als je op cave klikt dan liggen daar vaak 3 eieren met een vraagtekenquote:Op maandag 27 april 2009 00:53 schreef Isabeau het volgende:
Ah, Aletta is Medish
En ik heb nog een wit ei, maar 'speciale eieren' zie ik nergens
[ link | afbeelding ]
net als mijn Morriseyquote:Op maandag 27 april 2009 08:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb op alle nieuwe eitjes geklikt en zal dat op mijn werk ook even weer doen
Overigens weet ik nog steeds niet of Jean I een jongetje of meisje is. Te vroeg een naam gegeven, nu moet het wel een jongetje worden... hoop ik.
Hoelang duurde dat sinds je lid werd? Een week of werd het minder?quote:
Je hoeft er niet echt voor te zorgen, ze komen vanzelf uit na een dag of 3 meestalquote:Op maandag 27 april 2009 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoelang duurde dat sinds je lid werd? Een week of werd het minder?
En ik heb dus 4 eierenAlleen geen idee hoe je daar voor 'zorgt'
Waarom heeft dit ei geen ouders?quote:
Views zijn ook belangrijk! Ik had een hatchling na 2 dagen met maar 3 clicksquote:Op maandag 27 april 2009 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik klik op ieders eieren hier om mee te helpen(heb zelf nog niet zoveel kliks
)
Geen idee! TARA heeft ook een heel schattig groen verlegen beestje zonder ouders.quote:
Wel voor viewsquote:Op maandag 27 april 2009 10:12 schreef Isabeau het volgende:
En zelf op je eieren klikken helpt zo te zien niet
hoe doe je dat dan??quote:Op maandag 27 april 2009 10:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
http://forums.dragcave.net/index.php?showtopic=3931
Ze hebben type B ziekte, ik ga ze in de mist zetten
In je scroll staat bij ieder ei 'actions'quote:
*wegduikt*quote:Op maandag 27 april 2009 10:14 schreef freecell het volgende:
Zodra je óf 4 hatchlings of 4 eieren hebt kan je geen nieuwe meer pakken. Als je op de Cave klikt is er een link naar het forum en daar is ook een FAQVet nuttig.
En hoe ik er aan kom?
* freecell poked Dakota
quote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
In je scroll staat bij ieder ei 'actions'
Mijn verdenking lag al bij jouquote:
Volgens mij welquote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
Deze heeft een scheur![]()
[ link | afbeelding ]
Gaattie nou uitkomen?
neuh maar je kan t makkelijk radenquote:Op maandag 27 april 2009 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Weet iemand wat hier uitkomt? [ link | afbeelding ]
En is er ergens een overzicht met uit welk ei welke draak kan komen?
quote:Op maandag 27 april 2009 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ah, snoezigquote:
Volgens de FAQ mag je dat niet weten, is de lol er een beetje afquote:Op maandag 27 april 2009 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Je bent een schatquote:Op maandag 27 april 2009 13:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Weinig nieuws bij mijn draakjes. Hoewel 1 ei een groter gat heeft. Ik heb trouwens hier, vanaf mijn werk, op alle linkjes, eitjes, draakjes etc geklikt
geeft weer een unieke view en click erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |