Het gaat om het principe, maar dat snap jij niet.quote:Op zondag 26 april 2009 11:01 schreef Remzz het volgende:
Nou nou 3000 euro, daar gaat ons belastinggeld
Als je het artikel leest, dus blijkbaar om jou erover na te laten denken dus.quote:Op zondag 26 april 2009 10:47 schreef PeZu het volgende:
wtf is dit voor een onzin, oranje hoofddoekjes uitdelen
Als je ziet wat ze hier in de stad allemaal uitgeven, dan zou ik willen dat het 5000 hoofddoekjes voor 3000 euro waren.quote:Op zondag 26 april 2009 11:03 schreef Marurk het volgende:
[..]
Het gaat om het principe, maar dat snap jij niet.
ik heb het artikel al lang gelezen en vind het nog steeds onzinquote:Op zondag 26 april 2009 11:05 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Als je het artikel leest, dus blijkbaar om jou erover na te laten denken dus.
quote:Het is ongelooflijk waar dit land naar toe gaat.
quote:Wat een land krijgen we toch, Geert schiet op !
quote:het moet niet gekker worden in Nederland
maar dan wel alleen hoofddoekje en jonger dan 20 jaar!quote:Op zondag 26 april 2009 11:52 schreef Nielsch het volgende:
Het is maar waar mensen "woedend" om worden.
Ik heb die hele hoofdddoekjesdiscussie altijd al een non-discussie gevonden. 5000 moslimmeisjes met van die oranje hoofddoekjes vind ik trouwens best een okee plan.
quote:Op zondag 26 april 2009 11:53 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
maar dan wel alleen hoofddoekje en jonger dan 20 jaar!
Eh, die mogen toch geen K-Dag vieren van hun manquote:Op zondag 26 april 2009 11:56 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
En niet van die dikke met een snor want dan denk je meteen "ugh ga terug naar je eigen land vetklep"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |