Als die van Roda gisteren tereht was , was deze meer dan terecht.quote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik vond die rode kaart niet terecht. Hij trapt dan wel vol op zijn hiel maar het was niet eens met een gestrekt been, daar is Schaars ook geen speler voor. Verder hebben we het gewoon aan onszelf (Lees: Suarez) te danken dat we vandaag niet winnen.
Salaris inhouden van die gastquote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was gewoon een eerbetoon aan Panenka. Dat is niet arrogant.
Tegen jouw andere cluppie scoorde Suárez wel. En dat vond iedereen wel mooiquote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was gewoon een eerbetoon aan Panenka. Dat is niet arrogant.
Precies, die beschikt wel over de juiste killer-mentaliteit, iets waar het bij Ajax grotendeels aan ontbreektquote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef StarGazer het volgende:
Van mij mag Schaars vandaag nog gehaald worden
En snel verkopen!quote:
Houd je bek nou eens man.quote:
En tegen Inter scoorde Suarez ook zo. Als je een pingel "normaal" neemt kan die ook misgaan. Wat een gezeik zegquote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tegen jouw andere cluppie scoorde Suárez wel. En dat vond iedereen wel mooi.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Houd je bek nou eens man.
Enerverende tweede helft, we hadden gewoon moeten winnen, klaar.
Negeer hem dan gewoon. Je kent hem al langer dan vandaag.quote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Goed plan, de beste speler verkopen. Flikker op man, idioot!
quote:Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef Barca het volgende:
Barca in het Ajax-topic. Nou ... interessant!
Hoop het.. is tijd dat hij maar eens naar het buitenland gaat want hij maakt altijd zoveel balverlies op stomme manieren en die kosten ons bijna altijd wel een doelpunt of kans tegen.... snel weg met die jongen hij kan wel voetballen maar zoals je zegt.. hij speelt 1 goede wedstrijd en dan 2-3 slechtequote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat mij ook opvalt is dat Emanuelson dit seizoen hele goede wedstrijden afwisselt met hele matige optredens. En dan loopt meneertje te janken waarom hij vaak als eerst wordt geslachtofferd. Ik zal je wat vertellen, meestal is dat nog gewoon terecht ook.
Vond hem vandaag absoluut ondermaats. Steeds maar weer naar binnen toesnijden maar een echte paseeractie ho maar. Zelfs een overschatte verdediger als Jaliens had het steeds maar door. Zo voorspelbaar.
Zou AS Roma nog interesse hebben? Zou er ook geen traan om laten als hij vertrekt.
Hopelijk alleen een lichte hersenschudding ofsow.quote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef Luco het volgende:
Is er al meer bekend over Joey?
Nee zulke jongens moet je houden en bijscholen. Dat ze dat soort geintjes maar op eenpleintje in zuid oost doen.quote:
Nee absoluut niet. Didulica had de bal niet klem dus Suarez probeerde hem gewoon erin te tikken met z'n voet en raakte met z'n scheenbeen/knie het hoofd van Didulicaquote:Op zondag 26 april 2009 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb het moment waarbij Suarez Didulica raakte nog niet terug kunnen zien maar was het nou bewust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |