Oog om oog! Tand om tand!quote:Op zondag 26 april 2009 00:39 schreef servus_universitas het volgende:
Interessante ontwikkeling en bedankt voor de berichtgeving, TS. Wel jammer dat je de ochtendmens nu bestempelt als inferieur tuig en daarmee dus eigenlijk hetzelfde gedrag vertoont als waarvan je hen beschuldigt.
Ja, want het is zo'n mooie dag enzoquote:Op zondag 26 april 2009 00:41 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd de neiging om te schoppen.
Iddquote:
Het zal ook veel ongelukken schelen met scholieren bv!quote:Op zondag 26 april 2009 00:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou ik ook andere schooltijden kunnen claimen? Ik kom zo vaak te laat 's ochtends omdat ik 's avonds gewoon niet in slaap kan vallen en dan moet je als straf de volgende ochtend om 8 uur melden, alsof ik dat dan haal.
Je staat steeds sterker. De bewijslast begint zich op te stapelen en snel zal er geen plek meer zijn voor de ochtendmens om zich te verbergen. Houdt moed mijn vriend, houdt moed.quote:Op zondag 26 april 2009 00:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou ik ook andere schooltijden kunnen claimen? Ik kom zo vaak te laat 's ochtends omdat ik 's avonds gewoon niet in slaap kan vallen en dan moet je als straf de volgende ochtend om 8 uur melden, alsof ik dat dan haal.
Als het zo ver is zal ik zeker net van school af zijn. Maarja als je les moet geven voor ochtend en avondmensen moet je dus ochtendleraren en avondleraren vinden en klassen enzo maken. Klinkt geil.quote:Op zondag 26 april 2009 00:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je staat steeds sterker. De bewijslast begint zich op te stapelen en snel zal er geen plek meer zijn voor de ochtendmens om zich te verbergen. Houdt moed mijn vriend, houdt moed.
Daar moet je boven staan, beste Probably_on_pcp.quote:
U heeft een punt waarde Servus_Universitas. Misschien moet ik voor de meer verlichte weg kiezen en de dialoog op een meer open manier starten. Toch hebben mijn emoties op dit moment de overhand en zal ik al mijn frustraties botvieren op de zogenaamde A-maatschappij.quote:Op zondag 26 april 2009 00:48 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Daar moet je boven staan, beste Probably_on_pcp.Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar laat je niet door negatieve gevoelens verleiden.
Daar zeg je wat.Vroeger sliep ik tot twaalf uur of nog langer als ik vrij was maar tegenwoordig ben ik al rond negen uur wakker.quote:Op zondag 26 april 2009 00:52 schreef Paar het volgende:
Eindelijk. Hoewel...ik begin steeds meer een ochtendmens te worden.Ik word in het weekend vaak zelfs rond 8/9 uur wakker
Om dan vervolgens niet meer in slaap te vallen. Hoe anders is het geweest.
Ochtendmensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |