quote:Op zondag 26 april 2009 16:57 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
---|__
-------|__
-----------|__ >--|-O
this is titus. help titus take over FOK!
Overledenquote:Op zondag 26 april 2009 16:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Keeper AZ overleden?
hoezo heeft niks?
reteketet azquote:Op woensdag 29 april 2009 12:31 schreef bchicano het volgende:
Uruguayaanse hoerenzoon is het.. Meest irritante speler van de NL competitie..
forza AZ
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
reteketet azklap*klap*klap*klap
3 jaar geleden zat je nog in de arena man
Ik zat op me 14de al gezellig in de Hout en heb daar de mooiste tijd meegemaakt in de Toto Divisie. In het nieuwe stadion ben ik nooit geweest en zolang die klappers er zijn zul je me er ook niet vinden.quote:
Zul je zien dat er weer van die stumperds zijn die beweren dat Suarez de intentie heeft om Sankoh voor z'n hoofd te trappen terwijl hij 5 meter verder staatquote:
Toch nog een goede jongen dus. Ik zo me kapot ergeren aan dat publiek. Bij az - ajax werd ik al gek toen ik die klappers al tevoorschijn zag komenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:42 schreef bchicano het volgende:
[..]
Ik zat op me 14de al gezellig in de Hout en heb daar de mooiste tijd meegemaakt in de Toto Divisie. In het nieuwe stadion ben ik nooit geweest en zolang die klappers er zijn zul je me er ook niet vinden.
Niet te snel dingen aannemen, jongens..
Altijd weer Ajacieden die het gedrag van Suarez goed proberen te praten. Blondie staat er hier verdomme bovenop en nog komt Suarez weg met deze trap. Man, als Sankoh 4 meter dichterbij staat, kan hij er wel een hoofdwond van oplopen en moet hij in de toekomst met een Cech-petje spelen.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zul je zien dat er weer van die stumperds zijn die beweren dat Suarez de intentie heeft om Sankoh voor z'n hoofd te trappen terwijl hij 5 meter verder staat![]()
Net als Davids.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:36 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Speelt ie nou zonder scheenbeschermers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |