Je hebt compleet gelijk. We zijn allemaal voetbalfans en dit is geweldig vermaak.quote:Op zondag 26 april 2009 16:41 schreef twi het volgende:
Och kom op zeg, dit zijn toch de wedstrijden van het seizoen? Werkeliljk alles gebeurt erin, geweldig. Het resultaat is niet 100%, maar voor de rest heb ik vanmiddag me geergerd, gespannen, bekocht gevoeld, bevoordeeld, gejuicht en verbaast.
Uitstekend, het vermaak van deze wedstrijd. En nog steeds hebben we de 2e plek in eigen hand.
Veel beter kun je het niet krijgen idd.quote:Op zondag 26 april 2009 16:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
2 penalties. rode kaaart tegenstander, 15+ blessure tijd..... wat wil je nog meer? Ajax laat het voor de zoveelste keer liggen. al hadden veel mensen hier al rekening meegehouden, waaronder ik, waardoor de klap minder hard aankomt.
Geweldig mijn aars. DIe bal moet er godverdomme vanaf de stip gewoon in bij die stand. Niks geweldigs aan dit resultaatquote:Op zondag 26 april 2009 16:41 schreef twi het volgende:
Och kom op zeg, dit zijn toch de wedstrijden van het seizoen? Werkeliljk alles gebeurt erin, geweldig. Het resultaat is niet 100%, maar voor de rest heb ik vanmiddag me geergerd, gespannen, bekocht gevoeld, bevoordeeld, gejuicht en verbaast.
Uitstekend, het vermaak van deze wedstrijd. En nog steeds hebben we de 2e plek in eigen hand.
Alsof wij ook maar 1 kans hebben in de CLquote:
Wel een prachtige, bizarre wedstrijd jaquote:Op zondag 26 april 2009 16:41 schreef twi het volgende:
Sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op zondag 26 april 2009 16:41 schreef twi het volgende:
Ik heb het ook niet over het resultaat. Gewoon even lezen, het van afstand bekijken en dan was vanmiddag gewoon een fantastische middag.quote:Op zondag 26 april 2009 16:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Geweldig mijn aars. DIe bal moet er godverdomme vanaf de stip gewoon in bij die stand. Niks geweldigs aan dit resultaat
Is Didulica vast niet met je eensquote:Op zondag 26 april 2009 16:43 schreef Wooldoor het volgende:
Kwa amusement was het denk ik de wedstrijd van het seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |