Ik heb een FA geneukt.quote:
quote:
Kratje bier om te wedden ?quote:
And you, sir, are drunk.quote:Op zondag 26 april 2009 04:04 schreef Salvad0R het volgende:
Ts heeft geen vrienden.
MUAHHAHAHA. grapje. TS is independant woman.
Zei ze dat ik beter kan fokken dan fuckenquote:
Dan moet het fucken wel erg beroerd zijn geweest.quote:Op zondag 26 april 2009 04:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei ze dat ik beter kan fokken dan fucken
quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 04:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei ze dat ik beter kan fokken dan fucken
Trommelvliezen hebben de meesten op hun 15e-16e al niet meer, dit omdat ze zonodig naar de disco moeten.quote:Op zondag 26 april 2009 03:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Arme kinderen, hebben op hun 20e-30e al geen trommelvlies meer, de muziek moet harder want anders horen we niets. Wel zo sociaal, de hele buurt kan nu meegenieten alsof er een auto met vol volume radio onder je raam staat...
En dat gemiddeld 2x per week
Je bent ook beetje dom om naar discotheek te gaan om gesprek te voeren.quote:Op zondag 26 april 2009 11:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Trommelvliezen hebben de meesten op hun 15e-16e al niet meer, dit omdat ze zonodig naar de disco moeten.
Daar staat de geluidsinstallatie zó hard dat je tegen je gesprekspartner moet schreeuwen om jezelf verstaanbaar te maken.
Jij gaat daar alleen heen voor de muziek en je zegt de hele avond niks? Ben dan wel benieuwd hoe jij weet wat je kameraden te drinken willen, of communiceer jij met briefjes?quote:Op zondag 26 april 2009 11:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent ook beetje dom om naar discotheek te gaan om gesprek te voeren.
doorgewinterde ''kameraden'' aka matties weten gewoon van elkaar wat zij wel en niet drinken.quote:Op zondag 26 april 2009 11:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij gaat daar alleen heen voor de muziek en je zegt de hele avond niks? Ben dan wel benieuwd hoe jij weet wat je kameraden te drinken willen, of communiceer jij met briefjes?
Ook dat en gesprekken voeren heb ik nog nooit in discotheek gedaan.quote:Op zondag 26 april 2009 13:39 schreef beverton het volgende:
[..]
doorgewinterde ''kameraden'' aka matties weten gewoon van elkaar wat zij wel en niet drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |