Maar als er nu 5 eieren nu allemaal uitkomen vóór mijn hatchlings groot zijn? Wat gebeurt er dan met de overige eieren? Want je mag maar 5 hatchlings toch? En dan heb ik er meer...quote:Op zondag 26 april 2009 11:37 schreef Dakota het volgende:
Ik ben Dakota
en ik heb echt maar 1 Scroll.
En schat.je hatchling worden volwassen en je overige eieren worden hatchlings (ik geloof dat je niet meer dan 4 hatchlings mag) en dan weer nieuwe eitjes nemen of 1 van je mannetjes met een vrouwtje laten breeden voor nieuwe eitjes.
Das onhandig!quote:Op zondag 26 april 2009 11:40 schreef Dakota het volgende:
dat kan dan weer wel
[ link | afbeelding ]
en ik heb alleen maar vrouwtjes
quote:Op zondag 26 april 2009 11:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Das onhandig!
En hoe krijg je ze in zo'n dinges?
onderste optie in generate.. uploaden naar tinypic, dan is ie klikbaarquote:Op zondag 26 april 2009 11:48 schreef freecell het volgende:
En toen was die van jou klikbaar en mine not
Dat had ik al gevondenquote:Op zondag 26 april 2009 12:06 schreef Dakota het volgende:
die paarse is mooi
roze en paars zijn sowieso vrouwtjes, dan weet je dat
same herequote:Op zondag 26 april 2009 12:52 schreef freecell het volgende:
Hmmm, dus dat ze er stoer uitzien zegt niks... Ik dacht eigenlijk dat mijn blauwe wel een gozer was
14/f/enschedequote:
hotsexybiatch15@hotmail.comquote:Op zondag 26 april 2009 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed punt
Koot, PM je msn eens
Maar buiten dat mag dit spel best een eigen topic
eiquote:Op zondag 26 april 2009 16:57 schreef Etcetera het volgende:
[ link | afbeelding ]
* Etcetera doet ook een poging
Wachtenquote:Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb nog geen idee hoe het precies werkt, maar ik heb nu wel 4 eieren, en eentje daarvan heb ik gekilled, omdat ik een action wou doen. Maar wat moet ik nu doen? Wachten? Hier zijn mijn eitjes trouwens:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
juhquote:Op zondag 26 april 2009 22:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb dat generator iets ook gedaan nu.
[ afbeelding ]
Maar dat moet je dus steeds weer aanpassen, zodra iets gegroeid is?
Yayquote:Op zondag 26 april 2009 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik probeerde op de pc van mijn broer ook een account te maken, maar dat mislukte. Thuis eens kijken of het wat wordt
Af en toe doet de site moeilijkquote:
Oehquote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ben ik ook nog niet achterquote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef innepin het volgende:
Hoi! Ik ga zo m'n vierde ei proberen te scoren
Maar eh, waarom krijg ik wel views en geen clicks? Wat is er dat clicks genereert? Ikke niet snap
quote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Oehmooi rijtje!
[..]
Ben ik ook nog niet achter
Maar als je meer clicks hebt dan views wordt je draak ook ziek staat er in de FAQ
kijk eens naar dat lelijkegrote rode monster van me..die komt ook uit zo'n eiquote:Op zondag 26 april 2009 22:34 schreef innepin het volgende:
[..]Onduidelijke rotsite
![]()
Ik ben zo benieuwd wat er uit deze: [ link | afbeelding ] komt, hij heeft een gouden mama
quote:Op zondag 26 april 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
kijk eens naar dat lelijkegrote rode monster van me..die komt ook uit zo'n ei
Whehquote:Op zondag 26 april 2009 22:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
kijk eens naar dat lelijkegrote rode monster van me..die komt ook uit zo'n ei
lente-eitjes zijn nu nog enigzins zeldzaamquote:Op zondag 26 april 2009 22:39 schreef innepin het volgende:
[..]Oh.
![]()
Hoe kom jij aan al die mooie eitjes die op wolkjes zitten en in de lucht hangen enzo?
Die heb ik ookquote:Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh
Ik heb een zwart ei met groene rand en het doet niks
f-5 !quote:Op zondag 26 april 2009 22:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Maar Koot, je plukt die dus gewoon met goede timing uit de abandoned hoek? Pffrrtt ik ben slecht in timen geloof ik
Jup, f5 is your best friendquote:Op zondag 26 april 2009 22:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Maar Koot, je plukt die dus gewoon met goede timing uit de abandoned hoek? Pffrrtt ik ben slecht in timen geloof ik
4quote:Op zondag 26 april 2009 23:11 schreef Moozze het volgende:
Dus als ik mijn ei hier plaats komt er een draak?
[ link | afbeelding ]
Edit:
[ link | afbeelding ]
Edit 2:
Hoeveel kan ik er eigenlijk pakken?
[ link | afbeelding ]
Dan is hier nummer 4quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook als je je ei niet plaats welquote:Op zondag 26 april 2009 23:11 schreef Moozze het volgende:
Dus als ik mijn ei hier plaats komt er een draak?
[ link | afbeelding ]
Edit:
[ link | afbeelding ]
Edit 2:
Hoeveel kan ik er eigenlijk pakken?
[ link | afbeelding ]
Genereren?quote:Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wachten, en clicks en views genereren. Dan komen ze sneller uit
Wauw, nu ben ik gelukkig!quote:Op zondag 26 april 2009 23:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook als je je ei niet plaats welAlleen met plaatsen gaat het iets sneller
Over een dag of 3 heb je hatchlings en over een weekje volwassen draakjes!
quote:Op zondag 26 april 2009 23:26 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dan is hier nummer 4
[ link | afbeelding ]zorgen dat er op je ei geklikt wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
Dit snap ik nietquote:Op zondag 26 april 2009 23:31 schreef freecell het volgende:
In de herhaling:
Hier kan je hatchlings in daycare doen, erg goed voor ze!
En hier passen ze op je eitjes
Dit helpt
waarom niet?quote:Op zondag 26 april 2009 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg geen account aangemaakt, maar klik en view die van jullie dan maar
klopt..je hebt heeeel soms een gek wezentje er tussen zitten (kippenei enzo) en sommige draakjes komen te vroeg uit het ei.. die lope weg, gaan dood of worden 'fogged'dus = wegquote:Op zondag 26 april 2009 23:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit snap ik niet(en er zit een niet-draakje tussen en wolkjes mist
)
er zijn vandaag wat problemen op de site iddquote:
nope, dan krijg je ook een melding dat ie in gebruik isquote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik krijg hem ook, probeerde ook eentje voor je aan te maken. Ik gok dat de username al in gebruik is
Lekker op drift, die isabeauquote:Op zondag 26 april 2009 23:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Isabeau bestaat inderdaad al:
http://dragcave.net/user/Isabeau
quote:Op zondag 26 april 2009 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker op drift, die isabeauNou ja, helaasch, dan een andere naam. Ik verwachtte een 'naam bestaat al' melding ipv: database error
Heb er al één gemaakt, maar bedanktquote:Op zondag 26 april 2009 23:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
je mag wel een scroll van mij?met 1 speciaal eitje?
probeer een speciaal eitje te krijgen!quote:Op maandag 27 april 2009 00:02 schreef Isabeau het volgende:
en nog een roze: [ link | afbeelding ]
en deze: [ link | afbeelding ]
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 27 april 2009 00:03 schreef Dakota het volgende:
[..]
probeer een speciaal eitje te krijgen!
met meerdere kleuren of op een wolk, zweefei ec.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |