MOTS en AO?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Clesar03 het volgende:
Gaat net niet lukken om te promoveren dit jaar
sta nu 2e op 1 punt van de nummer 3, maar ik moet nog tegen de nummer 1, die nog geen punten heeft verloren dit seizoen
VIII of VI+? Dan moet je kampioen worden ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Clesar03 het volgende:
Gaat net niet lukken om te promoveren dit jaar
sta nu 2e op 1 punt van de nummer 3, maar ik moet nog tegen de nummer 1, die nog geen punten heeft verloren dit seizoen
Held!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Prosac het volgende:
Het gaat mij lukken om met 0 punten te degraderen naar de 8e divisie.
Eens kijken wat we vanaf daar gaan doen.
Ik denk dat hij bedoelt dat hij zijn tweede plek kwijt gaat raken voor puntverlies tegen de nummer 1.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
VIII of VI+? Dan moet je kampioen worden ja.
ja inderdaad. Het is trouwens divisie IXquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat hij zijn tweede plek kwijt gaat raken voor puntverlies tegen de nummer 1.
Zit ook nog in de IX, vorig seizoen (mijn eerste seizoen) ook niet gepromoveerd. Dit seizoen als een van de sterksten in de divisie, dus doe er je voordeel meequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:06 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
ja inderdaad. Het is trouwens divisie IX
nou ja, het is mn eerste seizoen dus zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet
Dus het is beter om je zelfvertrouwen zo laag mogelijk te houden nu...quote:28-04-2009 Wijzigingen in zelfvertrouwen
Vanaf volgend seizoen zal het effect van het zelfvertrouwen wijzigen. De grootste verandering is dat het hele effect zichtbaar wordt in je aanvalsratings (nu is dat slechts deels het geval). Dit maakt het makkelijker om te bepalen hoe het zelfvertrouwen van je team hun prestatie beïnvloedt.
Daarnaast vermindert ook het totale effect van het zelfvertrouwen. Op dit moment is het eigenlijk te groot. Voor de meeste niveaus van zelfvertrouwen is het verschil niet zo heel groot. Wel is het zo dat zelfs nu de zichtbare aanvalsratings gemiddeld beter zullen zijn, het wel relatief lastiger wordt om te scoren als je zelfvertrouwen hoog is (en makkelijker als je zelfvertrouwen laag is). Concluderend zal het dus voor je verdediging iets eenvoudiger worden om een aanval af te weren (vooral als je verdediging beter is dan de aanval van je tegenstander).
PS. Om je alvast te laten wennen aan deze verandering, wordt hij per direct doorgevoerd in (nu alleen nog) de vriendschappelijke wedstrijden.
nee, relatief moeilijker scoren met hetzelfde niveau van zelfvertrouwen, vergeleken met nu dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus het is beter om je zelfvertrouwen zo laag mogelijk te houden nu...
Betere ratings maar lastiger scoren. En slechtere ratings en makkelijker scoren. Klinkt een beetje tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee, relatief moeilijker scoren met hetzelfde niveau van zelfvertrouwen, vergeleken met nu dus.
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Apfel. het volgende:
Kun je ook een aankoop naar je jeugdteam zetten?
Even kijken naar de transfervergelijking is meestal voldoende.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef Apfel. het volgende:
Hoe bepalen jullie het bedrag waarmee je een speler verkoopt?
Je kon simpelweg een WO veroorzaken dan verlies je met 5-0 Al heb je dan geen training.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef Prosac het volgende:
Vorig jaar lukte het mij niet hoor. Dankzij 2 botjes waar ik maar niet van kon verliezen. Vriend van me lukte het dit seizoen wel om 2x van een bot te verliezen, volgens hem tactisch moeilijker om voor elkaar te krijgen dan winnen van een veel sterkere tegenstander.
idd 0 of 1 eu de rest doet de bid war welquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Even kijken naar de transfervergelijking is meestal voldoende.
Ik zet ze meestal voor 0 op de TL
Het ligt er maar net aan. Maar ik ga meestal wel onder het gemiddelde bedrag van de TV liggen. Tot op dit moment heeft het altijd een leuke bidwar opgeleverd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef Apfel. het volgende:
Hoe bepalen jullie het bedrag waarmee je een speler verkoopt?
Beetje jammer van de leeftijd, maar hij kan nog flink wat betekenen voor me. Zeker omdat zijn loon niet al te hoog is. Ik kan hem ook als aanvallende def opstellen en hij zal mijn centrumaanval nog meer kunnen boosten (ik verwacht zondag dan ook mythisch of zelfs een magische tactiekvaardigheidquote:21. Jørgen Hentze
31 years and 100 days,
In passable form, passable stamina.
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has formidable experience and inadequate leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 28-04-2009)
Total Skill Index (TSI): 103 800
Wage: 35 604 ¤/week including 20% Bonus
Warnings: 2
Injuries: Healthy
Speciality: Quick
Keeper: disastrous
Defending: passable
Playmaking: supernatural
Winger: wretched
Passing: titanic
Scoring: poor
Set pieces: wretched
Lekkere speler. Zeker met dat lage buitenlander loon.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef ScudRaket het volgende:
Een nieuwe IM aangeschaft:
[..]
Beetje jammer van de leeftijd, maar hij kan nog flink wat betekenen voor me. Zeker omdat zijn loon niet al te hoog is. Ik kan hem ook als aanvallende def opstellen en hij zal mijn centrumaanval nog meer kunnen boosten (ik verwacht zondag dan ook mythisch of zelfs een magische tactiekvaardigheid).
2mln.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lekkere speler. Zeker met dat lage buitenlander loon.
Wat kost zoiets?
Is zijn conditie ook niet wat aan de lage kant?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef ScudRaket het volgende:
Een nieuwe IM aangeschaft:
[..]
Beetje jammer van de leeftijd, maar hij kan nog flink wat betekenen voor me. Zeker omdat zijn loon niet al te hoog is. Ik kan hem ook als aanvallende def opstellen en hij zal mijn centrumaanval nog meer kunnen boosten (ik verwacht zondag dan ook mythisch of zelfs een magische tactiekvaardigheid).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |