Goh daar heb ik helemaal niet aan gedacht!quote:Op maandag 27 april 2009 16:45 schreef _Jeffrey_ het volgende:
Let wel op het gewicht van zo'n bad (vol), en het maximale gewicht wat de vloer kan dragen.. zeker als het een houten vloer is moet je goed uitkijken, voor je het weet lig je samen met je bad op de bagane grond.
beton hoor ik net...quote:Op maandag 27 april 2009 17:00 schreef lezzer het volgende:
Vraag 1 is dan natuurlijk of het een houten of een betonnen vloer betreft.
Zo zijn ze hier ook wel ja... Maar je mag hier als nieuwe huurder beslissen of zoiets mag blijven en ik verwacht dat niemand nee zegt tegen een bad.. En anders neem ik m lekker meequote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef matthijst het volgende:
NB: laat zwart op wit zetten dat de verhuurder je bad accepteert en je het mag laten zitten als je weggaat... Wij hadden een bad in ons appartement geplaats. Schooiers zeiden vantevoren dat ze het prima vonden en dat het kon blijven zitten.
Toen we weggingen liepen ze opeens te bitchen en ben ik een halve dag aan het kloten geweest om die zooi weer af te breken (gasbetonblokken als versteviging eronder gezet, vastgemetseld ad vloer, vastgekit ad wand etc....
Probleem is dat er soms geen nieuwe huurder is. En dan nemen ze het zekere voor het onzekere en moet het eruitquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:13 schreef samsuus het volgende:
[..]
Zo zijn ze hier ook wel ja... Maar je mag hier als nieuwe huurder beslissen of zoiets mag blijven en ik verwacht dat niemand nee zegt tegen een bad.. En anders neem ik m lekker mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |