quote:Op zondag 26 april 2009 17:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nee, van een cavia in een kanon word je vrolijk.
Zou je denken, maar valt zwaar tegen inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 17:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nee, van een cavia in een kanon word je vrolijk.
- Het ziet er niet uit.quote:Op zondag 26 april 2009 17:59 schreef Edwinuss het volgende:
Klacht?
Truequote:
Het klopt wel dat je meestal vrouwen ziet, want die worden ouder dan mannen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:08 schreef bas-beest het volgende:
dat is voor mensen (meestal vrouwen) die eigenlijk een rollator nodig hebben, maar dat niet toe willen geven. Dan hebben ze nog steun aan zo'n wandelwagen.
en waar precies vergelijk ik bejaarden met honden?quote:Op zondag 26 april 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het klopt wel dat je meestal vrouwen ziet, want die worden ouder dan mannen.
Maar om nu bejaarden te gaan vergelijken met honden
quote:Op zondag 26 april 2009 18:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat is toch schattig, cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. ^_^
en waar in de OP heb ik het precies over bejaarden?quote:Op zondag 26 april 2009 19:03 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en waar precies vergelijk ik bejaarden met honden?
Dat is de enige manier waarop de mijne de winkel in komt.quote:
Precies zo'n wandelwagen, maar dan met "botjes- print."quote:Op zondag 26 april 2009 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm? Heeft die dat zelf verteld? Zou jij het leuk vinden als ik jou in een zak stop en jou ergens meesleep? Zo kan jij ook gezellig naar andere mensen kijken.quote:Op zondag 26 april 2009 20:15 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Dat is de enige manier waarop de mijne de winkel in komt.Hij vind het trouwens wel leuk zo in de tas dan gaat hij naar elke voorbijganger staren.
nergens...en ik ook niet in mijn eerste post doen hierquote:Op zondag 26 april 2009 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en waar in de OP heb ik het precies over bejaarden?
Ik las weer eens verkeerdquote:Op zondag 26 april 2009 20:47 schreef bas-beest het volgende:
[..]
nergens...en ik ook niet in mijn eerste post doen hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |