Dat heb ik al gedaan.quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Fijn dat je in alle details je ontlastingsperikelen komt delen... schrijf de libelle of zo. Kansloos figuur.
Heel irritant als je diarree hebt, maar er nog een deel normale drol voorin de pijpleiding zit. Dat je zo een beetje perst voor die drol en vervolgens de muur achter je van een hele interessante kleur voorziet.quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Fijn dat je in alle details je ontlastingsperikelen komt delen... schrijf de libelle of zo. Kansloos figuur.
Ow das kut.quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Lundegaard het volgende:
Had mijn oma ook ooit. De volgende dag in het ziekenhuis bleek ze ongeneeslijke anuskanker te hebben.
Succes TS
Wie zegt dat ze dood is??quote:Op zondag 26 april 2009 20:42 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ow das kut.
maar gecondoleerd met je OMA.
ow wist je dat nog niet?quote:
Ga maar eens naar de dokter, misschien klopt er iets niet met jouw reukvermogen....quote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
Echt gek jongens en meisjes ik kreeg net het gevoel alsof ik dus keihard moest bouten en wat bleek ik moest dus ook echt een grote boodschap doen.
Dit ging niet zo gepland als het gepland was, want zoals de TT al een beetje verklapt had ik diarree inplaats van een gezonde drol. Dat was nog geeneens het erschste het bleek dus zoals de TT al heeft verklapt dat mijn diarree gewoon niet stonk, dit vind ik erg raar en ben bang dat ik niet helemaal in orde meer ben.
Klacht: Diarree stinkt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op maandag 27 april 2009 10:20 schreef Dragorius het volgende:
Volgens mij moet je met je topic in ONZ zijn, daar kunnen ze nog wel giechelen over "poepies" hihi
quote:Op zondag 26 april 2009 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Klinkt als AIDS
helaas, je hebt niet lang meer ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |