Volga en Kamaz zijn goed, en ik zocht er nog maar een. Met 'uit Moskou' bedoelde ik overigens 'Moskvitch'.quote:
ook clueless ..maar muziek is ook niet mijn kennisgebiedquote:Op zondag 26 april 2009 14:08 schreef Carolyne1575 het volgende:
WTF is Muse?
Oh okquote:
Hoe ver kan de kast zijn?quote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef De_Hertog het volgende:
Origin of Symmetry
En verder kom ik momenteel niet.. Stom, ik heb er volgens mij twee in de kast staan
je mag niet opzoeken hé..quote:
Precies, zit me in te houden in te hopen dat het zo binnenkomt..quote:
Als je per ongeluk over je schouder kijkt is het geen opzoekenquote:
Hmm. En ik had net voor ik deze post zag bedacht dat eentje Revelations was. Ik ken m'n eigen muziek niet meerquote:Op zondag 26 april 2009 14:13 schreef Susi het volgende:
Dat is er één inderdaad
Andere titels beginnen met
S
Origin of Symmetry
H
A
B H & R
H
Live telt ook dus mee
Dat is een deel van de béháquote:Op zondag 26 april 2009 14:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hmm. En ik had net voor ik deze post zag bedacht dat eentje Revelations was. Ik ken m'n eigen muziek niet meer
quote:Op zondag 26 april 2009 14:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah verrek, Black Holes and Revelations?
Dankquote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik de andere twee ook blijd houd als ik dit gewoon goedkeur ?
Tussenstand Deel 1524
Terpentin07 1
BasOne 3
Susi 2
De_Hertog 3
Verder nog Hullabaloo, Showbiz, Absolution en HAARP
Maar dan met -ie.quote:Op zondag 26 april 2009 14:24 schreef Carolyne1575 het volgende:
Hugh Laury
Hou je vast... High Frequency Active Auroral Research Programquote:Op zondag 26 april 2009 14:23 schreef De_Hertog het volgende:
DankShowbiz kende ik achteraf ook, andere 3 niet. Is HAARP ook een afkorting ergens van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |