sowieso is het een apart virus tot een week terug had ik er niets van gehoord maar nu gaat het wel heel snel rond en lijkt sars en de vogelgriep te verdrukkenquote:Op zondag 26 april 2009 13:08 schreef NorthernStar het volgende:
Is er al enige indicatie over het sterftepercentage?
Dat het virus niet meer te stoppen is en de wereld rondgaat in een snelle pandemie of langzame jarenlangdurende tred is wel duidelijk denk ik.
80+ doden in Mexico (onbevestigde berichten spreken over honderden trouwens) maar op de hoeveel besmettingen is dat? Dat is de vraag.
Ik zag pas ook iemand hoesten! En niet zo'n beetje ook!quote:Op zondag 26 april 2009 14:17 schreef Bakakame het volgende:
Op de Wikipedia erover:
[..]
Beetje vreemd geformuleerd
[..]
![]()
Haha, ik had dat spel ook gespeeld net voordat ik dit topic las. Toen ik de grap las dacht ik ook meteen aan het spel maar ik dacht dat het nog echt was ookquote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.kongregate.com/games/DarkRealmStudios/pandemic-2
Madagascar is vrij moeilijk te besmetten.
Ja, wat denk jij dan? Dat wij hier in het Westen zo immuun zijn en het toch niet bij ons komt? Je moet niet vergeten dat we tegen virussen bar weinig middelen hebben itt bacteriën..quote:
De enige keer dat het mij lukte was toen het begon in Madagascar, maar toen kreeg ik de rest van de wereld niet besmetquote:Op zondag 26 april 2009 14:49 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Haha, ik had dat spel ook gespeeld net voordat ik dit topic las. Toen ik de grap las dacht ik ook meteen aan het spel maar ik dacht dat het nog echt was ook. Ik kreeg Madagaskar ook niet besmet, terwijl de hele wereld al dood was. Een andere keer dat ik het speelde kreeg ik het geloof ik wel besmet
.
Ondanks deze idiote massahysterie is juist dit nooit gek om te doen.quote:Op zondag 26 april 2009 14:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou alvast snel wat vers water en voedsel in gaan slaan als ik jou was.
Ja echt kut gewoonquote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.kongregate.com/games/DarkRealmStudios/pandemic-2
Madagascar is vrij moeilijk te besmetten.
'God' heeft d'r inmiddels al aardig wat potjes pandemic opzitten, hopelijk gaat dit geen high score worden.quote:Op zondag 26 april 2009 14:51 schreef byah het volgende:
[..]
De enige keer dat het mij lukte was toen het begon in Madagascar, maar toen kreeg ik de rest van de wereld niet besmet
Drugs resistant naar 4 van de rest allemaal 1level, virus nemen trouwens, wachten tot de wereld besmet is en dan dodelijk maken, zo had ik de wereld net in 101 dagen compleet dood.quote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef iBolt het volgende:
Zullen we hier even taktieken bespreken
- Eerst zorgen dat je alle resistance hebt (cold, heat, moistere, drug hoeft niet perse)
- Vervolgens wachten tot de ziekte overal is...
- Alle transmission kopen, zorgen dat iedereen infecteert
- Heart failure kopen
ff proberenquote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Drugs resistant naar 4 van de rest allemaal 1level, virus nemen trouwens, wachten tot de wereld besmet is en dan dodelijk maken, zo had ik de wereld net in 101 dagen compleet dood.
Wedden dat er geen slachtoffers zijn in de klasse met geld daar.quote:Op zondag 26 april 2009 15:01 schreef Nightwulf het volgende:
Het is veel erger dan de officiele mexicaanse cijfers zeggen.
Lees de berichten van de mensen daar:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/talking_point/8018428.stm
Die fase 3 is al sinds het begin van de vogelgriep van toepassing, al jaren dus.quote:Op zondag 26 april 2009 13:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
We zitten op dit moment in alarmfase drie, op een schaal van zes. Zes is werelwijde pandemie.![]()
Volgels hebben nog steeds geen vliegverbod.quote:Op zondag 26 april 2009 15:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die fase 3 is al sinds het begin van de vogelgriep van toepassing, al jaren dus.
Ligt dat aan het virus an sich of ligt het er aan dat 'men' het stil hield of omdat men simpelweg niet door had wat er aan de hand was en er daarom niet eerder wat bekend gemaakt werd...quote:Op zondag 26 april 2009 14:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
sowieso is het een apart virus tot een week terug had ik er niets van gehoord maar nu gaat het wel heel snel rond en lijkt sars en de vogelgriep te verdrukken
Er is griep in Mexico en daar sneuvelen wat Mexicanen, gaat nog wel vaker gebeuren.quote:Op zondag 26 april 2009 15:06 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ligt dat aan het virus an sich of ligt het er aan dat 'men' het stil hield of omdat men simpelweg niet door had wat er aan de hand was en er daarom niet eerder wat bekend gemaakt werd...
= White House persconf om half zes NL-tijd.quote:Op zondag 26 april 2009 15:06 schreef superworm het volgende:
DawnSandomeno: With concern rising over the Swine Flu, the White House just announced an unusual Sunday briefing on the outbreak. The 12:30 p.m. EST
Oke wat betekend "sinus problems"?quote:high fever (as high as 105 or more)
nausea and vomiting
headaches and muscle and/or joint pain
respiratory problems
sinus problems
diarrhea and dehydration
Op welke site wordt dat uitgezonden?quote:Op zondag 26 april 2009 15:09 schreef superworm het volgende:
[..]
= White House persconf om half zes NL-tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |