Ik zal ze morgen eens een mail sturen. En anders betaal ik wel, want ik wil natuurlijk never nooit een wedstrijd missen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:00 schreef denthemen het volgende:
Vriend van mij heeft gratis een code gekregen van EL toen hij aangaf graag NAC te willen zien
quote:Mail naar klantenservice@eredivisielive.nl
Geachte heer/mevrouw,
Tot mijn grote verbazing zag ik zojuist dat mijn favoriete club, Heracles Almelo, niet wordt uitgezonden vanmiddag. Het hele seizoen pronken jullie met het feit dat jullie alle wedstrijden live hebben, maar als het echt spannend wordt vallen jullie weer terug op het oude vertrouwde 'top3 en verder nie' . Erg jammer.
Dat jullie maar 4 kanalen hebben voor 9 wedstrijden kan ik me nog voorstellen, maar:
A) Waarom hebben jullie niet gekozen voor een schakelkanaal?
B) Waarom moeten abonnees van het eerste uur betalen (!!) voor een kijkcode op jullie website.
Vooral dat laatste valt me erg slecht. Dit hadden jullie beter kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
Een teleurgestelde klant.
quote:
Daar moet ADO van kunnen profiteren.quote:Heerenveen mist negen spelers
Heerenveen - Trainer Trond Sollied van SC Heerenveen moet voor het duel vanmiddag tegen ADO Den Haag flink puzzelen. De oefenmeester kan op negen spelers geen beroep doen.
SC Heerenveen: geblesseerd: Beerens, Breuer, Grindheim, Hanssen, Vayrynen, Vonk. Twijfelachtig: Elm. Geschorst: Sibon, Svec.
ADO Den Haag: geblesseerd: Ammi, Zwinkels.
Telegraaf
Volendam moet blijvenquote:Op zondag 3 mei 2009 10:28 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, ik hoop eigenlijk dat ADO en Heracles er beiden inblijven.
Van mij mag Volendam eruit.
Dat.quote:
Volendam is nou ook niet echt een toegevoegde waarde...quote:
Waarom niet? Het is toch een leuk voetballend ploeg. Nooit gezeik mee of iets. Ik heb genoten van Volendam dit jaar. Die trainer van Roda staat na elke wedstrijd te ouwehoeren dat de scheids niet goed was of iets dergelijks.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volendam is nou ook niet echt een toegevoegde waarde...
Mocht ook wel...quote:
Ze scoren of krijgen de tegengoal idd vaak in de laatste minuutquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:32 schreef Elvislives het volgende:
Bij de Mexicaanse ESPN zijn ze de weg ook een beetje kwijt. Ze zenden morgen het volgende uit:
PSV vs. NEC Nijmegen vanuit het stadium McDos Goggert in Nijmegen, Duitsland
Hoe krijgen ze het voor elkaar, 3 van zulke domme fouten...
Trouwens had jij dat gedaan met hetzelfde email adress als waar je bij EredivisieLive bekend mee staat?quote:
Ik weet zo niet waar ik mee bekend sta bij hun, heb het via Ziggo, vandaar.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:04 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Trouwens had jij dat gedaan met hetzelfde email adress als waar je bij EredivisieLive bekend mee staat?
quote:Beste Damzkieee,
Helaas is het zo dat wij niet in staat zijn om alle 9 wedstrijden tegelijk uit te zenden, simpelweg omdat wij maar 4 kanalen tot onze beschikking hebben. Wij kunnen dus helaas ook niet de belofte waarmaken om alle wedstrijden te kunnen bekijken via de televisie.
Wel kunt u via de livestreams op http://www.eredivisielive.nl/live.htm de wedstrijd via uw PC bekijken. Hiervoor bieden wij u een kijkcode aan, zodat u, als abonnee van Eredivisie Live, gratis kan kijken naar uw favoriete club: ABCDEFGH
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Eredivisie Live
Ik ga je code gebruiken voordat jij hem kan gebruikenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik weet zo niet waar ik mee bekend sta bij hun, heb het via Ziggo, vandaar.
De mail:
[..]
teken ik voorquote:Op zondag 3 mei 2009 12:24 schreef RayMania het volgende:
PSV - NEC: 1
FC Twente - AZ: 3
Roda JC - Willem II: 1
SC Heerenveen - ADO Den Haag: 1
FC Utrecht - Feyenoord: 2
NAC Breda - de Graafschap: 1
Vitesse - Heracles Almelo: 1
Sparta Rotterdam - Ajax: 2
FC Volendam - FC Groningen: 2
Doe je voordeel ermee.
[/quote]quote:Op zondag 3 mei 2009 12:25 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ik ga je code gebruiken voordat jij hem kan gebruiken
Ik had gebeld en heb toen mijn kijkcode gekregen omdat ik dacht dat ze niet zo snel waren met het beantwoorden van mijn mail.
Ik denk dat elke lamp er blij mee is als Roda er uit is.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Werken die codes alleen voor de wedstrijden die niet worden uitgezonden, of zou je ook bijvoorbeeld Ajax kunnen kijken?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon bellen en flink mopperen, dan krijg je direct een code.
Ze vragen verder nergens om, dus als je geen abbo hebt krijg je er ook wel één.
0909-0101
Ja, maar dat heb ik dus niet (Ziggo is vrij kut hier, dus geen DTV). Ik heb overigens wel gebeld maar bij mij werd er meteen om een contractnummer gevraagd.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef RayMania het volgende:
Ajax wordt toch wel op Eredivisie Live uitgezonden?
Ja. Net als FC Twente, Nec, Sparta en FC Utrecht.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef RayMania het volgende:
Ajax wordt toch wel op Eredivisie Live uitgezonden?
Misschien niet. Maar dat is Roda al jarenlang niet meer. Plus dat Volendam wel iets sympathieks heeft.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hebben ze het door gekregen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:56 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel gebeld maar bij mij werd er meteen om een contractnummer gevraagd.
Ik heb maar opgehangen.
Ik snap sowieso niet waarom ze mensen een kijkcode geven, zonder dat ze weten of deze wel een abonnement heeft.quote:
En ze hebben Platje.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien niet. Maar dat is Roda al jarenlang niet meer. Plus dat Volendam wel iets sympathieks heeft.
Dat heb ik inderdaad net gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:03 schreef Kopbal het volgende:
Je kan toch ook gewoon een wedstrijd kopen, als je het dan toch zo graag wilt zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |