quote:Op zondag 26 april 2009 17:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nee, van een cavia in een kanon word je vrolijk.
Zou je denken, maar valt zwaar tegen inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 17:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nee, van een cavia in een kanon word je vrolijk.
- Het ziet er niet uit.quote:Op zondag 26 april 2009 17:59 schreef Edwinuss het volgende:
Klacht?
Truequote:
Het klopt wel dat je meestal vrouwen ziet, want die worden ouder dan mannen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:08 schreef bas-beest het volgende:
dat is voor mensen (meestal vrouwen) die eigenlijk een rollator nodig hebben, maar dat niet toe willen geven. Dan hebben ze nog steun aan zo'n wandelwagen.
en waar precies vergelijk ik bejaarden met honden?quote:Op zondag 26 april 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het klopt wel dat je meestal vrouwen ziet, want die worden ouder dan mannen.
Maar om nu bejaarden te gaan vergelijken met honden
quote:Op zondag 26 april 2009 18:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat is toch schattig, cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. ^_^
en waar in de OP heb ik het precies over bejaarden?quote:Op zondag 26 april 2009 19:03 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en waar precies vergelijk ik bejaarden met honden?
Dat is de enige manier waarop de mijne de winkel in komt.quote:
Precies zo'n wandelwagen, maar dan met "botjes- print."quote:Op zondag 26 april 2009 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm? Heeft die dat zelf verteld? Zou jij het leuk vinden als ik jou in een zak stop en jou ergens meesleep? Zo kan jij ook gezellig naar andere mensen kijken.quote:Op zondag 26 april 2009 20:15 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Dat is de enige manier waarop de mijne de winkel in komt.Hij vind het trouwens wel leuk zo in de tas dan gaat hij naar elke voorbijganger staren.
nergens...en ik ook niet in mijn eerste post doen hierquote:Op zondag 26 april 2009 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en waar in de OP heb ik het precies over bejaarden?
Ik las weer eens verkeerdquote:Op zondag 26 april 2009 20:47 schreef bas-beest het volgende:
[..]
nergens...en ik ook niet in mijn eerste post doen hier
Die rechter is serieus eng.quote:
Ik hoef ook geen chihuahua's...quote:Op zondag 26 april 2009 21:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik vind ze alle drie eng eigenlijk.
Als ik een hond neem wil ik ook een hond en geen deurmat.quote:Op zondag 26 april 2009 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen chihuahua's...
quote:Op zondag 26 april 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
(Maar ik geef toe, ik voel me dan wel lichtelijk voor schut lopen achter dat wandelwagentje).
Ik wil een duitse herdershondquote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als ik een hond neem wil ik ook een hond en geen deurmat.
quote:
Me 2quote:
Ha ha ha en toen moest je je moeder teleurstellen en zeggen dat het voor de hond was.quote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar het is al een oudje (13...) en als ik hem daarmee toch lekker mee kan nemen naar buiten dan is het een kleine opoffering. En het komt maar twee keer per jaar voor ofzo dat ie in dat wandelwagentje gaat. Zie je dat door de vingers?![]()
(Mijn moeder ging al bijna jubelen toen ze dat wandelwagentje opgevouwen achterin onze auto zag liggenDie had er andere ideeën bij en ging al bijna sokjes breien).
Het was zeker een grote anti-climax toen je vertelde dat het niet was wat ze dachtquote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar het is al een oudje (13...) en als ik hem daarmee toch lekker mee kan nemen naar buiten dan is het een kleine opoffering. En het komt maar twee keer per jaar voor ofzo dat ie in dat wandelwagentje gaat. Zie je dat door de vingers?![]()
(Mijn moeder ging al bijna jubelen toen ze dat wandelwagentje opgevouwen achterin onze auto zag liggenDie had er andere ideeën bij en ging al bijna sokjes breien).
Dat beest kan toch zelf lopen?quote:Op zondag 26 april 2009 21:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Neem je er dan ook een bolderkar bij?
quote:Op zondag 26 april 2009 21:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Neem je er dan ook een bolderkar bij?
Laat hem gewoon thuis dan.quote:Op zondag 26 april 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
Mijn hondje kan prima op zijn eigen vier pootjes uit de voeten.
Maar als we bijvoorbeeld ergens heen gaan waar het superdruk is, op een braderie () ofzo, dan wordt de held op sokken bang door het lage standpunt en al die benen om zich heen. Dan zet ik hem ook in een wandelwagentje
Maar dan niet zo'n hippe als op de foto's maar gewoon zo'n klein opvouwbaar ding op drie wieltjes. En dan vindt ie het wel prima. Mooi zitten, dom kijken.
(Maar ik geef toe, ik voel me dan wel lichtelijk voor schut lopen achter dat wandelwagentje).
omfg sooo kawaii =^_^= =^_^= =^_^= =^_^= 8===D =^_^= =^_^=quote:Op zondag 26 april 2009 18:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat is toch schattig, cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. ^_^
Nou nou. Achterlijk. Toe maar, hou je vooral niet in!quote:Op zondag 26 april 2009 21:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Laat hem gewoon thuis dan.
Mensen die hun hond overal mee naartoe nemen zijn gewoon achterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Kjoee33tt... X""D ^.~quote:Op zondag 26 april 2009 21:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
omfg sooo kawaii =^_^= =^_^= =^_^= =^_^= 8===D =^_^= =^_^=
Zelfs dierenarts bruce fogle een man met 40 jaar ervaring zegt dat ze het leuk vinden ik citeer:quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm? Heeft die dat zelf verteld? Zou jij het leuk vinden als ik jou in een zak stop en jou ergens meesleep? Zo kan jij ook gezellig naar andere mensen kijken.
Ik zie alleen een quote van iemand zonder enkel bewijs/bron hoe hij uberhaupt aan die conclusie komt.quote:Op zondag 26 april 2009 21:41 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Zelfs dierenarts bruce fogle een man met 40 jaar ervaring zegt dat ze het leuk vinden ik citeer:
'Chihuahua's kijken graag om zich heen en vinden het prima om in schoudertassen rondgezeuld te worden door hun menselijke slaaf'
Eens, maar die beesten zijn zo doorgefokt dat ze na 100 meter lopen hun poten al breken. Dus ze moeten wat he.quote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zie alleen een quote van iemand zonder enkel bewijs/bron hoe hij uberhaupt aan die conclusie komt.
Ik vind het zelf niet kunnen, maar het ligt puur aan jezelf natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |