Al die hoge voorzetten waren kansloos. Romero heeft er ontzettend veel gepakt. Via de grond waren we veel gevaarlijkerquote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Behalve die achterlijk voorzet met buitekantje links dan
Onderling met bier gooien, geen idee wat de aanleiding was, maar uiteindelijk weinig spannends.quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
1e helft was kak. In de rust even een oppep speech gehad van een of andere dwaas die even dacht zomaar tof te kunnen gaan doen op het podium2e helft was daarna een stuk beter en we kwamen er af en toe hard doorheen.
Wat was er trouwens op noord2? Onderling? Tegen AZ?
Hij was dapper geweest als hij Lens en Pocognoli beide voor de tweede keer geel had gegeven.quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef behangplakker het volgende:
Wat ik wel moet zeggen, ondanks dat de arbiter eerst bar slecht floot, floot hij wel dapper met 2 penals en meer dan een kwartier extra tijd. Een Braamhaar zou nooit 2 penalty's geven
Ja, dat dan wel jaquote:Op zondag 26 april 2009 20:36 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij was dapper geweest als hij Lens en Pocognoli beide voor de tweede keer geel had gegeven.
Op noord zaten paar met elkaar te rommelen.. paar vakken naast mij.. klein akkefietje denk ik.. niet veel bijzondersquote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
1e helft was kak. In de rust even een oppep speech gehad van een of andere dwaas die even dacht zomaar tof te kunnen gaan doen op het podium2e helft was daarna een stuk beter en we kwamen er af en toe hard doorheen.
( En alle boeren zijn homo's, kk az..: niet doen )
Wat was er trouwens op noord2? Onderling? Tegen AZ?
Het zag er vanaf 410 dus leuker uit dan dat het was.quote:Op zondag 26 april 2009 20:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Op noord zaten paar met elkaar te rommelen.. paar vakken naast mij.. klein akkefietje denk ik.. niet veel bijzonders
Miste wel jullie grote kale leider? Tennisles aan het geven of komt ie pas weer als de boxen terug mogen?quote:Op zondag 26 april 2009 20:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het zag er vanaf 410 dus leuker uit dan dat het was.
Als je een beetje serieus met zo'n wedstrijd bezig bent, dan neem je een zeer belangrijke strafschop niet zo, die moet door de touwen heen!quote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef bloodysunday het volgende:
Ik vind het trouwens wel ernstig dat Suarez er al vanuit ging dat zn panenka erin ging
Inderdaad, hij was al onderweg om het te vieren!quote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef bloodysunday het volgende:
Ik vind het trouwens wel ernstig dat Suarez er al vanuit ging dat zn panenka erin ging
Die zit 2 weken in Argentinië. Verder ging het de 2e helft wel lekker opzich. Vooral omdat er iemand op het podium ging staan. Dat dan weer wel ja.quote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Miste wel jullie grote kale leider? Tennisles aan het geven of komt ie pas weer als de boxen terug mogen?
Ze hebben geen zin in de vCLquote:Op zondag 26 april 2009 20:54 schreef Jeroen427 het volgende:
Ik heb het zó gehad met deze ploeg. Sta je tegenover die uitgepeigerde, katerige kaasboeren die de slaap werkelijk nog in de ogen hebben, kom je met zo'n instelling. Wat een kut jaar maar weer.
Noujah, hoe ze vandaag speelden heft het ook geen zin om in de vCL te ballen.. of met de wisselvalligheid van dit seizoen.. want dan lig je er zo weer uit..quote:
Dan zijn ze niet de enige, ik heb er op deze manier ook totáál geen zin meer in. Straks gaan we op onze smoel tegen FK Kaunas of iets dergelijks in een met 14.000 man gevulde Arena. Dikke lul drie bier, bespaar het me.quote:
Zo groot is-ie niet hoor. Hij is met nog wat jongens van 410 bij Boca-River geweest.quote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Miste wel jullie grote kale leider? Tennisles aan het geven of komt ie pas weer als de boxen terug mogen?
Niet verkeerdquote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo groot is-ie niet hoor. Hij is met nog wat jongens van 410 bij Boca-River geweest.
Vink had Schaars er niet met rood af moeten sturen, wel Pocognoli zijn 2e gele moeten geven. 1e helft had Ajax al een Penalty verdiend. 2e helft had ie er ook nog wel wat meer (de sandwich van Sulejmani ) kunnen geven. Zo goed floot ie dus helemaal niet. Suarez zijn 1e penal getuigde niet van veel realiteitszin, maar het blijft een geweldenaar!quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef behangplakker het volgende:
Wat ik wel moet zeggen, ondanks dat de arbiter eerst bar slecht floot, floot hij wel dapper met 2 penals en meer dan een kwartier extra tijd. Een Braamhaar zou nooit 2 penalty's geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |