Ja heerlijk "geslapen".quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:47 schreef Copycat het volgende:
Ferro en non-ferro. Enzo.
Douchen, aan de slag en later!
Jullie goed geslapen thuis?
ach een mede-werkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, brak op werk en er is geen koffie. Daar wordt aan gewerkt gelukkig
.
Echt? Geinig, tot straks.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:32 schreef Copycat het volgende:
Morgen Dementor!
Ik ga schroot schrijven () en daarna zien jullie me wel weer verschijnen.
Kom jij ook naar Eindhoven? Leuk!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:40 schreef Gert het volgende:
Echt? Geinig, tot straks.
I'm off (line), Pietje.
Dader dood? Dan zal het motief wel een mysterie blijven. Of hij moet een dagboek hebben bijgehouden of zo.
PW. Die stond gisteren wel onder mijn douche ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toen ik daar was liep er een vrouw rond (piwi / bibi / zoiets) en in een flits dacht ik dat jij 't was.
Weet zij veel dat ik gisteren om het hoekje van mijn badkamer de ene na de andere onthullende foto heb gemaakt ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze had zichzelf niet op FOK! kunnen ontdekken, was ze blij mee.
Ja, nog ff aan het werk hier, vlieg vanaaf weer terugquote:
Ik heb er bij XP ook vaak last van, dus het is vast ene copycat tique.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:51 schreef Copycat het volgende:
Is dat trouwens een Vista-tic? Dat je best vaak moet ctrl shiften om bijvoorbeeld je vraagteken weer goed te krijgen?
Had jij een vooruitziende blik of zo gisterochtend.quote:Op donderdag 30 april 2009 07:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ha! Dat zal je leren!![]()
Fijne queensday today. En wég met het Koningshuis!
Ja, en de dader is (gelukkig) overleden, dus een rechtsgang en moeizame revalidatie zijn hem gelukkig bespaard gebleven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn nieuws van de dag gaat over de Naald van A'doorn, eindelijk had die na al die jaren eens een functie, het stoppen van een doorgedraaid medemens.
Ik persoonlijk denk dat die dader zelfmoord heeft willen plegen maar dan met een big boem.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt? Geinig, tot straks.
I'm off (line), Pietje.
Dader dood? Dan zal het motief wel een mysterie blijven. Of hij moet een dagboek hebben bijgehouden of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |