abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68416691
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef Prosac het volgende:
Inderdaad, in de jaren voor van Gaal stond AZ constant onder in het rechterrijtje.

En verder, als AZ jullie niet zo zou boeien, dan wordt er ook niet zo'n negatief vergrootglas op hun kampioenschap gelegd. Niks is goed, de pijn van het wederom missen van het kampioenschap is kinderachtig duidelijk te lezen bij sommige users.
Ehm, ja, maar als je bijvoorbeeld keek naar het kampioensfeest van PSV vorig jaar... daar waren de mensen echt blij, ze juichten en er hing echt een feestsfeer. Hoe dat bij Ajax was weet ik niet meer, is al te lang geleden.

En nogmaals... dit is niet om op AZ te zeuren, maar als Vitesse ooit een keer kampioen wordt, hoop ik toch wel dat er meer sfeer is bij het feest
  maandag 27 april 2009 @ 11:18:11 #102
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68417116
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:13 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Onjuist. Bij het laatste kampioensfeest in Rotterdam stonden er maarliefst 250.000 man op de Coolsingel.
pi_68417535
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:32 schreef Prosac het volgende:

[..]

NIetes, want dan was Groningen kampioen geworden!
nee, in voetbal is het materiaal de dure spelers en over het algemeen winnen de clubs met de beste en dus duurste spelers. zelfde geldt voor formule 1 dus
pi_68417633
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef Misan het volgende:

[..]

nee, in voetbal is het materiaal de dure spelers en over het algemeen winnen de clubs met de beste en dus duurste spelers. zelfde geldt voor formule 1 dus
En Ajax dan ? Al jaren de hoogste begroting met duurste spelers... maar kampioen?

Nee, bij voetbal speelt veel meer mee
  maandag 27 april 2009 @ 12:06:38 #105
168255 J.Herrer
pi_68418448
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:18 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Onjuist. Bij het laatste kampioensfeest in Rotterdam stonden er maarliefst 250.000 man op de Coolsingel.
250.000 profeten
Ze wisten dat dat het laatste kampioensfeest ooit zou worden dus dat werd uitbundig gevierd

Ken je deze al?

3 keer kampioen in 30 jaar.. petje af hoor En dan durven ze zich nog een topclub te noemen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_68418478
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:46 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat ze gewoon in alles op Ajax willen lijken, en nu net doen alsof wij hun grootste rivaal zijn
En dan die klappers Maar ze mogen nog wel ff van het succes genieten. Als van Gaal vertrekt staan ze binnen 2 jaar te klapperen in het stadion van Omniworld of Haarlem ofzo
Bij de huldiging leek het ook wel of ik bij ajax was. Zo stil als het bij jullie in de arena was met nog zoveel op het spel.

Over de huldiging, ik vond het niks. Je kon geen moer van het podium zien, als er al gezongen werd dan werd de volgende speler snel aangekondigd. Alleen dezelfde muziek. Het was meer een feest voor mensen die het wel leuk vonden maar geen directe binding met AZ hebben. Het grootste feest vond dan ook op het Waagplein plaats.
  maandag 27 april 2009 @ 15:12:45 #107
75556 erkel
back from Dagestan
pi_68424520
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ehm, ja, maar als je bijvoorbeeld keek naar het kampioensfeest van PSV vorig jaar... daar waren de mensen echt blij, ze juichten en er hing echt een feestsfeer. Hoe dat bij Ajax was weet ik niet meer, is al te lang geleden.

En nogmaals... dit is niet om op AZ te zeuren, maar als Vitesse ooit een keer kampioen wordt, hoop ik toch wel dat er meer sfeer is bij het feest
Wat interesseert het jou nou hoe een kampioenschap bij een andere club gevierd wordt? Het is jouw club toch niet
Weisst
  maandag 27 april 2009 @ 15:19:06 #108
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68424767
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:12 schreef erkel het volgende:

[..]

Wat interesseert het jou nou hoe een kampioenschap bij een andere club gevierd wordt? Het is jouw club toch niet
Misschien omdat iedereen het opeens AZ moet gunnen, want het is zo'n gezellige club? Dat hele "AZ is vriendelijk en voor het hele gezin, dus verdienen ze het"-argument is zo'n tyfusbullshit. Laat mij dan lekker afgeven op die gemaakte bende zonder enig karakter.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')