Geen idee wie jij bent en waar je het over hebt, maar dit heb ik dus absoluut niet meegekregen. En denk je echt dat wij er stewards op af gaan sturen als we dat zien? Dan lossen we dat zelf wel op hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef Doopy-X- het volgende:
Waren trouwens nog wat opstootjes gedurende de wedstrijd? Na de 1e goal hadden die 410-aapjes AZ'ers zien zitten beneden en stuurden daar de stewards op af?![]()
Tijdens de behandeling van Didulica zag ik ook nog wat dingen vliegen op 2e ring noord?
quote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Hing trouwens een sterk spandoek in de ArenA vandaag:
Liever dit jaar pannenkoekenmix
dan weer 28 jaar niks
Wat maakt het uit wie ik ben? Je was blijkbaar niet in het stadion vandaag anders had je wel begrepen wat ik bedoeldequote:Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent en waar je het over hebt, maar dit heb ik dus absoluut niet meegekregen. En denk je echt dat wij er stewards op af gaan sturen als we dat zien? Dan lossen we dat zelf wel op hoor.
Ik denk dat jij gewoon ff je mond moet houden.quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie ik ben? Je was blijkbaar niet in het stadion vandaag anders had je wel begrepen wat ik bedoelde
quote:Op zondag 26 april 2009 19:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie ik ben? Je was blijkbaar niet in het stadion vandaag anders had je wel begrepen wat ik bedoelde
quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon ff je mond moet houden.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon ff je mond moet houden.
Daar heb ik verder niets op aan te merken. Was blij dat ze dat ook doen zonder die irri boxen en megafoonquote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef denthemen het volgende:
Je kunt ze wel 410 aapjes noemen maar vandaag waren ze wel weer degene die voor enige sfeer zorgde
Zegt dan meer over die kneuzen op de eerste ring dat ze het normaal vinden dat er az-supporters staan te juichen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar heb ik verder niets op aan te merken. Was blij dat ze dat ook doen zonder die irri boxen en megafoon
Vond de schuimbekkende reactie toen er beneden wat AZ-supporters juigden gewoon wat raar en ze waren druk aan het gebaren naar wat stewards dat ze die supporters uit het vak moesten halen. Hoofdsteward kon er wel om lachen en vond dat ze ook een beetje rustig aan moesten doen
Die moeten die supporters meteen het stadion uitrossen zeker?quote:Op zondag 26 april 2009 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zegt dan meer over die kneuzen op de eerste ring dat ze het normaal vinden dat er az-supporters staan te juichen.
Hij ging wel hard door op de keep, maar ik denk niet dat het 'vooronderzoek-werk' wordtquote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Viel toch wel mee van Suarez?
Sowieso niet, want hij heeft geel gekregen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij ging wel hard door op de keep, maar ik denk niet dat het 'vooronderzoek-werk' wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |