Inloggen is op www.debunkeronline.tv niet te vergeten.quote:Op zondag 26 april 2009 20:50 schreef Pl0x het volgende:
Betalen via telefoon?
- Log in / meld je aan.
- Klik rechtsboven in op "meer credits kopen"
- De info staat verder op de pagina
10 Credits - 3 Euro
20 credits - 5,40 Euro
30 Credits - 7,65 Euro
50 Credits - 11,25
6 minuten bellen = 25 dagen streamen ( Als je 6 minuten belt,
krijg je een streaming abonnement van 25 dagen. )
Bijv. Je wilt 10 credits A 3 euro.
* Je belt naar 09094445444
* Op de pagina voor credits staat uw persoonlijke code mits ingelogd
* Bel het aantal minuten voor Streaming / credits
Ziet u de credits / dagen niet? Log opnieuw in
(Goede hulp gehad? Donaties zijn welkom op inbel code: 000254)
Alvast bedankt
Waar kun je dat dan zien op die site dat je per telefoon betaald hebt?quote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef seka het volgende:
Ik heb per telefoon betaald.Is ook te zien op de bunkersite. Opnieuw opgestart.ingelogd e.d.
Maar geen beeld op de steam. Wie kan me helpen???
Onderstaande geeft de site aan als ik inlog,maar geen beeld.quote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Waar kun je dat dan zien op die site dat je per telefoon betaald hebt?
Ik zit in precies dezelfde situatie als jij eerder hier beschreef (Gebeld 6 min en nog steeds 5 credits ondanks in en uitloggen) dus ik ben nu wel nieuwsgierigquote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik heb streams dankzij Galliegal z'n hulp!
Ik heb vanochtend gemaild en wacht wel afquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef seka het volgende:
Tip: Problemen met inloggen of geen beeld? Stuur een mailtje via de site van de bunker,dan krijg je snel reactie en ze kunnen mee kijken waarom je geen streams hebt.
Ze hebben me gister prima geholpen!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:50 schreef flyingdutch06 het volgende:
Hoe kan ik credits kopen vanuit het buitenland? Moet ik dan +31 voor de genoemde nummers zetten?
Dit heb ik ook, heb net een mailtje gestuurd via de site.quote:Ik zit in precies dezelfde situatie als jij eerder hier beschreef (Gebeld 6 min en nog steeds 5 credits ondanks in en uitloggen) dus ik ben nu wel nieuwsgierig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |