DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Bal mocht er gewoon niet inquote:
Heel Ajax kan wel een mental coach gebruiken want qua mentaliteit hebben ze het dit jaar echt laten liggenquote:Op zondag 26 april 2009 18:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Denk wel dat het tijd wordt voor een metal coach voor Sulejmani, die durft echt geen mannetje meer te passeren
Van Bassie mag je niks goeds verwachten.quote:Op zondag 26 april 2009 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
En wederom beginnen de jongens met een verkeerde mentaliteit aan de wedstrijd. Je zou toch verdomme denken dat Marco hun een trap voor hun ass heeft gegeven na de oorwassing van vorige week. Maar nee hoor. Het is dat we vandaag niet tegenover het echte AZ stonden, anders was de wedstrijd na 30 minuten al beslist.
Over Oleguer heb ik de laatste weken dan wel een loftrompet gestoken, vandaag vond ik hem echt dramatisch. Man o man wat is hij toch tergend traag. Had weliswaar een technische hele goede speler voor zich, maar dit is toch een vaak voorkomende probleem bij Oleguer. Samen met Toby hadden zij beide hun handen vol aan Lens. En om nog even bij Lens te blijven. Ik ben echt gecharmeerd van hem, al lange tijd. Ik zie hem dolgraag bij Ajax. Liever dan weer met de zoveelste overpricede speler te komen.
Ik heb het even moment met Schaars nog niet op tv terug kunnen bekijken maar vanuit het stadion leek het mij niet meer dan geel. Maar goed aangezien het toch die rat is zit ik er niet mee.
Toch blijft het gelijkspel aan me wringen. Gezien de kansen vandaag had je natuurlijk als winnaar van het veld gemoeten. Dat je 3 keer het houtwerk raakt is pure pech, dat is onmacht. Maar niet te missen kansen zoals die van Dario moeten erin natuurlijk.
Desniettemin heb ik vandaag toch wel genoten. Niet zozeer van het spel maar de beleving en inzet was toch wel top (in de 2e helft dan).
Surprise, surprise!quote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel Ajax kan wel een mental coach gebruiken want qua mentaliteit hebben ze het dit jaar echt laten liggen
vind je?quote:
Alweer!?!quote:Op zondag 26 april 2009 18:27 schreef Rumille het volgende:
Barca, leg jij nou eens uit wat van Basten allemaal verkeerd doet.
Ik heb ondanks het resultaat genoten van vandaag.
Wat else is new!?!quote:Op zondag 26 april 2009 18:31 schreef Chadi het volgende:
In eerste plaats moeten d ebasale handelingen goed zijn dan pas kan je verder kijken. Ze speelden elkaar bijna nooit goed aan en dan verlies je meteen tijd die je nodig hebt om te verassen. Verder is dit Ajax gewoon erg dom.
Ik vond die rode kaart niet terecht. Hij trapt dan wel vol op zijn hiel maar het was niet eens met een gestrekt been, daar is Schaars ook geen speler voor. Verder hebben we het gewoon aan onszelf (Lees: Suarez) te danken dat we vandaag niet winnen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:15 schreef MaxC het volgende:
Voetbal op zijn mooist
Overigens vond ik Vink niet echt in ons voordeel fluiten:
-Rode kaart Schaars was terecht, Anita trekt zijn poot nog net op maar anders breekt hij echt zijn been
-1e penalty sloeg nergens op
-Moment dat Suarez de rebound in wil schieten is de bal los daarna pakt Didulicia hem, ziet er hard uit maar totaal geen opzet
-2e penalty terecht
-Suljemani moest ook nog 100% penal krijgen
Omdat het gewoon een mini Van Bommel is, constant schoppen uitdelen maar ontvangen hó maar dan ligt meneer te janken op de grond.quote:Op zondag 26 april 2009 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Cyberia, jij vindt Schaars een rat? Waarom?²
Loopt altijd in moord en brand te schreeuwen als op hem een overtreding wordt begaan, maar bij het zelf uitdelen hangt hij de vermoorde onschuld uit.quote:Op zondag 26 april 2009 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Cyberia, jij vindt Schaars een rat? Waarom?²
Je bent in de war met Affelayquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Loopt altijd in moord en brand te schreeuwen als op hem een overtreding wordt begaan, maar bij het zelf uitdelen hangt hij de vermoorde onschuld uit.
Was gewoon een eerbetoon aan Panenka. Dat is niet arrogant.quote:Op zondag 26 april 2009 18:44 schreef RayMania het volgende:
Botsing van Suárez was ongelukkig, kan helaas gebeuren. Wel verschrikkelijk arrogant hoe hij die penalty nam.
Als die van Roda gisteren tereht was , was deze meer dan terecht.quote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik vond die rode kaart niet terecht. Hij trapt dan wel vol op zijn hiel maar het was niet eens met een gestrekt been, daar is Schaars ook geen speler voor. Verder hebben we het gewoon aan onszelf (Lees: Suarez) te danken dat we vandaag niet winnen.
Salaris inhouden van die gastquote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was gewoon een eerbetoon aan Panenka. Dat is niet arrogant.
Tegen jouw andere cluppie scoorde Suárez wel. En dat vond iedereen wel mooiquote:Op zondag 26 april 2009 18:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was gewoon een eerbetoon aan Panenka. Dat is niet arrogant.
Precies, die beschikt wel over de juiste killer-mentaliteit, iets waar het bij Ajax grotendeels aan ontbreektquote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef StarGazer het volgende:
Van mij mag Schaars vandaag nog gehaald worden
En snel verkopen!quote:
Houd je bek nou eens man.quote:
En tegen Inter scoorde Suarez ook zo. Als je een pingel "normaal" neemt kan die ook misgaan. Wat een gezeik zegquote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tegen jouw andere cluppie scoorde Suárez wel. En dat vond iedereen wel mooi.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Houd je bek nou eens man.
Enerverende tweede helft, we hadden gewoon moeten winnen, klaar.
Negeer hem dan gewoon. Je kent hem al langer dan vandaag.quote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Goed plan, de beste speler verkopen. Flikker op man, idioot!
quote:Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef Barca het volgende:
Barca in het Ajax-topic. Nou ... interessant!
Hoop het.. is tijd dat hij maar eens naar het buitenland gaat want hij maakt altijd zoveel balverlies op stomme manieren en die kosten ons bijna altijd wel een doelpunt of kans tegen.... snel weg met die jongen hij kan wel voetballen maar zoals je zegt.. hij speelt 1 goede wedstrijd en dan 2-3 slechtequote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat mij ook opvalt is dat Emanuelson dit seizoen hele goede wedstrijden afwisselt met hele matige optredens. En dan loopt meneertje te janken waarom hij vaak als eerst wordt geslachtofferd. Ik zal je wat vertellen, meestal is dat nog gewoon terecht ook.
Vond hem vandaag absoluut ondermaats. Steeds maar weer naar binnen toesnijden maar een echte paseeractie ho maar. Zelfs een overschatte verdediger als Jaliens had het steeds maar door. Zo voorspelbaar.
Zou AS Roma nog interesse hebben? Zou er ook geen traan om laten als hij vertrekt.
Hopelijk alleen een lichte hersenschudding ofsow.quote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef Luco het volgende:
Is er al meer bekend over Joey?
Nee zulke jongens moet je houden en bijscholen. Dat ze dat soort geintjes maar op eenpleintje in zuid oost doen.quote:
Nee absoluut niet. Didulica had de bal niet klem dus Suarez probeerde hem gewoon erin te tikken met z'n voet en raakte met z'n scheenbeen/knie het hoofd van Didulicaquote:Op zondag 26 april 2009 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb het moment waarbij Suarez Didulica raakte nog niet terug kunnen zien maar was het nou bewust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |