Had ik al gelezenquote:Op zondag 26 april 2009 12:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
http://www.minbuza.nl/nl/(...)isadvies_mexico.html
Dus geen officieel negatief reisadvies vanwege het virus. Grootste gedeelte van je bron gaat trouwens over de criminaliteit in Mexico.quote:In Mexico is in een aantal staten, inclusief Mexicostad, een griepvirus uitgebroken. Reizigers wordt aangeraden medische berichtgevingen te volgen www.rivm.nl of www.who.int .
Mjah, je raakt niet meteen besmet als iemand je in je gezicht niest.. Maar echt helpen doet het niet inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 12:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Die mondkapjes helpen toch helemaal niet?
quote:Op zondag 26 april 2009 12:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Verbaast me dat Madagascar de grenzen nog niet gesloten heeft.
Eerste relevante wat ik heb gevonden op Google.quote:Op zondag 26 april 2009 12:31 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Had ik al gelezen
[..]
Dus geen officieel negatief reisadvies vanwege het virus. Grootste gedeelte van je bron gaat trouwens over de criminaliteit in Mexico.
Na het lezen van dat, zou ik er sowieso al niet meer heen willen. Ookal was er geen griepvirusquote:Op zondag 26 april 2009 12:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
http://www.minbuza.nl/nl/(...)isadvies_mexico.html
Bel je ze even met de vraag het verzoek of ze voorlopig daar willen blijven? Dank je!quote:Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
M'n oom & tante zitten op dit moment in Mexico![]()
Het lijkt er op dat het weer het zoveelste speeltje is van BigPharma!quote:Venture capital firm set to reap rewards on swine flu
Shares of the two public companies in the firm's portfolio of eight Pandemic and Bio Defense companies -- BioCryst Pharmaceuticals (BCRX.O) and Novavax (NVAX.O) -- jumped Friday on news that the swine flu killed a reported 60 people in Mexico and has infected people in the United States.
BNW is die kant op.quote:Op zondag 26 april 2009 12:33 schreef Lambiekje het volgende:
http://uk.reuters.com/art(...)216420090424?sp=true
[..]
Het lijkt er op dat het weer het zoveelste speeltje is van BigPharma!
AIDS, SARS, H5N1, Polio, Ebola
Wanneer wordt men nu eens wakker.
Dat is pas draconisch voor een griep die tot op heden slechts 81 levens heeft ge-eist. Je wl de hele wereld-economie stilleggen... of mogen schepen wel blijven varen?quote:Op zondag 26 april 2009 12:32 schreef arjan1212 het volgende:
het verspreid zich zeer snel over heel de wereld
ik zou voorstellen om ALLE vliegtuigen wereldwijd een maand aan de grond te zetten , voor het te laat is
Open een topic erover in BNWquote:Op zondag 26 april 2009 12:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het weer het zoveelste speeltje is van BigPharma!
AIDS, SARS, H5N1, Polio, Ebola
Wanneer wordt men nu eens wakker.
Ja door dit soort kinderachtig gedrag is het dus mogelijk dat ziekte bedacht en verspreid kunnen worden.quote:
Geloof je ook dat de maanlanding nep is? 9-11 een inside job? dat de Illuminati bestaat?quote:Op zondag 26 april 2009 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja door dit soort kinderachtig gedrag is het dus mogelijk dat ziekte bedacht en verspreid kunnen worden.
Baxter vergeten van 3 maanden terug?!!
Actieve vogelgriep in de griepvaccin wat naar 18 landen is verstuurd waaronder Nederland
Mensenkinderen wat is men onwetend over de manier hoe bezopen virussen actief kunnen worden.
Da's ook mijn idee. Zinloos die dingen, het virus gaat er gewoon dwars doorheen.quote:Op zondag 26 april 2009 12:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Die mondkapjes helpen toch helemaal niet?
Kinderachtig? Dit subforum gaat over NWS, BNW is een deurtje verder. Daar gewoon je samenzweringen laten, en niet in NWS.quote:Op zondag 26 april 2009 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja door dit soort kinderachtig gedrag is het dus mogelijk dat ziekte bedacht en verspreid kunnen worden.
Baxter vergeten van 3 maanden terug?!! Actieve vogelgriep in de griepvaccin wat naar 18 landen is verstuurd waaronder Nederland. Dat Baxter het zelfs toegeeft dat het gebeurd is.
Deze varkensgriep is echt geen snars anders dan al die labontwikkelde nepvirussen van afgelopen 40 jaar.
Mensenkinderen wat is men onwetend over de manier hoe bezopen virussen actief kunnen worden.
Daarvoor is het toch al te laat.quote:Op zondag 26 april 2009 12:32 schreef arjan1212 het volgende:
het verspreid zich zeer snel over heel de wereld
ik zou voorstellen om ALLE vliegtuigen wereldwijd een maand aan de grond te zetten , voor het te laat is
Nee, dat is niet achterlijk, dat is het in stand houden van een bepaalde orde op het forum. En nu gewoon wieberen met je topic-verpestend gezeik.quote:Op zondag 26 april 2009 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom gilt meteen iedereen BNW. Hoe fucking achterlijk is men.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |