Natuurlijk kennen jullie de webiste van Jetix(en vroeger Foxkids)
Je kunt wanneer je je registreerd BLOX verdienen wanneer jij je inlogt. Met deze BLOX kon je vroeger grote kortingen krijgen op speelgoed bij de Toys R Us. Tegenwoordig kun je een paar speeltjes volledig gratis krijgen.
2x heb ik mijn BLOX ingeruild(maar een stuk of 500 BLOX) een keer voor een Totally Spies DVD(gratis) en een keer voor een Transformers DVD(bijbetaling 1euro) Verder ben ik al sinds 1999 lid van de site en heb ik dus al heel veel BLOX!
Nu ze dus een paar speeltjes gratis weggeven voor BLOX(het zijn al maanden dezelfde, met de Toys R us kortingen waren om de maand nieuwe) is het benodigde aantal BLOX flink gestegen. Ikzelf heb 15.000 BLOX over de afgelopen 10 jaar vergaard, echter kun je pas een cadeautje uitzoeken vanaf 80.000(!) BLOX!
Dit is dus pure oplichting!
Je krijgt BLOX zodat je de site blijft bezoeken en je krijgt BLOX wanneer je voor JETIX enquetes invult, maar met die BLOX kun je vervolgens geen ruk!
Kortom, je helpt JETIX en ze laten je denken dat je er speelgoed voor terug krijgt maar met die BLOX kun je geen ruk want je hebt er fokking 80.000 nodig en dat is nog eens voor het goedkoopste wat ze hebben!
Hieronder een paint ter verduidelijking.
![]()
Klacht: 10 jaar sparen voor niets, JETIX licht kinderen op!