke aan het varkensgriep virus is dat het je immuunsysteem tegen je gebruikt, en daarom zijn jongvolwassenen in groter gevaar.quote:Op maandag 27 april 2009 18:24 schreef iBolt het volgende:
las net op twitter
http://search.twitter.com/search?q="Swine+Flu"
[..]
je kan het natuurlijk niet uitsluiten, maar de kans is verwerpelijk klein in het Baxter geval. Je hebt nml meer informatie voor je logisch verstand. Tijd, plaats, virusstrains, datum van infecties, plaats van infecties etc.quote:Op maandag 27 april 2009 18:17 schreef Bierie het volgende:
[..]
Maar je kan zonder verstand van biologie zonder voorkennis niet redeneren dat de appel een zaadje bevat waaruit weer een boom ontstaat.
Wat ik daarmee wil zeggen is. Dat er nu net gedaan wordt alsof de kans zo ontzettend klein is. Terwijl (mits) je wat biologische kennis bezit op het gebied van virologie / immunologie het ineens niet zo onwaarschijnlijk is.
Net zoals mensen algemene kennis van appels en zaadjes hebben en het ontstaan van een boom ook niet meer voor mensen (met voorkennis) zo onwaarschijnlijk is.
Tijd, vlak na het vogeltrek seizoen (vogelvirus), plaats mexico met een aardige grote varkens vee stapel, virusstrains humane griepvirus vind je overal plus eerder genoemde situatie voldoet, plus het feit dat Mexico een 2e wereldland is qua sanitair e.d. en men tussen het vee in woont. Al het overige, niet relevant voor het ontstaan van.quote:Op maandag 27 april 2009 18:29 schreef dramatiek het volgende:
[..]
je kan het natuurlijk niet uitsluiten, maar de kans is verwerpelijk klein in het Baxter geval. Je hebt nml meer informatie voor je logisch verstand. Tijd, plaats, virusstrains, datum van infecties, plaats van infecties etc.
Drugcompanies hebben eigenlijk nooit last van een financiele crisis. Medicijnen zijn een commodity. Men stopt niet met het gebruiken van medicatie omdat het een priority item is net als voeding. Als er een sector bestaat dat ongevoelig is voor de crisis is het juist de farmaceutische industrie.quote:Op maandag 27 april 2009 18:34 schreef Espabilado het volgende:
De stocks van drugcompanies stijgen nu behoorlijk, als je echt zwart wilt denken kan je stellen dat vanwege de financiele crisis die bedrijven iets als dit expres veroorzaken om er financieel weer bovenop te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |