Zal ik dat zo eens vragen?quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of er ook 's nachts doorlopend streams zullen zijn of dat de boel gewoon om 00:00uur shutdown gaat
Oja, jij zit daar nu natuurlijkquote:
Er wordt overgeschakeld op 'automatische regie', de stream blijft dus wel aan maar er zit niemand achter de regie.quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of er ook 's nachts doorlopend streams zullen zijn of dat de boel gewoon om 00:00uur shutdown gaat
Nu je het zegt staat daar mij ook iets van bij, raar alleen dat het tijdens de kickoff niet gebruikt werd? Lijkt me wel apart hoe dat werkt als de boel op "autopilot" gaatquote:Op maandag 27 april 2009 15:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er wordt overgeschakeld op 'automatische regie', de stream blijft dus wel aan maar er zit niemand achter de regie.
quote:Op maandag 27 april 2009 15:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zit zeker al klaar heheb je ook je senseo op tafeltje achter je staan
heb wel chips en borrelnootjes bedankt voor de tip van de koekenquote:Op maandag 27 april 2009 15:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
en de chips en cola en koeken en blikken soep en broodjes....
wel roze koeken hequote:Op maandag 27 april 2009 15:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb wel chips en borrelnootjes bedankt voor de tip van de koeken![]()
ik neem wel voor je mee, heb je aan 30 pakken genoegquote:
ik heb steeds dat filmpje hoorquote:Op maandag 27 april 2009 15:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Het geluid is nog steeds niet om aan te horen!
Ligt aan het formaat van die pakkenquote:Op maandag 27 april 2009 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik neem wel voor je mee, heb je aan 30 pakken genoeg
Maar ik heb wel...ehh....nouja, eigenlijk alleen maar streamsquote:Op maandag 27 april 2009 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
das echt heel erg...nog erger dan geen streams hebben
ow....nah ik heb laptop....ben alleenig dus niemand die zeurt of het geluid zachter kan....maar euhm....dus ik kan niet objectief mee klagenquote:Op maandag 27 april 2009 15:46 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
klopt maar ik hoor nog steeds rechts, en links niet.. althans af en toe soort van brommetjes.
Fakkkk.....je hebt nog 4 uur en 15 min om koeken te halenquote:Op maandag 27 april 2009 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik heb wel...ehh....nouja, eigenlijk alleen maar streams
tis nog waar ook....nu hoor ik nog maar alleen rechtsquote:Op maandag 27 april 2009 15:49 schreef Kwaliteit het volgende:
ze zijn er volgens mij nu wel mee bezig want ik hoor verandering.
Ik hoef vandaag geen boodschappen meer te doenquote:Op maandag 27 april 2009 15:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fakkkk.....je hebt nog 4 uur en 15 min om koeken te halen
dan stuur ik je in gedachten een koekquote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag geen boodschappen meer te doen
Alweerquote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Leuke avond
Gerucht gaat rond dat er vanavond om 19:00 op NL1/2/3 NOS live overschakeld naar beatrix ivm bekendmaking aftreden.
en dan om 20:00 THE BUNKER
Sterktequote:Op maandag 27 april 2009 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alweer![]()
mijn kinderen hebben me gisteravond een afspraak afgedwongen, ik moet vanavond eerst Madagascar 2 kijken
Goh, dat zou vrijdag ook al zijn, Bart was er vol vanquote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Leuke avond
Gerucht gaat rond dat er vanavond om 19:00 op NL1/2/3 NOS live overschakeld naar Beatrix ivm bekendmaking aftreden.
willem is vandaag jarig, zou ze haar aftreden bekent maken als kadoquote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Leuke avond
Gerucht gaat rond dat er vanavond om 19:00 op NL1/2/3 NOS live overschakeld naar beatrix ivm bekendmaking aftreden.
quote:Georganiseerde Chaos Gepubliceerd op: 27/04/2009
Het is uitermate spannend in en om de bunker. De laatste hand wordt gelegd aan de voorbereidingen, de overlevers zijn gearriveerd.
We zijn nog maar enkele uren verwijderd van het begin van The Bunker! De overlevers hebben hun mooiste outfit aangetrokken, de koffers zijn gechecked en nu al hebben ze afscheid moeten nemen van spullen die ze eigenlijk mee naar binnen wilden nemen!
Op dit moment zijn ze bezig met het maken van persfoto's maar het begint al aardig te kriebelen. Onderling is de sfeer nog gezellig, maar hoe lang zal dat nog blijven?
Blijf kijken, want je wilt niets missen!
Ik verwacht dat de streams pas vanaf 20:00uur live gaan, net zoals afgelopen vrijdagquote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Jeej... ben benieuwd of we zometeen al beelden hebben!
nu loopt de promo nog
Autopilot toch?quote:Op maandag 27 april 2009 16:43 schreef Dementor het volgende:
De streams blijven na 0:00 draaien, de infrarood camera's worden dan ingeschakeld.
quote:Op maandag 27 april 2009 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Autopilot toch?
Thnx iig voor het antwoord!
Daarmee kun je bewoners wegstemmen, de dagactiviteiten bepalen en de boodschappen bepalenquote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef goldengirl64 het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag. Weet iemand waarvoor die 5 credits zijn ??
Jep, maar anders hoef je niets bij te kopenquote:Op maandag 27 april 2009 17:07 schreef goldengirl64 het volgende:
oww oke
dank voor het snelle antwoord. Dus als je een beetje meer wil dan alleen maar streams kijken moet je credits kopen?
blowen met alu folie?quote:Op maandag 27 april 2009 17:09 schreef Pl0x het volgende:
Maanvis, zullen we Morgen samen stemmen op WIET ALU FOLIE EN Aanstekers?
Alemaal meedoen! kunnen ze blowe
Kun je ff stiekum schakelen? Dat wil ik op stream.....quote:Op maandag 27 april 2009 17:15 schreef Dementor het volgende:
Peter N staat nu Cc te overtuigen van zijn gelijk wat betreft zijn promotie op Fok.
Woehaha.
Het verandert allemaal heel snel Peet, geen idee waarom mensen nu al stemmen. Je leert ze toch pas een beetje kennen ín de kelder? Ik stem iig nog niet.quote:Op maandag 27 april 2009 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Renaat staat op 2 in de deelnemers top 3.
De tellers worden bij aanvang ook op nul gezet, dus het heeft niet zoveel zin.quote:Op maandag 27 april 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verandert allemaal heel snel Peet, geen idee waarom mensen nu al stemmen. Je leert ze toch pas een beetje kennen ín de kelder? Ik stem iig nog niet.
Is 'm natuurlijk niet gelukt. Maar ook Peter is na een paar hectische minuten real life best okay. Heel enthousiast en niet zo Guido als ie eruit ziet. En hij snapt gelukkig wel dat FOK! een eigen mores heeft die niet kus-kroel-koetsjiekoe is.quote:Op maandag 27 april 2009 17:15 schreef Dementor het volgende:
Peter N staat nu Cc te overtuigen van zijn gelijk wat betreft zijn promotie op Fok.
Woehaha.
Bobby is een baas.quote:Op maandag 27 april 2009 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is 'm natuurlijk niet gelukt. Maar ook Peter is na een paar hectische minuten real life best okay. Heel enthousiast en niet zo Guido als ie eruit ziet. En hij snapt gelukkig wel dat FOK! een eigen mores heeft die niet kus-kroel-koetsjiekoe is.
Maar uiteraard háált Peter het niet bij my main manBobby
.
Zo zonde dat ie voor het mannenteam speelt.
En wat heeft Eline mooie schoenen aan.
Kan je Renaat ff succes wensen van Peter6000.quote:
goedemiddag fokquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Renaat staat op 2 in de deelnemers top 3.
Wordt het niet eens tijd voor een tarzan van vlees en heul veul bloed?quote:
geeen idee eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |