whehehequote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Agorias het volgende:
Ik heb maar even een mailtje gestuurd:
Geachte Wilma Karels,
Ik probeerde vandaag uw site te bekijken, maar het bleek dat u uw site op zondag sluit. Vervolgens heb ik wat op de religie-afdeling van de site rondgekeken (potentiële geloofsfanatici recruteren mag blijkbaar wel op zondag) en heb de wonderbaarlijke natuurfoto's bekeken. Vervolgens heb ik nog even de foto van uw gezin bekeken en ik zag een duidelijk verschil tussen de foto's. Blijkbaar maakt zelfs God weleens een foutje.
Groetjes, Jasper.
sterker nog... nee laat maarquote:Op zondag 26 april 2009 16:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je vind je zelf wel een hele bink he?
quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Agorias het volgende:
Geachte Wilma Karels,
Ik probeerde vandaag uw site te bekijken, maar het bleek dat u uw site op zondag sluit. Vervolgens heb ik wat op de religie-afdeling van de site rondgekeken (potentiële geloofsfanatici recruteren mag blijkbaar wel op zondag) en heb de wonderbaarlijke natuurfoto's bekeken. Vervolgens heb ik nog even de foto van uw gezin bekeken en ik zag een duidelijk verschil tussen de foto's. Blijkbaar maakt zelfs God weleens een foutje.
Groetjes, Jasper.
Nee.quote:Op zondag 26 april 2009 15:33 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
samenvatting: geloof in het algemeen is debiel
Verstandig van jequote:
Ja. Waanbeelden zijn nooit goed, de enige reden dat geloof bestaat is omdat er 2000 jaar geleden in Jeruzalem nog geen geestelijke gezondheidszorg was.quote:
Nietes.quote:
Ja, want alle religie is immers 2000 jaar geleden in Jeruzalem ontstaan.quote:Op zondag 26 april 2009 17:35 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja. Waanbeelden zijn nooit goed, de enige reden dat geloof bestaat is omdat er 2000 jaar geleden in Jeruzalem nog geen geestelijke gezondheidszorg was.
quote:Op zondag 26 april 2009 17:35 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja. Waanbeelden zijn nooit goed, de enige reden dat geloof bestaat is omdat er 2000 jaar geleden in Jeruzalem nog geen geestelijke gezondheidszorg was.
Zozo. Mooit staaltje geen respect op kunnen brengen voor iemands geloofs overtuiging.quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Agorias het volgende:
Geachte Wilma Karels,
Groetjes, Jasper.
Hmmm, je pleit voor eigen beslissen van mensen maar je vind het onbegrijpelijk dat die mensen dat doen.quote:Op zondag 26 april 2009 17:44 schreef Xandrar het volgende:
Als christen zeg ik: goede klacht.
Zelf vind ik het ook totaal onbegrijpelijk waarom mensen dit doen. Niet in de laatste plaats wel omdat je totaal onnodig anderen frustreert over het christendom, terwijl je er zelf niets mee opschiet. Laat andere mensen zelf beslissen hoe ze hun leven invullen, zeker voor het religieuze (of atheistische natuurlijk) aspect.
Hoe richt je je op iets omnipresents? Of zijn ze de hele dag in de zon aan het staren?quote:Hij heeft ons de zondag gegeven om te genieten van onze rust en om ons hélemaal op Hem te richten.
Pas dat eens toe op jezelf, hypocriet.quote:Op zondag 26 april 2009 17:44 schreef Xandrar het volgende:
Laat andere mensen zelf beslissen hoe ze hun leven invullen, zeker voor het religieuze (of atheistische natuurlijk) aspect.
Ik zie het probleem niet. Als ik bepleit dat mensen hun eigen beslissingen mogen maken, wil dat niet zeggen dat ik daarom ook geen mening over hun beslissingen kan hebben, zeker als die beslissingen effect op mij hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 17:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hmmm, je pleit voor eigen beslissen van mensen maar je vind het onbegrijpelijk dat die mensen dat doen.
Laat hun dan ook hun site sluiten op zondag als zij dat willen.
Natuurlijk mag je een mening hebben maar die mensen zijn van mening dat hun site op zondag niet toegankelijk is. Wat voor effect heeft dat op jou dan?quote:Op zondag 26 april 2009 17:55 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Als ik bepleit dat mensen hun eigen beslissingen mogen maken, wil dat niet zeggen dat ik daarom ook geen mening over hun beslissingen kan hebben, zeker als die beslissingen effect op mij hebben.
Je snapt het moraal van het verhaal niet he?quote:Op zondag 26 april 2009 18:03 schreef bas-beest het volgende:
er schiet me nog ineens iets te binnen over dit onderwerp...
Al die mensen die op zondag hun site niet toegankelijk maken, hoe verklaren die dan dat de server waar het op staat wel moet werken om de boodschap dat de site niet beschikbaar is op zondag, weer te geven?
In het geval van websites op zondag sluiten, merk ik dat het vaak vrij grote weerstand geeft tegen het christendom in het algemeen. Check een aantal reacties bijvoorbeeld in dit topic, maar ik heb dit al een aantal keren vaker meegemaakt, op andere fora, of dat anderen mij IRL er is op aanspraken.quote:Op zondag 26 april 2009 18:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je een mening hebben maar die mensen zijn van mening dat hun site op zondag niet toegankelijk is. Wat voor effect heeft dat op jou dan?
Komop zeg. Je hebt toch je eigen standpunt?quote:Op zondag 26 april 2009 18:12 schreef Xandrar het volgende:
[..]
In het geval van websites op zondag sluiten, merk ik dat het vaak vrij grote weerstand geeft tegen het christendom in het algemeen. Check een aantal reacties bijvoorbeeld in dit topic, maar ik heb dit al een aantal keren vaker meegemaakt, op andere fora, of dat anderen mij IRL er is op aanspraken.
Het wordt namelijk vrij snel gekoppeld aan algemeen christendom op een negatieve manier. En zelf als christen zijnde dat gewoon niet heel tof.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:05 schreef Agorias het volgende:
Geachte Wilma Karels,
Groetjes, Jasper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |