Jij bent er ook zo één. Met je Latijn onder je Usernamequote:
zeg jij maar niks met die nietszeggende kutquote onder die zielige internetzznaam van je.quote:Op zondag 26 april 2009 19:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo één. Met je Latijn onder je Username.
Ga dan provoceren ook verdomme.
Ik pretendeer tenminste niets, l33tspe4k.quote:Op zondag 26 april 2009 19:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zeg jij maar niks met die nietszeggende kutquote onder die zielige internetzznaam van je._!
Tegeltjeswijsheden zitten toch meestal op een tegeltje?quote:Op zondag 26 april 2009 19:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Die reclame is gewoon een moderne variant op het tegeltjeswijshedentegeltje
Bestaan die mensen?quote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef Ireyon het volgende:
Rare quote, het zijn toch echt de mensen die nergens in geloven, die voor positieve verandering zorgen..
Jij bent grappigquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 20:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jij bent grappig
Rot dan eens gauw op van het atheïstische internet, dump je atheïstische mobieltje en televisie, ga uit je atheïstische huis en vooruit, verrot maar op de atheïstische straat
Jij denkt serieus dat de dingen die ik noemde in een God geloven of wat.. ? Naja, het zou me niet eens meer verbazen..quote:Op zondag 26 april 2009 20:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]!
What's next? Een boeddhistisch broodrooster?
Ik denk serieus dat de dingen die jij noemde überhaupt niet kunnen geloven. Het zijn immers "dingen".quote:Op maandag 27 april 2009 09:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat de dingen die ik noemde in een God geloven of wat.. ? Naja, het zou me niet eens meer verbazen..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |