Het is zeven niet zeefenquote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef DJ_Gadget het volgende:
het is zeefen geen zeuven
het is paaprika geen paprika
het is mek donolts geen mak doonaalts
het is friet en geen patat
etc.
etc.
Samenvatting + Klacht = Lees de OP + TT maar.
ik typ hoe je het hoort uit te spreken niet hoe je het hoort te typen.quote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is zeven niet zeefen
het is paprika niet paaprika
het is MC Donalds niet mek donolts
het is pommes frietes of patat of friet of patattes frites
in het zuiden van nederland friet, en in zuid holland en noord holland wordt het ook friet langzaam...
Hij relt terugquote:Op zondag 26 april 2009 23:18 schreef DJ_Gadget het volgende:
[..]
ik typ hoe je het hoort uit te spreken niet hoe je het hoort te typen.
Rot eens op met dat gemekker over dat friet of patat.quote:Op zondag 26 april 2009 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
in het zuiden van nederland friet, en in zuid holland en noord holland wordt het ook friet langzaam...
ja maar een woord hoort goed te klinken en patat klinkt niet goed.quote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Rot eens op met dat gemekker over dat friet of patat.
Je begrijpt beide woorden.
Opgelost.
Zet dat dan in de TT nu komt er niemand rellen...quote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef DJ_Gadget het volgende:
[..]
nee joh het is een reltopic daarin hoor je te rellen vandaar de naam reltopic.
Ik haal ook altijd donald ducks bij de kringloop...quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef Lundegaard het volgende:
Zeg TS, vertel dat lekker dan tegen de mensen zelf waar je dagelijks mee omgaat. Val ons niet lastig.![]()
[ afbeelding ]
Hoi.quote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef B.E.D het volgende:
zeefen
zo hoor je dat helemaal niet uit de spreken.
het is: zeVen. Met een duidelijke V.
Groetjes
kanker ben ik vergeten.....quote:Op zondag 26 april 2009 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zet dat dan in de TT nu komt er niemand rellen...
V Van Vriet.quote:Op zondag 26 april 2009 23:24 schreef L.no het volgende:
TS kan de 'v' niet uitspreken?
Piepolquote:
HET IS FRIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KNEUS ER IS EEN RELTOPIC AAN DE GANG EN JIJ GAAT EEN BEETJE OP 3 SPOILERS KLIKKEN!!!!!!!!!!!!GA RELLEN OFZO!!!!!!!!!!!!!
Lil.Q94 zuigt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |