Ik verwacht dat de streams pas vanaf 20:00uur live gaan, net zoals afgelopen vrijdagquote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Jeej... ben benieuwd of we zometeen al beelden hebben!
nu loopt de promo nog
Autopilot toch?quote:Op maandag 27 april 2009 16:43 schreef Dementor het volgende:
De streams blijven na 0:00 draaien, de infrarood camera's worden dan ingeschakeld.
quote:Op maandag 27 april 2009 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Autopilot toch?
Thnx iig voor het antwoord!
Daarmee kun je bewoners wegstemmen, de dagactiviteiten bepalen en de boodschappen bepalenquote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef goldengirl64 het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag. Weet iemand waarvoor die 5 credits zijn ??
Jep, maar anders hoef je niets bij te kopenquote:Op maandag 27 april 2009 17:07 schreef goldengirl64 het volgende:
oww oke
dank voor het snelle antwoord. Dus als je een beetje meer wil dan alleen maar streams kijken moet je credits kopen?
blowen met alu folie?quote:Op maandag 27 april 2009 17:09 schreef Pl0x het volgende:
Maanvis, zullen we Morgen samen stemmen op WIET ALU FOLIE EN Aanstekers?
Alemaal meedoen! kunnen ze blowe
Kun je ff stiekum schakelen? Dat wil ik op stream.....quote:Op maandag 27 april 2009 17:15 schreef Dementor het volgende:
Peter N staat nu Cc te overtuigen van zijn gelijk wat betreft zijn promotie op Fok.
Woehaha.
Het verandert allemaal heel snel Peet, geen idee waarom mensen nu al stemmen. Je leert ze toch pas een beetje kennen ín de kelder? Ik stem iig nog niet.quote:Op maandag 27 april 2009 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Renaat staat op 2 in de deelnemers top 3.
De tellers worden bij aanvang ook op nul gezet, dus het heeft niet zoveel zin.quote:Op maandag 27 april 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verandert allemaal heel snel Peet, geen idee waarom mensen nu al stemmen. Je leert ze toch pas een beetje kennen ín de kelder? Ik stem iig nog niet.
Is 'm natuurlijk niet gelukt. Maar ook Peter is na een paar hectische minuten real life best okay. Heel enthousiast en niet zo Guido als ie eruit ziet. En hij snapt gelukkig wel dat FOK! een eigen mores heeft die niet kus-kroel-koetsjiekoe is.quote:Op maandag 27 april 2009 17:15 schreef Dementor het volgende:
Peter N staat nu Cc te overtuigen van zijn gelijk wat betreft zijn promotie op Fok.
Woehaha.
Bobby is een baas.quote:Op maandag 27 april 2009 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is 'm natuurlijk niet gelukt. Maar ook Peter is na een paar hectische minuten real life best okay. Heel enthousiast en niet zo Guido als ie eruit ziet. En hij snapt gelukkig wel dat FOK! een eigen mores heeft die niet kus-kroel-koetsjiekoe is.
Maar uiteraard háált Peter het niet bij my main manBobby
.
Zo zonde dat ie voor het mannenteam speelt.
En wat heeft Eline mooie schoenen aan.
Kan je Renaat ff succes wensen van Peter6000.quote:
goedemiddag fokquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Renaat staat op 2 in de deelnemers top 3.
Wordt het niet eens tijd voor een tarzan van vlees en heul veul bloed?quote:
geeen idee eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |