Ik heb 3 iPod Touch die ik hier te koop aanbied. Even alle drie op een rijtje + omschrijving. Let wel op het zijn allemaal eerste generaties zonder de speaker. Maar eerlijk gezegd vind ik de speaker niet echt praktisch aangezien ik mn muziek niet hoef te delen met anderen en liever een oordopje gebruikt. Maar dat is mijn mening.
1x iPod Touch 32GB, 100% nieuw SEALED + garantie via Apple Care. Prijs: ¤230
1x iPod Touch 16GB, 100% nieuw SEALED + garantie via Apple Care. Prijs: ¤180
1x iPod Touch 8GB, 2e hands maar nog erg netjes. Versie 2.2 + heeeel veel betaalde apps zoals iDracula, Bejeweled 2, Trein, Cydia, Metal Gear Solid, Wolfenstein 3D, Air Mouse, Orb Live, Brain Challenge, Super Nintendo/Gameboy emulator en nog veel meer.
Edit; wordt met de standaard software geleverd Prijs: ¤125
Nu denken de mods en de wannabe mods gelijk HANDEL HANDEL SLOTJE SLOTJE...nee dus.
De twee nieuw en gesealde iPods heb ik als bonus van mn werk gekregen en heb het eigenlijk niet nodig. Verder zat een collega ook niet echt op een iPod te wachten dus verkoop ik ook die voor hem. De 2e handse is gewoon van mij maar wil hem verkopen om te sparen voor een laptop.
Garantie van een jaar gaat gewoon in op het moment dat je de iPod registreert bij Apple.com.
Wel allemaal snel beslissen jongens want ik ga binnekort op vakantie!
Verzendkosten voor de koper of ophalen in Rotterdam.
[ Bericht 9% gewijzigd door rene90 op 27-04-2009 09:40:07 ]