Standaard verhaalquote:Op zondag 26 april 2009 19:02 schreef Barca het volgende:
blabla bla + bla bla bla = Van basten moet weg
Daarvoor had Suarez ook een penalty moeten krijgen.quote:Op zondag 26 april 2009 19:09 schreef denthemen het volgende:
Die 1e penal was geen schwalbe, hij springt omdat hij ook nog wilt koppen
Ja hoor ... maar de club gaat meer en meer naar de kloten! En voor de wedstrijd van vandaag lukte het MvB niet om de juiste spelers te kiezen, ze te motiveren en de juiste tactiek te bepalen.quote:
Dikke pech. Die goal van Lens ging er ook wel ietwat gelukkig in.quote:Op zondag 26 april 2009 19:03 schreef denthemen het volgende:
Wij hadden gewoon moeten winnen, zuur dit..
Vermeer zag er niet best uit.quote:Op zondag 26 april 2009 19:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dikke pech. Die goal van Lens ging er ook wel ietwat gelukkig in.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sulejmani speelde erg sterk trouwens..
Vond Sulejmani ook een positieve verrassing. Haalde geen rare fratsen uit, speelde makkelijk als het moest. En soms een actie waaruit een voorzet ofzo volgdequote:Op zondag 26 april 2009 19:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik blijf echt met stomheid geslagen. Elk seizoen weer dit soort wedstrijden..
Sulejmani speelde erg sterk trouwens..
Inderdaad, ging toen veel beter en kreeg veel ruimte op links. Goede invalbeurt, paar leuke combinaties met Suarez.quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toen hij speelde was er iig veel meer dreiging.
Ik vond hem ook goed invallen. Hij probeerde wel wat teveel een-tweetjes...quote:Op zondag 26 april 2009 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toen hij speelde was er iig veel meer dreiging.
Denk dat het meer een fout van de verdediging is. Kijk Vermaelen, Oleguer die er op snelheid uit wordt gelopen.quote:
Dat ook idd.quote:
Op Noord was het matten en ook in mijn vak (420) was er bijna een knokpartijquote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef Doopy-X- het volgende:
Waren trouwens nog wat opstootjes gedurende de wedstrijd? Na de 1e goal hadden die 410-aapjes AZ'ers zien zitten beneden en stuurden daar de stewards op af?![]()
Tijdens de behandeling van Didulica zag ik ook nog wat dingen vliegen op 2e ring noord?
414 boven de ingang kreeg een gast in een wit vest nog een volle uithaal in z'n knijter, maar wat er nou precies aan de hand was, geen idee. Liep daar half leeg en er kwam volgens mij een zooi stewards die naast het uitvak stonden op af. Beetje vaag.quote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef Doopy-X- het volgende:
Waren trouwens nog wat opstootjes gedurende de wedstrijd? Na de 1e goal hadden die 410-aapjes AZ'ers zien zitten beneden en stuurden daar de stewards op af?![]()
Tijdens de behandeling van Didulica zag ik ook nog wat dingen vliegen op 2e ring noord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |