Tof dan ga ik binnenkort een keer luisteren.quote:
Klinkt erg lekker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef Tokus het volgende:
tipje voor wat over een kleine twee weken gaat uitkomen:
The Lucifer Principle - Welcome to Bloodshed
Dat klinkt wel erg lekker!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef Tokus het volgende:
tipje voor wat over een kleine twee weken gaat uitkomen:
The Lucifer Principle - Welcome to Bloodshed
Killing disease is my business and business is good!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:54 schreef ThE_ED het volgende:
[ afbeelding ]
Megadeth brengt album "Not spreeading the disease" uit.
Dit is best wel een heel grappig filmpje btw.. niemand reageertquote:Op maandag 4 mei 2009 10:47 schreef Luiaerdt het volgende:
http://loadingreadyrun.com/videos/view/294/Man-Cooking-3
Steak!
Ow nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:13 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zit op mijn werk, dus ik kan geen filmpjes kijken. Ja kan wel, maar lijkt mij niet zo'n goed idee
.
Idem dito hierquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:13 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zit op mijn werk, dus ik kan geen filmpjes kijken. Ja kan wel, maar lijkt mij niet zo'n goed idee
.
3 Kaartjes liggen al klaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg lekker!
9 Mei in de Rock Temple in Kerkrade maar eens gaan bekijken!
Dan zou jij onze stagair moeten zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ben jij die kerel tegenover mij toevallig?.
En jij onze bankzittende junior systeembeheerderquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dan zou jij onze stagair moeten zijn
waaromniet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:13 schreef Witchfynder het volgende:
.
Ik heb geen computer op mijn werk althans niet met internet.quote:
Dat klinkt een beetje als het hoofd koffiezetapparaat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En jij onze bankzittende junior systeembeheerder.
Het verschil tussen Junior systeembeheerders en senior systeembeheerders, is dat wanneer ze iets kapot maken zijn senior systeembeheerders verantwoordelijk en junior systeembeheerders nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als het hoofd koffiezetapparaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |